Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Dannyboy

Dannyboy

Dannyboy - 14-05-2022 om 00:07

Man man, wat kan je toch meesterlijk schrijven. Ongelooflijk. Je bent ook heel creatief met bedenken hoe Julia het beste kan helpen met de mensen. Ik vind echt knap.

En Rosalie met de buurvrouw, vond ik ok leuk. En die Johan, die kon stiekem wel waarderen, die ouwe viezerik haha.

Een 10, lager kan ik niet geven. En hoger helaas ook niet.

Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 21: Kiki Deel... (Lesbisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 14-05-2022 om 00:03

Haha, je hebt ook leuke gevoel voor humor. Ik heb vreselijk gelachen van Manu die stront moest opruimen. Hoe hij allemaal reageert. Heerlijk. Echt leuke aflevering weer, thanks.

Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 18: Een Prins... (Lesbisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 13-05-2022 om 23:55

Jeetje, het wordt alleen maar leuker. Eerst heb ik me kostelijk vermaakt met die mannen in de lift. Altijd oppassen wat je zegt, haha. Oh, wat kan Julia dominant zijn.
En die Mirthe, die heeft wel pit zeg. Sterke meid.

Maaruhh, opgewonden raken van gele fruit?? Hoe verzin je zoiets? Of, word je ook stiekem opgewonden van gele fruit, Francisca?😜

Ik ben helemaal eens met Daphne. Vind je dit niks aan? Te weinig seks? Op deze site zitten er meer dan 50.000 verhalen. er zijn zat verhalen die je wel leuk vind.. Iedereen heeft eigen smaak. Ik snap het niet waarom iedereen aan het mopperen zijn. De schrijver(ster) bepaalt het verhaal, niet de lezers :)

Een dikke 10!

Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 17: Zaterdag ... (Lesbisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 13-05-2022 om 23:23

je blijft mij maar verbazen. Al die gezegde over de handen vond ik heel erg leuk om te lezen.
Julia is back, ben benieuwd wat ze gaat doen.

Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 13: Julia Is ... (Lesbisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 13-05-2022 om 23:08

Monchou! Hoe verzin je het? Geweldig! Ik heb me kostelijk vermaakt met die gekke Emma. Erg leuk aflevering. Op naar volgende :)


Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 11: Emma (Lesbisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 10-05-2022 om 00:15

Waaauuuw, mijn hart kopt nu als gek, alsof ik heel eind had gerend. Het was echt heel spannend geschreven. Elke minuut steeg de spanning. ik ging steeds sneller lezen omdat ik zo graag wilde weten wat er ging gebeuren.

En wat is er nou gebeurd met Julia. De vragen lopen maar op en de antwoorden bleef uit. Je maakt mij wel erg nieuwsgierig, dame! Maar dat is een kwaliteit van een goede schrijfster. Je houdt de lezers in spanning.
Dat er weinig seks in zit, kan me niets schelen. Als er anderen niet leuk vinden, lezen ze maar andere verhalen.

Morgen ga ik weer verder met je fenomenale serie!

Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 9: Spelen Met... (Lesbisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 09-05-2022 om 23:03

Francisca... Ik sta hier echt met open mond suf voor te staren. MIjn hemel. Dit was absoluut heel anders dan ik had verwacht. Ik vond Paula maar niks. IK snapte toen ook niet waarom Rosalie bevriend met haar was. Ik dacht dat Julia haar goed ging aanpakken. Maar ze deed het werkelijk heel anders, eigenlijk op véél beter manier.
Francisca, je bent echt genie. MIjn complimenten. Ik heb nog steeds brok in mijn keel.

wat ik ook heel slim vond, is dat je de aantal vragen open liet. Wat is de verleden van Julia? Wat was er allemaal gebeurd? Wat voor gave heeft ze? Hoe wist ze allemaal?
Toen ik wist dat Julia mysterieus is, let ik elke vreemde detail scherp op, ook over paula's oma. Ik wist het gewoon dat er iets te maken heeft.

En een ding die ik ook heel erg spannend vind. de verliefdheid tussen Rosalie en Julia. Julia is duidelijk verliefd op haar. Ik weet het zeker dat het binnenkort fout zal gaan, maar je laat ons ongetwijfeld lang wachten.
Francisca, je bent echt een topper.

Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 8: Koningin P... (Lesbisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 09-05-2022 om 16:42

MIjn hemel! Dit is waanzinnig mooi geschreven. Ik vond heel interessant dat je uitgebreid over bsdm vertelt. ik vond het leerzaam. Ik weet eigenlijk niet veel over bdsm.

Die Julia begint steeds meer mysterieuzer te worden. zij is gewoon heks. Ik kwam heel laat achter waarom ze van appel houdt, haha. En dan die goocheltrucjje. Julia is een goed mens, maar ergens achter in mijn hoofd maak ik wel zorgen om Rosalie. Want Heks is sluw. Eerst poeslief doen, als ze iets eenmaal in haar macht heb, dan komen er vreselijke dingen. Gaat het ook gebeuren bij Rosalie en Julia? Of is Julie toch een goede heks?

Dit serie is meer dan alleen seks. Ik vind het verhaallijn echt super geschreven. JOuw taalkundig is ook uitstekend. Het lijkt alsof dat dit hele serie al gepland was. ik gok dat je eerst paar delen geschreven had voordat je de eerste deel plaatst. Dat boekje het geluk van sprinkhaan snap ik er niets van haha, miss moet ik maar eens googlen :)

een dikke 10!

Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 4: Twijfels &... (Lesbisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 09-05-2022 om 11:00

Door te vele positieve reacties ben ik toch voorbeeld van Oelewapper gaan volgen. Ik ben nu bij deel 2.
ik had tijdje geleden je eerste deel al gelezen maar ben snel afgehaakt omdat ik niet van bdsm houdt. Maar nu heb ik eindelijk moed gevonden om een paar delen te lezen. En wat ben ik blij dat ik gedaan had.

Het opbouw is heerlijk langzaam. Geen boem boem en klaar. je bouwt de spanning goed op. Die Julia mag ik wel. Mysterieus, daar houd ik wel van. Het is altijd spannend want je weet nooit wat er gaat gebeuren. Ik ga maar eens snel door met lezen!

Je bent een fan rijker :)

Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 2: Dokter Op ... (Lesbisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 04-05-2022 om 00:00

Wauw, wat schrijf je wéér schitterend. Eerst een heerlijk uitgebreide stomende seks. Allemaal prachtig in detail beschreven. En dan een mooie, gelukkig einde met een dochter. Zoals Westy al zei, dacht ik ook bijna dat de kind Maddy ging heten.

Bedankt voor deze mooie serie, Stanzie. Ik heb ervan genoten. Het meeste wat ik genoten had, is je prachtige woordenschat. Dat was absoluut van hoog niveau. ik kan van je veel leren, ook al ga ik dat nooit kunnen doen. Dat maakt ook niet uit. ik geniet volop van je mooie verhalen. Dank je wel :)

Reactie op: Aquarellen Voor Beginners - 10 (Romantisch)
👍0

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 654  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net