Bee - 20-02-2026 om 21:51
Stanzie,
gewoon blijven schrijven zoals je doet en wat je zelf mooi vindt, passend vindt en klaar.
Je serie is absoluut een romantische, ook dat is prima gekozen... Je moet het geheel bekijken vind ik.
Ik heb weer van je verhaal genoten en ja natuurlijk wil Ik met lezen.. Maar het mooie van deze site is dat alles kortere verhalen zijn.. Hoofdstukje voor hoofdstukje en vele verhalen hebben er maar 1..ik ben geen boeken lezer, dan kijk ik op tegen de berg die ik nog 'moet' tot het einde..
Hier weet je nooit wanneer het klaar is of wat er komt.. En dat is zo fijn.. Na wat lezen van weer een week wachten.. En je kan er dus ook rustig en paar dagen over lezen.. Geen haast.. Lekker ontspannend..
Dit deel was een spannende... Volgende vertelt weer wat anders...Als jij besluit over een tweede ronde te willen schrijven. Prima komt de liefde weer een hoofdstuk later of niet.. Dat onbekende is ook iets moois.
En zoals bij voor mij nog steeds een van de mooiste reeksen hier 'Rosalie krijgt een beurt' zal er helaas nooit een einde komen door het overlijden van Fransica. We zullen dat altijd ieder voor ons anders voorstellen, hoe dat verder gaat.. Dat is ook een mooi iets.
Stanzie, samen met een paar andere schrijvers hier, behoor jij tot mijn favorieten. En ik weet dat vele die niet reageren dat ook vinden..
Blijf lekker Schrijven,
Bedankt voor het schrijven
Reactie op:
Stanzie - 20-02-2026 om 18:12
Beste lezers, blijkbaar heb ik met dit deel een aantal van jullie 'tegen de haren in gestreken', om het zo maar eens te benoemen. Alle begrip daarvoor, maar tegelijk hoop ik ook dat al wie hier aanstoot aan neemt ergens toch ook begrip kan opbrengen voor mijn keuze om dit deel toch hier te plaatsen en niet in een categorie waar het gezien de inhoud wellicht beter thuis hoort, maar waar het bij wijze van spreken zou verdwijnen in niemandsland... Groetjes, Stanzie.
Reactie op:
Westy - 19-02-2026 om 19:55
Ik vind die Sabine wel erg dominant en irritant. Als huishoudster zou ze zich niet moeten mengen in de voor veel geld betaalde date van haar baas.
Bdsm is een mind game waar alles om respect en goede afspraken draait. Niet de Dom maar de sub heeft daarbij de controle en hij/zij bepaald hoever de Dom mag gaan. De flogger is redelijk onschuldig. Maar Sabine verdiend wel een paar slagen met de Cane als straf. Die is lang en dun en erg gemeen. Met de Cane moet je echt goed weten wat je doet want daarmee kan je iemand tot bloedens toe mee afranselen. Het laat ook striemen na.
De erotiek is zoals altijd weer beeldend beschreven in mooie volzinnen. Maar dit deel het past niet erg in de rubriek romantisch in tegenstelling tot de voorgaande delen. Ik hoop dat Frank weer de touwtjes in handen neemt. Dit is niet mijn favoriete deel van deze mooie serie. Ergens vind ik dat het wat afbreuk doet aan de eerder zo zorgvuldig opgebouwde relatie tussen Frank en Tess. Tenzij Sabine hen gaat verbinden in de gedeelde slachtoffer rol?
De week loopt wel ten einde. Ik ben benieuwd of Frank en Tess inderdaad een stel gaan vormen. Sabine vind ik daarbij maar een storende factor.
Bind die Sabine vast en maak er samen een romantische avond van bij kaarslicht en passionele, intieme seks. 😊 😎
Reactie op:
Eric24459 - 19-02-2026 om 16:25
Met BDSM heb ik echt helemaal niets, vandaar dat ik de categorie "extreem" mijd. Desondanks heb je me toch weten mee te nemen in deze BDSM-episode en dat vind ik verdraaid knap! Daarom ook deze aflevering weer met een tien gewaardeerd.
Reactie op:
Ron18075 - 19-02-2026 om 16:17
Jammer dat een mooi en goed leesbaar verhaal over een man en een vrouw die naar mekaar toe groeien nu alleen nog maar niets betekenende sex hebben.
Spijtig.
Reactie op:
Simone18795 - 19-02-2026 om 15:53
En net als je denkt dat het verhaal zal ontaarden in een niet langer 'soft' gebeuren is daar Frank die ingrijpt als hij merkt dat Tess schrikt heeft voor wat Sabine met haar in gedachten heeft. Al die zich op haar beurt bij Tess verontschuldigt lijkt mij de weg vrij voor een terugkeer naar wat meer romantiek tijdens de laatste twee dagen van de 'zakelijke overeenkomst' tussen Frank en Tess... en wie weet, na dit intieme onderonsje met drie, ook met Sabine als derde partij? Als ik het goed onthouden heb, dan is er een boottocht met overnachting op het water in het vooruitzicht, maar het is onwaarschijnlijk dat Frank zijn huishoudster gaat meenemen. Dus is romantischer kader wat mij betreft nauwelijks te bedenken. Ik ben en blijf benieuwd.
Reactie op:
Rik21398 - 19-02-2026 om 14:12
Stanford, wel een heel opwindend verhaal, prachtig uitgewerkt en beschreven. Maar ik hoop toch dat het verhaal verder de rubriek Romantisch waar maakt en er een happy end volgt. Want al het voorgaande lijkt daar toch op aan te sturen. Groetjes, Rik
Reactie op:
MarWil - 19-02-2026 om 12:06
Je blijft verrassen met heerlijke wendingen in je verhaal en dat al 23 delen lang. Heel knap en mooi geschreven met veel aandacht voor wederzijds vertrouwen en de openheid bij de personages tot correctie waar dat volgens hen nodig is. Was dit ook maar in het werkelijke leven zo gewoon.
Ik kijk al weer uit naar je vervolg hierop Stanzie, dank 😍
Reactie op:
Tdid - 19-02-2026 om 11:23
Ik blijf het ontzettend knap vinden om een heel hoofdstuk ( 41 minuten lezen is echt een mega lap tekst ) erotisch te kunnen schrijven, daarbij boeiend te laten blijven zonder in herhaling te vervallen. ( soft BDSM twist ) Dat lukt jou als geen ander. Vind ik echt knap.
Stagneer je daardoor het verhaal an sich,Ja eigenlijk wel want je bent ook nieuwsgierig naar het vervolg hoe de relatie tussen Frank en Tess zich gaat verder gaat ontwikkelen.
Geeft het het verhaal een grote erotische lading. Absoluut !
Het komt ook heel goed tot zijn recht als je het gehele verhaal in 1 keer door zou kunnen lezen als een roman. Als eenzaam hoofdstuk zouden lezers misschien kunnen afhaken van het verhaal wat er zeker nog gaat komen. Ik blijf het in ieder geval volgen. Ik vind het briljant geschreven en mooie serie
Reactie op:
Brechtje.S - 19-02-2026 om 10:58
Ik volg je al heel lang maar dan nog weet je me aangenaam te verrassen met deze (soft) BDSM passage in dit deel. Afgaande op de cijfers en reacties weet niet iedereen dit te waarderen, wat ik persoonlijk jammer vind. Dan ga ik toch liever mee in het idee van Rainman, want dit is inderdaad een van de boeiendste vervolgverhalen die momenteel lopende zijn. Ga vooral door en blijf ons verrassen, Stanzie... Dankjewel voor alweer een schitterend deel!
Reactie op: