menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Stanzie
Westy Westy - 11-02-2026 om 22:58
👍+37
Het was al snel duidelijk welke richting het spel op zou gaan. Het ganzenborden zelf vond ik een beetje omslachtig maar oké… het is de opmaat voor een intens trio. Dat beloofd wat voor het komende deel.
Voor 2 mensen die niet elkaars type zijn en slechts enkele malen per jaar het bed delen vond ik Sabine wel erg dominant en fanatiek in de richting van Frank. De relatie tussen die 2 blijft daarom wat vaag. Volgens mij zijn zij samen intiemer dan ze doen blijken. Houden zij iets achter voor Tess?
Vooralsnog denk ik nog steeds dat Sabine het cement is dat Frank en Tess gaat verbinden. En wel in de vorm van een driehoeksrelatie. Want Sabine is veel meer dan slechts een huishoudster waar hij af en toe seks mee heeft.

Reactie op: 

Simone18795 Simone18795 - 11-02-2026 om 22:55
👍+37
Jaja... Tess zal wel zien waar een triootje haar brengt! Dat belooft voor het erotische gehalte in het volgende deel denk ik dan, al vraag ik me ondertussen wel af wat er precies speelt tussen Frank en zijn huishoudster, die Tess los van elkaar al hebben gezegd dat ze elkaars type niet zijn. Het heeft er alle schijn van dat die twee op de een of andere manier toch een hechte band hebben met elkaar, al is het voorlopig niet duidelijk hoe dat precies zit... Of heb ik ergens misschien een hint gemist? Hoe dan ook is dit alles een even verrassende als boeiende wending. Benieuwd waar dit alles toe zal leiden, blijf ik desondanks hopen (romantische ziel die ik ben) dat het straks helemaal goed komt tussen Frank en Tess. Zo mooi alweer, heb genoten, dus ga vooral zo door!

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 11-02-2026 om 22:39
👍+37
Heel apart en spannend en toch niet zo'n onschuldig contact tussen Frank en zijn "huishoudster".
Ben benieuwd waar dit op uitdraait Stanzie.


Reactie op: 

Cis Cis - 11-02-2026 om 21:48
👍+37
Een interessant spelletje ganzenbord met extra mogelijkheden. Sabine heeft er met recht een potje van gemaakt en misschien wel een beetje vals gespeeld. Hoe weet ik niet maar het lijkt er wel op.
Het lijkt er ook op, dat de interesse van Frank even van Tessa is afgewend en op Sabine is gericht, ondanks de verzekering, dat niet elkaar type zijn.
Ik hoop nog steeds op een goede (wat is goed in dit verband?) afloop voor Tessa en Frank.
Mooi verhaal weer Stanzie!!!

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 11-02-2026 om 20:15
👍+36
@Sabine... oorspronkelijk had het personage een andere naam, maar omwille van al jouw leuke reacties, kwam ik op het idee om voor de jouwe te kiezen... "jij" kunt uiteraard niks verkeerd doen en je hoeft jezelf ook niet te vereenzelvigen met het personage. Ik hoop wel dat de rol die ik Sabine toedicht niet van die aard is dat jij gaat afhaken. Eerlijk, dat zou ik heel jammer vinden, maar de verhaallijn staat al lang vast en is nu eenmaal wat het is... Groetjes, Stanzie.

Reactie op: 

Petrus25059 Petrus25059 - 11-02-2026 om 15:15
👍0
Top verhaal

Reactie op: 

Petrus25059 Petrus25059 - 11-02-2026 om 10:41
👍0
“Nou ja, …tot ziens dan maar weer.”
Geniaal

Reactie op: 

Petrus25059 Petrus25059 - 10-02-2026 om 22:26
👍0
Lekker geschreven.
Dankjewel

Reactie op: 

Sabine18401 Sabine18401 - 10-02-2026 om 20:50
👍+37
"Ik" ben er dus toch tussen gaan staan!
Ik weet nog niet of ik dit leuk ga vinden. Moet maar afwachten wat er nu gaat gebeuren.
Succes ...

Reactie op: 

Petrus25059 Petrus25059 - 09-02-2026 om 19:27
👍+2
Ik heb de hele serie nu gelezen en ik vond het geweldig. Een aanrader.
Ik zet mijn reactie bij aflevering 1als aansporing voor anderen.

Reactie op: 
Taboe - 1 (Familie)

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 818  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net