Petrus25059 - 09-02-2026 om 15:47
Nog 1 aflevering!
Ik ben aan het genieten
Reactie op:
Leen - 08-02-2026 om 12:23
Ik had gehoopt dat Frank pas later tot de daad zou overgaan, na enkele momenten van opwinden, elkaar ontdekken, etc... maar het is jammer genoeg een zakelijke transactie en geen romantisch uitje... (nog niet ten minste, want ik denk wel dat het die richting uit gaat)
Alweer een topaflevering. Op naar de volgende. Maar eerst je een dikke 10 geven
Reactie op:
Petrus25059 - 08-02-2026 om 09:30
Ik heb nauwelijks tijd om de 10 aan te tippen.
Nu weer snel naar de volgende aflevering.
Reactie op:
Simone18795 - 07-02-2026 om 23:41
Reageren komt er niet altijd van en eigenlijk doe ik jouw lang lopende verhaal daarmee tekort, want ik vind het zo zalig goed. Ook dit deel is weer een dik verdiende 10 waard... Ook al zag ik deze wending niet aankomen, dit is en blijft zo mooi... Laat het spelletje maar beginnen. Nu Tess 'om' is wordt dat een fijne ervaring voor alle drie... ten minste, daar hoop ik op...
Reactie op:
Leen - 06-02-2026 om 16:56
Ik begon mr Beckers wat meer te waarderen dit verhaal...
Tot het einde: kleren uit. Ik zou hem een trap tussen zijn benen gegeven hebben, moest hij dit zo van mij vragen, ook al had hij er een miljoen voor betaald 😄
Prachtige reeks, op naar het volgende deel...
Reactie op:
Tdid - 05-02-2026 om 12:25
Oké. Deze had ik niet aan zien komen. Maar weer zo voortreffelijk beeldend verteld dat er lichamelijke reacties waren die niet vaak plaatsvinden bij het lezen van een verhaaltje 🫣😉
Reactie op:
MarWil - 05-02-2026 om 11:44
Wat een heerlijke en prachtige wending in het verhaal 😍 . Zo mooi om te lezen hoe Tess leert omgaan met en genieten van nieuwe opties en kansen.
Niet het strakke keurslijf van burgerlijkheid maar gewoon het avontuur aangaan zonder echte onbezonnenheid.
Warmte en genegenheid brengt genot zonder schaamte, heerlijk en ook hier stijgt er iets tijdens het lezen 😃.
Ik hoop dat het vervolg snel komt.
Bedankt Stanzie.
Reactie op:
Leen - 05-02-2026 om 10:37
Het lijkt het begin van een dark romance en dat voelt zo ongemakkelijk dat ik het bijna niet kan lezen. Maar juist dat illustreert hoe prachtig je schrijft; geen enkel verhaal op deze site heeft tot nu toe zulke heftige emoties bij me opgeroepen.
Echt jammer dat ik je werk nu pas ontdek, want je talent is ongekend. Ik ben diep onder de indruk, ook al moet ik dit verhaal nu even weg leggen.
Reactie op:
Westy - 04-02-2026 om 22:15
Sabine heeft wel een heel bijzondere relatie met haar baas. En ze dringt zich wel erg op aan Tess. Eigenlijk niet gepast gezien haar functie.
En Frank heeft bovendien veel geld betaald voor zijn escort dame terwijl zij aanstuurt op een trio.
Voor een escort vind ik Tess niet erg avontuurlijk aangelegd. Ze vind Sabine aantrekkelijk maar ze durft zich niet over te geven aan haar verlangens.
Frank lijkt op 2 gedachten te hinken. Aan de ene kant vermaakt hij zich uitstekend en lijkt hij zich door Tess jaren jonger te voelen. En hij laat de kleding van Tess overbrengen terwijl de week al bijna om is. Aan de andere kant weet hij nog niet zeker of hij Tess nog eens wil boeken.
Dat Tess gevallen is voor Frank wisten we al. Maar gaat ze nu ook voor Sabine vallen? Gaat Sabine onbewust de keuze voor Frank maken?
Er ligt wellicht een driehoeksrelatie in het verschiet.
Reactie op:
Dannyboy - 04-02-2026 om 21:53
Ik wist het! Deze wending had ik geraden. Ik ben heel benieuwd wat Tess straks gaat doen. Frank of Sabine? Of gewoon allebei, haha?
Weer een fenomenale deel, Stanzie. Ga zo door!
Reactie op: