menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Stanzie
Scary-Hary Scary-Hary - 04-02-2026 om 16:55
👍+37
Dit is zo godsgruwelijk geil Stanzie.
Ik zie het helemaal voor me, net als Frank...
Wat een verhaal

Reactie op: 

Brechtje.S Brechtje.S - 04-02-2026 om 14:58
👍+37
Mooi deel, alweer! Het zijn vanzelf 'doortastende argumenten' die Sabine gebruikt om Tess te overtuigen om deel te nemen aan dat strip-spelletje wat zij in gedachten heeft en uiteindelijk slaagt ze daar nog in ook. Tess ontdekt gaandeweg een kant van zichzelf die ze niet kende en zonder dat ze daar erg in had gebeurt dat ook nog eens onder het goedkeurend oog van Frank. Ik denk dat de vonken er snel vanaf gaan spatten als ze eenmaal aan het Ganzenborden zijn ... Vindt je het gek dat ik nieuwsgierig ben een blijf?

Reactie op: 

Retry Retry - 04-02-2026 om 14:26
👍+37
Ga vooral zo door. Weer een heerlijke aflevering πŸ‘πŸ»

Reactie op: 

Westy Westy - 01-02-2026 om 20:13
👍+37
Veel gebeurt er niet in dit deel. Behalve een inwonende huishoudster.
Ik ben benieuwd naar haar rol in het verdere verloop van dit verhaal.


Reactie op: 

Harm23414 Harm23414 - 30-01-2026 om 21:34
👍+37
Heerlijk deel weer kan niet wachten op het vervolg,

Reactie op: 

Cis Cis - 30-01-2026 om 20:06
👍+37
Ze blijven om elkaar heen draaien. Ik weet niet hoeveel dagen ze nog hebben voor de ingehuurde week voorbij is, maar volgens mij dringt de tijd wat. Niert erg, je weet ons - de lezers - uitstekend in spanning te houden. Het was weer een mooie aflevering met wat spannende momenten rond Sabine. Ik denk dat ze voor Tessa aanvoelt als een concurrente, ondanks Franks ontkenning.
Ik wacht af. De volgende aflevering geeft misschien iets meer duidelijkheid.

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 30-01-2026 om 18:39
👍+37
@Sabine...πŸ€£πŸ˜…πŸ˜‚...Nee hoor, mocht het alsnog fout aflopen, dan gaat het zeker niet aan "jou" liggen πŸ˜‰

Reactie op: 

MarWil MarWil - 30-01-2026 om 11:49
👍+38
Echt een mooie 10 voor dit verhaal 😊. Heerlijke ontwikkeling en niet alles gaat als vanzelf net als in het echte leven.
Maar mijn inzet blijft toch op een relatie aan het einde. Het is te mooi om niet waar te zijn.

Reactie op: 

Sabine18401 Sabine18401 - 30-01-2026 om 01:41
👍+38
Dank je wel! Weer!!
Je maakt me wel steeds ongeduldiger!! Grrr ...
Maar "ik" ben niet zo moeilijk. Zie echt wel dat vriend Frank zich anders gedraagt als normaal tegenover Tess. Daar ga "ik" echt niet tussenstaan. (Als t aan mij ligt).
Weer n 10 ...

Reactie op: 

Brechtje.S Brechtje.S - 29-01-2026 om 20:04
👍+38
Tja, die huishoudster lijkt me op een of andere manier een soort stoorzender te worden voor haar toch al broze en onzekere gevoelens, vrees ik. Sabine is ook nog eens 'inwonend', dus elkaar ontlopen gaat wellicht niet lukken. Benieuwd wat dat gaat geven wat de relatie tussen Tess en Frank betreft ben ik alvast wel. Een leuke wending, die het toch al boeiende verhaal nog een extra laagje meegeeft. Wat blijft dit mooi..!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 777  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net