Harm23414 - 09-01-2026 om 19:19
Geweldig vervolg weer, kijk weer uit naar het vervolg.
Reactie op:
Bee - 09-01-2026 om 17:24
Stanzie,
Ik heb er weer van genoten. Wat een liefde bloeit er op tussen beide, zo mooi.
Bedankt voor het schrijven
Reactie op:
Tdid - 09-01-2026 om 13:22
De woordkunstenaares in het beschrijven van de liefde, zo mooi, zo knap.zo geil. Zo jaloers 😉 En dit verhaal., laat het geen anti climax beleven. Ik blijf je volgen want het blijft boeien.
Reactie op:
Lezen - 09-01-2026 om 12:01
Stanzie, jammer dat jouw mail adres niet openbaar is, maar dit is een prachtige serie. Het cijfer 9.8 geeft dit ook aan.
Ik wou dat ik zo'n schrijvers talent had.
Prachtige opbouw van het verhaal. Ik denk dat velen ernaar uitzien hoe dit verder gaat.
Reactie op:
Scary-Hary - 09-01-2026 om 11:28
Superformiweldig Stanzie. Een echt sprookje...
Reactie op:
Simone18795 - 09-01-2026 om 06:59
Inderdaad ge wel dig! Daar sluit ik mij graag blij aan... Dit was geen zakelijke seks tussen escorte en klant, dat rollenspel ligt veel dichter bij e waarheid dan ze zelf beseffen, lijkt mij... En dat ze op zijn blote bast wil slapen, dat snap ik helemaal Top alweer, Stanzie
.
Reactie op:
Sabine18401 - 09-01-2026 om 05:38
Alweer ge wel dig !!! En ntlk weer n 10!
Wat meer kan je zeggen ...
Reactie op:
Sabine18401 - 08-01-2026 om 04:08
Wou eiglk ff melden dat ik zelden zoveel reacties op de afleveringen en/of de hele serie heb gelezen als bij deze serie!
Stanzie, meid!! Top!!
Ga vooral zo door!!
Je snapt t zeker al: ga vlug verder! Aub!???
Reactie op:
Simone18795 - 06-01-2026 om 15:31
Yes... ik vreesde al dat je was gestopt met dit leuke verhaal maar gelukkig lijkt het nu maar een break met de feestdagen te zijn geweest... Heel leuk dat je weer verder schrijft en het vervolg hierop belooft alvast spetterend te worden. Alweer iets om naar uit te kijken.
Reactie op:
Brechtje.S - 06-01-2026 om 13:21
Het was even wachten maar nu je draad weer oppakt is dat gelijk weer de moeite! Wat is en blijft dit een keigoed verhaal! Bedankt en de beste wensen uiteraard...
Reactie op: