Oelewapper - 18-12-2023 om 00:11
Net als Brechtje kreeg ik met dit verhaal een infuus uit een overgrote voorraad levenslust. De injectie wordt niet door Mattijs gegeven, maar door jou, Zazie.
Het is deze kerstreeks, die ondertussen een niet te missen traditie is geworden, die zo hartverwarmend is.
Reactie op:
Oelewapper - 16-12-2023 om 10:17
Opwinding en lust starten in het hoofd.
Met de juiste gedachten.
Met de aanwezige verleiding.
Ze spannen onze zenuwen aan en laten ons lichaam verlangen naar meer.
Als een bom worden we op scherp gezet.
En als die bom dan ontploft…
Dan krijg je dit verhaal!
Heerlijk…
Reactie op:
Oelewapper - 16-12-2023 om 00:29
Eenzame zielen
Twee schijnbaar verloren harten
Het juiste moment
Steeds weer wakker je de hoop weer op
Alles komt goed!
De kerstboodschap die je Zaziegewijs met ons deelt.
Wondermooi!!!
Reactie op:
Oelewapper - 13-12-2023 om 23:50
Magneetjes trekken elkaar aan.
Als bij tweelingen.
Als jouw opwindende woorden en mijn leeszin.
Zolang je verhalen blijft schrijven, zal ik ernaartoe worden getrokken.
Ook nu nam je me weer mee naar een wonderlijke Zazie-wereld.
Reactie op:
Oelewapper - 12-12-2023 om 06:54
Het grootste deel van dit verhaal is een herhaling van het eerste deel. Enkel de plottwist aan het eind opent nieuwe mogelijkheden voor het derde deel.
Niettemin blijft dit een prachtig geschreven verhaal!
Reactie op:
Oelewapper - 10-12-2023 om 23:38
@Fortuna
Niets aanpassen. Het is jouw verhaal. Wat er gebeurt, wordt onthaald op geilheid. Niets mis mee dus!
Heerlijk geschreven…
Reactie op:
Oelewapper - 09-12-2023 om 21:51
In oorlog en liefde is alles toegelaten.
Dat illustreer je met klasse. Behendig neem je ons mee in de gedachtes van de drie protagonisten. Elk bepaalt zijn eigen speelregels, en zorgt daarbij af en toe voor een kleine plottwist.
Dit is een topreeks!
Reactie op:
Oelewapper - 09-12-2023 om 01:36
Je verhalen zijn als het echte leven. Je personages kennen ups en downs, glorie en twijfels, vreugde en mindere momenten.
Natuurlijk is er de erotiek, meeslepend in al zijn opwindendheid. Door jou verwoord op een manier dat je enkel kan meegenieten.
Je bent top!
?
Reactie op:
Oelewapper - 08-12-2023 om 06:46
Je woorden bedekken me als sneeuwvlokken met een laagje weemoed die geen echte weemoed is.
Net zoals thuis ook slechts een tussenstop voor de volgende rit is.
Het wordt niet benoemd als gemis. En misschien is die cabine het echte thuis.
Hoe dan ook zit de warmte in het hart. En in dit verhaal.
Heerlijk!
Reactie op:
Oelewapper - 06-12-2023 om 06:33
Vrijheid blijheid
De bal ligt in het kamp van Lisa… of hij wordt er keurig in gelegd.
Het is zelfs geen vraag wat ze zal doen.
Genieten natuurlijk!
Reactie op: