menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door Oelewapper
Oelewapper Oelewapper - 25-12-2023 om 01:58
👍+2
Dank je, lieve Zazie!
Dank je voor een laatste hoopvolle kerstverhaal.
Dank je voor het verspreiden van liefdevolle woorden waarin erotiek hun plaats krijgt.
Dank je voor dit kerstcadeau!

Natuurlijk is 10 te weinig!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 25-12-2023 om 01:44
👍+3
Je bent een meesteres in het opbouwen van de spanning. Met mondjesmaat voer je die op, zonder op enig moment te verslappen (pun not intended, hoewel toepasselijk).

Je doet ons smachten naar meer. Naar veel meer.

Maar eerst: wat is die vraag?

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 24-12-2023 om 16:59
👍+2
Zoals steeds: enkel superlatieven! Ga door, Stanzie! ?

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 24-12-2023 om 16:14
👍+1
De beste remedie tegen een najaarsdip is een (kerst)verhaal van jou.
Heerlijk!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 22-12-2023 om 06:51
👍+12
Stanzie.

Het zien van je naam boven dit verhaal had een verkwiekende uitwerking op me. Het verdreef de slaap in mijn hoofd. Ik kon niet wachten om te beginnen lezen.
Nog nooit heb je me teleurgesteld met je verhalen. Steeds vlot geschreven in een heerlijke taal.
Immer me langzaam meevoerend naar een punt waarop het opgebouwde verlangen van je personages ook bezit neemt van mij.
Ook nu.

Ik bid voor een vervolg!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 21-12-2023 om 22:42
👍+2
Het zijn de details, die kleine vermeldingen tussendoor, de hobbeltjes in de weg die verhinderen dat het verhaal naar een hoogtepunt racet, die het naar een niveau tillen dat een 10 zonder twijfel rechtvaardigt.
Jammer dat meer niet kan.
Een groot deel van de erotiek zit in het niet uitgesprokene. Klasse!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 20-12-2023 om 19:35
👍+2
Hoewel je elk verhaal van deze reeks ophangt aan een kerstlied (een lied dat ik steevast opzet tijdens het lezen), zag ik plots een andere rode lijn door deze verhalenreeks.
Een ander lied dook in mijn hoofd op, begeleid door de stem van Stef Bos:

Ik ben altijd onderweg
Ik ben altijd onderweg
Ik leef onrustig en onzeker
Tussen de liefde en de leegte

Gelukkig is het in jouw verhalen andersom en reizen je personages van de leegte naar de liefde.

Ook ditmaal. Ik herkende mezelf in Stijn en zijn onzekerheid. En hoopte mee… leefde mee… voelde mee…
Heerlijk!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 19-12-2023 om 23:20
👍+2
Mooie opbouw.
Vlot en opwindend geschreven.

Reactie op: 
De Ultieme Kans (Familie)

Oelewapper Oelewapper - 19-12-2023 om 12:26
👍+2
Je zoomt de close-up uit die op Stephan en Sofie is gericht, om ons een blik te gunnen op hun achterliggende verhaal. Er is immers meer dan verleiding en seks.
Wat je toont, is het leven zoals het is, en hoe mensen hiermee omgaan.
Zoals steeds zorgen je woorden ervoor dat we ons moeiteloos in hun kunnen inleven, dat we hen begrijpen en dat we met hen meevoelen.

Weer een prachtverhaal! En nu maken ik me klaar om weldra te lezen over dat trio... ??

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 18-12-2023 om 06:46
👍+3
Alles komt goed.
Vriendschap, liefde, kinderen, de winkel…
Zelfs seksueel wordt een nieuwe kink ontdekt.
Zo hoort het in een Danny-verhaal!

Hoewel… alles? Die verdomd spannende cliffhangers, moeten die nu echt? En nu ga je ons waarschijnlijk ook nog zeggen dat dit het laatste verhaal van 2023 en dat we dus moeten wachten tot 2024 voor we weten wie er verleidelijk staat te wezen in die deuropening…
Ach ja, uiteindelijk komt alles goed zeker?

Weer ern prachtverhaal!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 717  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net