Oelewapper - 31-10-2020 om 08:10
Beste Roberteros, dank je wel. Je hebt mijn verhaal mooi samen gevat.
Een ode brengen aan "de vrouw". Een beetje mijn levensmotto. 😊
Reactie op:
Marlies - 30-10-2020 om 16:10
'Hij legde zijn penis tussen haar grote bollen.'
Heerlijk als een man dat bij je doet en je weet wat er gaat komen.
Liefs, Mar, x.
Reactie op:
Marlies - 30-10-2020 om 09:47
Sowieso is het heerlijk als een man je borsten kneedt. Ik vind het mooi hoe je dat hier beschrijft.
Na je verhaal verlang ik naar een man of naar een vrouw die mijn borsten kneedt en m'n tepels groot en stijf maakt.
Jess.
Reactie op:
Leen - 29-10-2020 om 22:43
K ben benieuwd naar t vervolg. En laat mijn dochter opschieten, mijn leven is in gevaar...
Reactie op:
LotteKink - 26-10-2020 om 09:46
Beste Carrucha,
Vlieg ik toch even met a coach uit de bocht 😃!
Doch als ik even schakel: Wie moet de Carrucha trekken? 🤣
Zonder een ponygirl komt u nergens en laat dat nu net een grote fantasie van mij zijn. 😮
xxx Lotte
Reactie op:
Oelewapper - 25-10-2020 om 14:07
Lieve Lotte
Aan het Latijn had ik inderdaad niet gedacht. Aangezien mijn Latijn nog steeds erg bestoft is, liet ik me weer leiden door oom Google. Hij leerde me dat het Latijnse woord "carrucha" evenveel betekent als "een bedekte wagen van ivoor en metaal, dikwerf ook van zilver en goud, waarin zich de voornaamste personen onder de Romeinen door muildieren lieten rijden". Een koets dus, of zoals ze in het Engels zeggen: a coach. 😄
Ik had je dit liever gemaild, maar ik vond je mailadres nergens terug.
Desalniettemin begrijp ik nu wat je wil zeggen. Ik neem het als een groot compliment op. Toch is dit niet de rol die ik voor mezelf zie. Fan en bewonderaar van goede schrijvers, dat ben ik en dat wil ik zijn.
Lieve groet
Oelewapper x
Reactie op:
LotteKink - 25-10-2020 om 12:52
Beste Carrucha (coach) u begon met het afstoffen van Latijns.
xxx Lotte
Reactie op:
Oelewapper - 25-10-2020 om 08:06
Dank jullie voor de fijne reacties. Dit inleidende deel geeft nog niet veel prijs, dat beseffen we. We splitsten de eerste dag op om het verhaal hierover niet te lang te maken. Gelukkig hebben we jullie nieuwsgierigheid kunnen wekken.
@Lotte: mensen die me kennen, zullen ongetwijfeld kunnen beamen dat Oelewapper geen misplaatste keuze is. 😉 Je verwart me echter wel met je voorstel om Carrucha te gebruiken. Mooier klinkt het zeker. Maar of het gepaster is? Ik moet toegeven dat ik het woord niet ken. Google leerde me dat het Portugees is voor winkelkarretje of Spaans voor zeepkar of handkarretje. Misschien kan je toelichten waarom dit gepaster zou zijn? 🙂
Reactie op:
Zara - 25-10-2020 om 00:24
Heel mooi geschreven! En ik ben super nieuwsgierig naar de rest.
x zara
Reactie op:
Oelewapper - 24-10-2020 om 16:37
Beste Roberteros, ik denk dat je mijn zienswijze heel mooi hebt samengevat. Ik ben blij dat je mijn reeks met plezier hebt gelezen. Uiteindelijk blijft dat het hoofddoel van mijn verhalen.
Reactie op: