menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Oelewapper
Oelewapper Oelewapper - 24-10-2020 om 16:16
👍0
De personages Julia en Leen zijn allebei schrijfster op deze site. Met beide heb ik ook een leuk digitaal contact. Ik vond het wel een leuk idee om hen in mijn verhaal te verwerken. Voor ik eraan begon, had ik hun toestemming gevraagd. Ik heb geprobeerd om hun uiterlijk zo reëel mogelijk te beschrijven. De persoonlijkheid van hun alter ego's is volledig het gevolg van mijn fantasie.
Ze hebben ook hun fiat gegeven na het nalezen. Zelf had ik de folterscene veel vroeger afgebroken. Leen gaf aan dat het realistischer was als er nog een stapje verder werd gegaan. Ik vond dit moeilijk. Het is waarschijnlijk al duidelijk dat mijn vrouwbeeld eentje van bewondering is. Het gebruik van de vacuümpomp is niet door haar ingegeven. Het is het antwoord op de vraag: Welke handeling kan in het kader van deze "erotische" foltering tot zo'n pijn leiden dat Leen toch spreekt?

Dank je voor de leuke reactie.

Reactie op: 

Roberteros Roberteros - 24-10-2020 om 11:30
👍0
In het tweede deel van de Gloed neemt het verhaal een wending die ik niet heb zien aankomen. Op basis van de reacties is dit of op verzoek van Leen, of gebaseerd op een eigen ervaring of een combinatie van de twee. Toch leidt de kwelling van Leen eerder een verborgen lustbeleving of een verlangen naar overgave naar iets... naar iets dat veel mensen niet ervaren hebben maar misschien wel zouden willen ervaren. In iedere mens schuilt een donkere kant of een kant die niet past in de huidige moraal van gangbare normen en waarden. Dat is wat ik hier in ieder geval een beetje proef. De schrijfstijl blijft dezelfde dus ook dit deel heb ik met plezier en borrelend verlangen gelezen.

Reactie op: 

Roberteros Roberteros - 24-10-2020 om 11:23
👍0
Na het lezen van de Zomernacht reeks begonnen aan de serie De Gloed. Met de titel kan je alle kanten dus ik had geen idee wat te verwachten. Het verhaal is totaal anders en neemt ons mee naar een fantasie die in het eerste deel sereen is. Pogingen om koppelingen met hedendaagse vraagstukken te maken zijn direct het gevolg van het handelen van de man of het ondergeschikt houden van de vrouw. Het is een ode aan de vrouw, waarbij zij een zuivere man nodig hebben om de gloed tot leven te brengen. Het is pure erotiek en de spanning zit in die combinatie van het verhaal en de erotische noodzaak om de wereld te redden. Leuk bedacht en mooi geschreven. Zin in het vervolg.
Roberteros

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 24-10-2020 om 09:47
👍0
Aphrodite, toen ik je reactie las, begon ik onmiddellijk luidop te lachen. Ik zie het verband dat je legt met mijn reacties op Nynke. 😄
Ik kan alleen maar zeggen: wait en see!

Toch was je reactie een wake-upcall. Ik besefte plots dat jij met "Lisette doet het voor" zo'n mooie wereld hebt gecreëerd, dat ik erdoor werd opgezogen en uit het oog verloor dat die wereld niet echt is. Een mooie grote pauwenpluim die je op je hoed mag steken!

Reactie op: 

Marlies Marlies - 23-10-2020 om 19:01
👍0
Hmm... Op zo'n event zou ik ook wel even willen uitgeleend worden.. Ik bedoel aanwezig zijn.
Kusje, Mar x.

Reactie op: 

Roberteros Roberteros - 23-10-2020 om 18:36
👍0
Beste Oelewapper, Ik heb van de week de overige delen van deze ZOMERNACHT reeks met plezier gelezen. Net zoals in de eerste 2 delen gaat het om de lust en vooral genieten. Zoals ieder schrijver hanteer jij ook een grens of grenzen en die benoem je ook. Daarbinnen geeft deze reeks aan dat alles kan en mag zolang we er allemaal maar van genieten. Want zonder geniet geen genieten en zonder genieten geen genot.
Groetjes
Roberteros


Reactie op: 

Roberteros Roberteros - 23-10-2020 om 16:20
👍0
Beste Slet Julia & Oelewapper,
Allereerst ben uit uiteraard zeer verheugd dat je of jullie van mening zijn dat mijn verhalen goed zijn en ja het was me een waar genoegen je uit uit te nodigen voor deze veiling. Twee totaal verschillende schrijfstijlen die bij elkaar komen, ieder vanuit hun eigen beleveningswereld. Ik ben heel benieuwd hoe welke kant dit opgaat en wat jullie gaan beleven.In het begin schrijf je "Het hele onderdanigheids gegeven gaat wat aan mij voorbij. In mijn hoofd zijn vrouwen prinsessen die je op handen moet dragen in plaats van hen vast te binden" Laat ik duidelijk zijn alle vrouwen zijn prinsessen en zo behandel ik ze ook graag maar er zijn ook prinsessen die er naar snakken vastgebonden te worden, gebruikt te worden, zich als een slet te gedragen. Dat word ze niet door mij aangepraat, dat is wat in hun zit en wat ze zelf graag willen beleven. Wie ben ik dan om deze princessen niet zo te behandelen of er zo over te schrijven. Verruim je horizon gaat daar hopelijk over en ik hoop dat de volgende delen jullie horizon verder verruimen en verbreden.
Roberteros

Reactie op: 

Sissyj Sissyj - 23-10-2020 om 15:41
👍0
Super... nu al ;)

Reactie op: 

LotteKink LotteKink - 23-10-2020 om 11:12
👍0
Beste Oelewapper, als je Roberteros tegenkomt, vraag dan namens mij waarom ik geen uitnodiging heb gehad?
Vind het begin intrigerend en als onervaren sub ben ik nieuwsgierig waar dit verhaal naar toe gaat.
Begrijp alleen je nickname niet. Deze past totaal niet bij uw goede schrijfstijl en reacties op de verhalen van Roberteros.
U verdient een veel mooiere en passende nickname: Carrucha.

xxxLotte

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 23-10-2020 om 06:55
👍0
Jullie reacties maken me blij.

In mijn verhalen probeer ik af en toe gedachten en standpunten tot leven te laten komen die ik in het echte leven niet steeds luidop durf te zeggen, noch te beleven. Daar dient fantasie gelukkig voor.

@jimwalker: je hebt helemaal gelijk over Marlies. Zij is het enige echte personage in mijn Zomernachtreeks. Ik raad je haar verhalen ten zeerste aan.

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 804  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net