menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties
John18277 John18277 - 21-03-2026 om 19:02
👍0
Heerlijk geil verhaal buurman πŸ‘ Heb nu ook alleen mijn witte opengeslagen badjas aan, en ben nu liggend op het zwarte leren bankstel met mijn 20cm lange en 4,8 cm brede vleeskleurige geaderde dildo aan het spelen, en een geile homofilm op tv πŸ˜‹ En dat is heerlijk genieten lieve geile buurman. Liefs van John uit Zuid-Limburg Xxx β€οΈπŸ’‹πŸ˜˜

Reactie op: 
De Neef (Biseksueel)

Petrus25059 Petrus25059 - 21-03-2026 om 18:19
👍0
Mooi verhaal.
Een tip: als je 2 strings op de trap tegen komt altijd even aan ruiken. Lekker geul.

Reactie op: 

MrGhost MrGhost - 21-03-2026 om 18:16
👍0
@petrus voor ons is het misschien iets normaals. maar voor de gemiddelde burger is het iets extreems vandaar.. 😏

Reactie op: 
Het Bosgeheim (Extreem)

Petrus25059 Petrus25059 - 21-03-2026 om 18:08
👍0
Veel belovend vervolg...

Reactie op: 

Petrus25059 Petrus25059 - 21-03-2026 om 17:45
👍0
Leuke twist aan het einde

Reactie op: 

Petrus25059 Petrus25059 - 21-03-2026 om 17:36
👍0
Leuke serie, goed geschreven
Goeie cliffhanger

Reactie op: 

Steve Steve - 21-03-2026 om 17:04
👍+3
Een veelbelovende start! Ik kijk uit naar het vervolg. Je krijgt alvast een topscore voor dit begin.

Reactie op: 

Bee Bee - 21-03-2026 om 16:38
👍0
Dag Ms,

Wat een genot om weer te lezen. Ik snap dat aan al het moois een einde moet komen, het is helaas niet anders. Maar ook goed.
Wat er komen gaat, ik laat mij verrassen. Ik heb wel een paar dingen, maar goed het is leuker verrast te worden.

Nog 2 delen genieten begrijp ik. Ik ga het zeker doen.

Bedankt voor het schrijven

Reactie op: 

ANTONNAVY1950 ANTONNAVY1950 - 21-03-2026 om 15:42
👍+1
Dit verhaal in 2 delen was een genot om te lezen en het is zo als alle delen over SANNE een prachtig en goed verhaal .Hopelijk komen er nog vele delen van ,kijk er naar uit naar ieder deel .En het ie weer een dikke 10 PLUS waard πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍

Op naar het volgende mooi en heerlijke deel van je WESTY .met vriendelijke groet en bedankt antonavy

Reactie op: 

Eric24459 Eric24459 - 21-03-2026 om 15:05
👍+3
Zomaar een gedachte, maar wat als de rest van het gezin Van Schothorst niet onderdoet voor Annemiek? Het was weer een heerlijke aflevering.

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 692  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net