menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties
IdareU IdareU - 22-03-2026 om 01:19
👍+2
Kort en heftig! De sfeer is heerlijk. Voor mij had de aanloop nog iets langer mogen duren. ๐Ÿ˜ฎ

Reactie op: 

Johandechatman1984 Johandechatman1984 - 22-03-2026 om 00:22
👍+2
Geen dierensex aub.
Ik volg deze verhalenreeks voor de Bulls, maar geen echte stieren op 4 poten aub.

Reactie op: 

Grizzly Adam Grizzly Adam - 21-03-2026 om 23:52
👍+3
Mam weet wel van wanten. Stiekem in een string door het huis lopen vraag je er vroeg of laat om, om eens goed gepakt te worden. Volgens mij zouden vader en zoon tegelijkertijd moeders goed kunnen verwennen

Heerlijk verhaal.

Reactie op: 

Jano Jano - 21-03-2026 om 23:47
👍+5
NIET DOEN!! - Zou je haar willen toeschreeuwen. Maar de uitzichtloze wanhoop is al te groot. Dit wordt aangrijpend ben ik bang.

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 21-03-2026 om 23:41
👍+7
Het gaat niet lang meer duren, dan zit ze op die giga pik van Dirk

Reactie op: 

Cees Desert Devil Cees Desert Devil - 21-03-2026 om 23:31
👍+1
Tja, zoeken naar je gevoelend, is moeilijk. Omschrijven van je gevoelens nog moeilijker. Dit verhaal is mooi geschreven, met respect voor beide partners. Zeker zoals de meesteres met haar klant omgaat. De tijd neemt om hem gerust te stellen. ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘ Ben in blijde afwachting van een vervolg.

Reactie op: 

ANTONNAVY1950 ANTONNAVY1950 - 21-03-2026 om 23:20
👍+1
Is een heel goed verhaal en zeker een 10 waard ,hopelijk komen er nog meer delen van. ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜

Met vriendelijke groet antonnavy

Reactie op: 
Vroeger - 3 (Familie)

Hendrik Hendrik - 21-03-2026 om 22:14
👍+3
Zo lekker geil

Reactie op: 

Petrus25059 Petrus25059 - 21-03-2026 om 19:45
👍0
Lief verhaal maar dit is geen vervolg op'
Vervolg op: Sex Met De Buurvrouwen - 1'

Reactie op: 

Bipslikker Bipslikker - 21-03-2026 om 19:38
👍+1
Wat een heerlijk liefdevol verhaal Anita, en wat heb je dit mooi en vlot geschreven !ย  Ik heb er niet alleen mentaal, maar ook fysiek van genoten als je begrijpt wat ik bedoel...ha ha. Als beloning voor deze prestatie uiteraard een dikke 10, hoger is helaas niet mogelijkย 
Je hebt het verhaal de titel: 'Anita, Erik, en Elise Deel 2' gegeven, wat op zich niet erg is, want wie het eerst komt het eerste maalt, maar ik was inmiddels ook al aan een vervolg begonnen op deel 1, maar ik ben niet zo'n snelle schrijver, dus om verwarring te voorkomen zal ik de in m'n eerdere reactie genoemde titel veranderen in: Anita, Erik, Elise en Paul 1 Chapter 2".
Dus Anita, nog even een paar dagjes geduld...en no hard feelings !!

Paul

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 1097  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net