Startpagina > De Laatste Reacties
Dannyboy - 20-03-2026 om 08:55
Het eerste wat ik dacht toen Tess geld kreeg voor haar studie, was: gelijk stoppen met escortewerk. Want ze deed dit werk om haar studie te financieren. Ik was verrast dat ze toch doorging. Maar ze werkt wel bij een slecht bureau. Die Miryam is geen gevoelsmens.
Achteraf heb je er goed aan gedaan om dit te doen. Zo kunnen we de gevoelens en gedachten van Tess lezen. En ik geef haar groot gelijk!
Kom maar door met het volgende deel!
Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 29 (Romantisch)
Ray24390 - 20-03-2026 om 08:09
Zulke verhalen verdienen gewoon een vette 10!
Reactie op: Condoom Les (Familie)
Stanzie - 20-03-2026 om 07:24
Even had je me op het verkeerde spoor, toen het er naar uitzag dat Sanne zich publiekelijk zou verlagen tot iets heel erg 'bloot', waar een klassevrouw als zij niets bij te winnen heeft. Gelukkig was snel duidelijk dat ze de baas van die tent figuurlijk aan de paal wilde nagelen... Goed gedaan van Sanne, en er zit nog een leuk extraatje aan voor de liefhebbende man die Mark is. Fijne vakantiemodus-passage in Nashville, maar nu op naar Kaitlyn, zou ik denken... Het blijft een feelgood verhaal en prettig om volgen.
Reactie op: Sanne - 56: Een Avond In Nashville (Romantisch)
Surfermartin - 20-03-2026 om 06:51
Lieve Esther,
Dat ik je verhalen niet eerder heb gevonden. Gelukkig ben je naar zo’n acht jaar weer gaan publiceren en heb zo ook je oude verhalen leren kennen. Ik die… om te smullen
Liefs m.
Reactie op: D&D (Groepsseks)
Biboy19881 - 20-03-2026 om 04:53
Mmm heerlijk ik ben als jongere biknul, bij heel wat oudere homo mannen geweest die mij geil ingewijd met poppers en geile pikken 😍 😍
Reactie op: Buurman Heeft U Poppers? (Homo)
Harry070 - 20-03-2026 om 04:52
Focking geil
Misschien doet moeder wel mee?
Reactie op: Condoom Les (Familie)
Opa Fred - 20-03-2026 om 04:49
Lekker verhaal zeg...zou dit in het echt ook wel eens gebeuren? Ik ben wel benieuwd wat er op haar eerste werkdag gaat gebeuren, laat haar maar geen bh en slipje aandoen, die worden toch nat van haar spannende werkzaamheden 😛
Reactie op: In De Voetsporen Van Barbara - 1 (Hetero)