
Bo - 20-03-2026 om 11:38
Je bent echt een geil slaafje. Dol op zaad. Heerlijk om onderdanig deze kerels te bedienen.Reactie op: Gevormd Tot Slaaf - 3: Visite (Homo)
👍+2
Startpagina > De Laatste Reacties

Bo - 20-03-2026 om 11:38
Je bent echt een geil slaafje. Dol op zaad. Heerlijk om onderdanig deze kerels te bedienen.
Monne - 20-03-2026 om 11:36
Knap verhaal, men gaat nog veel plezier beleven in Grad Taljenje. 👍
Bo - 20-03-2026 om 11:35
Heerlijk om met elkaar in het water geil elkaars piemels te verwennen. Ook heerlijk om daarna aan de kant tussen het hoge gras elkaar lekker te voelen, te strelen en vervolgens elkaar lekker te pijpen. De mond over de pik heen en weer te bewegen. En vervolgens de geile stralen sperma in zijn mond te spuiten. En als hij niet wil of durft te slikken de kwak over zijn gezicht te spuiten. Heerlijk als de klodders dan druipend naar beneden glijden.
Kika - 20-03-2026 om 11:30
Oh deel 2 is ook heel goed geschreven. Lekkere leessnelheid, alsof je er zelf bij bent. Ben zo benieuwd naar alle vervolgen… het verhaal kan nog alle kanten op gaan.
Bo - 20-03-2026 om 11:19
Heerlijke geile verhalen schrijf je Gérard. En goede tekst keuze. Je ziet het in gedachten gewoon gebeuren. Hoe ze als een geil koetje in haar natte kut genomen wordt. Ik vind het een 10 waard.
Ronald11647 - 20-03-2026 om 11:18
Ik ben benieuwd hoe het vervolg gaat uitpakken
John18277 - 20-03-2026 om 10:37
Heerlijk verhaal buurman, en seks met een rijpere vrouw en man, vindt ik ook heerlijk als bi man 🥰 Heb mij heerlijk liggen rukken, spelend met mij zelf op mijn tweepersoonsbed, met een buttplug in mijn “kutje” 😛 Lekkere geile groeten van John uit Zuid-Limburg Xxx ❤️💋😘😘😘
Zaadkontje1986 - 20-03-2026 om 10:25
Wat een heerlijke reeks. Dit doet mij zo denken aan mij en mijn daddy waar ik helaas door omstandigheden lang niet meer ben geweest. Wij waren net zoals hun en heb hem van een ware top naar versa gekregen en hem doen smeken tot ik hem fist
Roel12 - 20-03-2026 om 10:21
Wat een zalig geil verhaal is dit zeg
Tdid - 20-03-2026 om 09:13
Mooi geschreven is het eerste wat in mij opkomt.