Startpagina > De Laatste Reacties
Stanzie - 20-03-2026 om 07:24
Even had je me op het verkeerde spoor, toen het er naar uitzag dat Sanne zich publiekelijk zou verlagen tot iets heel erg 'bloot', waar een klassevrouw als zij niets bij te winnen heeft. Gelukkig was snel duidelijk dat ze de baas van die tent figuurlijk aan de paal wilde nagelen... Goed gedaan van Sanne, en er zit nog een leuk extraatje aan voor de liefhebbende man die Mark is. Fijne vakantiemodus-passage in Nashville, maar nu op naar Kaitlyn, zou ik denken... Het blijft een feelgood verhaal en prettig om volgen.
Reactie op: Sanne - 56: Een Avond In Nashville (Romantisch)
Surfermartin - 20-03-2026 om 06:51
Lieve Esther,
Dat ik je verhalen niet eerder heb gevonden. Gelukkig ben je naar zo’n acht jaar weer gaan publiceren en heb zo ook je oude verhalen leren kennen. Ik die… om te smullen
Liefs m.
Reactie op: D&D (Groepsseks)
Biboy19881 - 20-03-2026 om 04:53
Mmm heerlijk ik ben als jongere biknul, bij heel wat oudere homo mannen geweest die mij geil ingewijd met poppers en geile pikken 😍 😍
Reactie op: Buurman Heeft U Poppers? (Homo)
Harry070 - 20-03-2026 om 04:52
Focking geil
Misschien doet moeder wel mee?
Reactie op: Condoom Les (Familie)
Opa Fred - 20-03-2026 om 04:49
Lekker verhaal zeg...zou dit in het echt ook wel eens gebeuren? Ik ben wel benieuwd wat er op haar eerste werkdag gaat gebeuren, laat haar maar geen bh en slipje aandoen, die worden toch nat van haar spannende werkzaamheden 😛
Reactie op: In De Voetsporen Van Barbara - 1 (Hetero)
Surfermartin - 20-03-2026 om 04:29
Lieve Esther,
Wat heb ik genoten van je verhaal. Het komt zelden voor dat ik drie keer klaar ben gekomen voor het einde… Liefdevol en rauw, open en expliciet zonder plat te worden. Heel mooi geschreven.
Groetjes M.
Reactie op: Arelle En Erik (Hetero)
John Adams - 20-03-2026 om 04:03
Hoi Simon 1967
Ik las jouw reactie en schrok me rot, Je hebt inderdaad gelijk er was een substantieel deel van het verhaal weggevallen, Dat toch wel invloed heeft op de continuiteit. heel erg bedankt hiervoor. Terwijl ik al mijn verhalen minstens 5 keer doorlees voor ik ze plaats was me dat zelf niet eens opgevallen. Ik heb het missende deel toegevoegd, dus als je het nog eens leest zie je wel de voortgang. als dank heb ik je bij het verhaal nog even genoemd, ik hoop niet dat je mij dat kwalijk neemt.
nogmaals dank groet John Adams
Reactie op: Het Slaapfeestje - 8: Nog Een Initiatie (Tiener)
M00nlight68 - 20-03-2026 om 03:11
Goedemorgen MS,
Het is opnieuw een heerlijk verhaal, maar hoe kan ik nu weer de tijd overleven naar de gedeelde finale?
Spicy cubes vliegt vandaag de dag over het net, maar dat heeft huize blanc helemaal niet nodig...
Ik ga mijn brein pijnigen, al ligt een dikke kaneelstok om de kaken mee te trainen wel voor in de mond...😉😋😎
Reactie op: Studentenleven - 29: Belofte Maakt Schul... (Hetero)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
913
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net