
Gerbieg - 16-03-2026 om 11:15
Jammer dat je plotseling stopt met deze erg mooie serie, terwijl er veel open einden aan zitten.Je gaat weer verder met mini, waarvan je er bijna 400 afleveringen hebt gemaakt, overigens ook een mooie serie,
maar desondanks is het voor de vaste lezers onder ons die Gonnie met veel plezier hebben gelzen
jammer dat dit zo plotseling stopt.
Maar goed, net zo als je Mini af en toe hebt onderbroken kom je heel misschien wel eens een keer weer terug op
Gonnie.
Al met al blijven jou verhalen een waar kunststukje om te blijven lezen. Voor de complete ouvre een dikke tien.
Reactie op: Gonnie - 50: Slot (Romantisch)
👍+3





