Bee - 30-01-2023 om 21:18
Lieve Francisca,
Waar je bent, het gaat je goed.
Ondanks dat ik je niet persoonlijk ken, heb ik mij maanden verbonden met je gevoeld, door je prachtige verhaal over Rosalie en Julia.
Ik zit hier dan ook met een knoop in mijn maag en voel een stuk verdriet in mij om jou.
Gek dat een mens dat kan hebben zonder iemand ooit gezien te hebben of iets van contact gehad te hebben.
Ik ga de delen van Rosalie bewaren om later nog eens rustig te lezen. Het is zo mooi.
Jij hebt natuurlijk naasten, mensen die jij hopelijk net zo hartverwarmend lief hebt gehad als de liefde die jij zo mooi beschreef. Het moet een weelde zijn geweest om rond jou die warmte te hebben mogen ontvangen.
Die zelfde mensen moeten jou nu loslaten, ik wens ze heel veel sterkte toe met dit verlies.
Ik geloof totaal niet, maar in dit soort situaties hoop ik toch op iets, zodat zij die je missen jou weer mogen ontmoeten op moment dat het ook hun tijd is.
En dat ik daar deel 53 mag lezen;)
Bee
Reactie op:
Bee - 28-01-2023 om 12:41
Heerlijk vervolg weer. Bedankt! Ga zo door...
Reactie op:
Bee - 23-01-2023 om 22:31
Tim, een heerlijk vervolg. Bedankt voor de serie. Maak een mooie nieuwe. of bedenk nog een goed vervolg, dat laat ik aan jou. Het onverwachte, de spanning in een relatie, dat maakt een goed verhaal beter dan een verhaal gewoon over Seks. Dat doet mij veel meer dan als het ontbreekt. Als je nog eens een goede spannende situatie kan bedenken waar dan ook toevallig, deels seks in voorkomt. Schrijf het op. Ik ga het zeker lezen.
Bedankt.
Bee
Reactie op:
Bee - 22-01-2023 om 08:49
Mooie serie. Ik lees net veel plezier
Ga door!
Reactie op:
Bee - 13-01-2023 om 19:02
Leuk begin. Mooi
Goed voor een kleine serie.. Zou leuk zijn.
Gr Bee
Reactie op:
Bee - 13-01-2023 om 11:05
Heerlijk verhaal weer.. Niet stoppen!
Reactie op:
Bee - 05-01-2023 om 17:02
Ik heb genoten van een hele mooie serie.. Beide bedankt voor het schrijven... In 1 week gelezen... ieder vrij uurtje moest er aan op... Ik zat er aan geplakt zo mooi.. Bedankt
Bee
Reactie op:
Bee - 22-12-2022 om 19:17
Danny de beste wensen,
Nog lekker nog een tijdje schrijven over ze.. Gewoon bij de basis.. De vrienden groep en allerlij verwikkelingen tussen elkaar.. Leuk!
Goed uiteinde en gezond 2023!
Bee
Reactie op:
Bee - 20-12-2022 om 22:18
Hoi Francisca,
Ik was er al bang voor dat jou gezondheid er voor zorgt dat je niet in staat bent om te schrijven. Ik en vele met mij lezen met veel plezier jou erg mooie verhaal, maar jou gezondheid boven alles. Heel veel beterschap gewenst.
En ook als je na je herstel weer helemaal fit genoeg bent. Ga alleen schrijven als je het zelf leuk vindt. Schrijf omdat je zelf wil schrijven. Alleen dan blijft er zo iets prachtigs komen.
Ik hoop dat het snel weer goed met je gaat en voor de lezers hoop ik dat je hart snel weer zin heeft om te schrijven.
Vooral beter worden!
Heel veel beterschap gewenst en fijne dagen!
Bee
Reactie op:
Bee - 05-12-2022 om 12:11
Heerlijke serie. Ik lees hem met plezier. Bedankt
Reactie op: