Advance - 08-02-2024 om 23:52
hallo een leuk verhaal maar ben aan het wachten op hey vervolg
ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen.
groeten geert
Reactie op:
Jodocuss - 27-06-2021 om 09:20
Misschien geen 10 maar zeker leuk om te lezen. Je verhaal lijn is wat onsamenhangend ik denk dat je wel beter kan gezien het 1e deel.
Reactie op:
Twenty4-7 - 03-06-2021 om 07:57
Briljant, dit soort krachten zouden we toch allemaal willen hebben (man of vrouw maakt niet uit denk ik).
Reactie op:
Zazie - 02-06-2021 om 21:31
Lieve auteur (van 23?)
Erotisch, jouw verhaal!
Zeker het eerste deel vind ik mooi.
Jammer, in deel twee ben je een tikje te haastig.
Veel fouten, spannende momenten die je echt laat liggen.
Whatever, you'll make it better, ten points!
X. Zazie.
Reactie op: