Datum: 30-07-2023 | Cijfer: 8.5 | Gelezen: 19892x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
2022 de pandemie is voorbij en we kunnen weer op vakantie, alleen voor mij Anna en Lisse kwam het te laat van ons beide was onze relatie stuk gelopen door die k*t covid.

We hadden zulke mooie plannen gehad op school, waren we geslaagd waren dan……

We zaten begin februari bij ons in de keuken aan de tafel en dronken thee, buiten was het koud en we hadden het over de vakantie, en op mijn laptop bekeken we vakantie bestemmingen, en kregen er ontzettend veel zin in.

Tot Lisse zei anders gaan wij toch samen op vakantie, we hadden net een paar maanden studie gedaan ik op de HvA en zij in Utrecht iets met ICT.

Na het VWO konden we door de pandemie niet op reis dus nu een jaar later zou dat wel kunnen.

We spraken af om het onze ouders te vertellen, wat bij iedereen in goed aarde viel, we hadden eigenlijk naar Ibiza gewild maar vonden uiteindelijk iets op Mallorca, een mooi hotel all-in en zag er nieuw en modern uit, meerdere zwembaden en toegang tot het strand, wat wil je nog meer.

De prijzen vielen ook mee en in overleg met onze ouders hebben we die vakantie geboekt, wat gaan die maanden dan ineens langzaam ik had in die periode veel nieuw gekocht twee nieuwe bikini’s slippers een strand robe en zo ik mocht een koffertje van mijn ouders lenen en ik was er klaar voor maar het leek niet maanden maar jaren te duren maar gelukkig werd het druk met de studie en toen was de vakantie ineen op 3 weken daar, ik was goed door mijn eerste jaar studie heen gekomen en ook Lisse was er doorheen.

Mijn vader zou ons naar Schiphol brengen en Lisse haar moeder kwam ons 2 weken later weer ophalen, zo stonden we ineens met koffer en al op Schiphol in de rij voor de security, we hadden onze koffers ingeleverd en eigenlijk was de vakantie begonnen, we waren in een opperste stemming en alles was leuk,

De deur van het vliegtuig ging open en we voelde de warmte naar binnen komen we keken elkaar aan en we lachte heerlijke warmte, na bijna een uur met een bus kwamen we bij het hotel en kregen daar de sleutel, we hadden een kamer op de bovenste etage maar met de lift geen probleem.

We pakte onze koffers uit allebei een kant van de kast en de lades, en ik hield mijn nieuwe bikini al opzij die wilde ik morgen aan doen, ik had een strandtas mee en daar deed ik alles wat we bij het zwembad of aan het strand nodig zouden hebben.

Het was al laat en we konden nog wel wat te eten krijgen en die avond hadden we aan één van de baren in het hotel wat gedronken maar door de reis vroeg ons bed ingedoken, het was bloed heet in de kamer en ik kroop met alleen een string aan onder het laken, ook Lisse deed dat ik keek bewonderend naar haar mooie grote borsten een mooie C-cup en heerlijk stevig, daar was mijn kleine B-cup niks bij, ook wel mooi stevig en mijn tepels stonden recht naar voren beetje puffend.

De eerste ochtend ik werd wakker en keek opzij Lisse sliep nog en ik zag tussen de gordijnen door dat het mooi weer was de zon scheen al.

Ik ging mijn bed uit en ging naar de badkamer het leek me heerlijk eerst even te gaan douchen, ik voelde me heerlijk fris na het douchen, ik ik zocht mijn nieuwe bikini een oranje stringbroekje en een klein bovenstukje, voor zo min mogelijk wiite strepen.

Ik trok het aan en draaide voor de kleine spiegel in de badkamer, ik pakte een strandjurk en trok die eroverheen aan, mijn teenslipper en ik kon gaan ontbijten maar Lisse sliep nog.

Ik deed de gordijnen open en een zee van licht viel naar binnen, op het balkonnetje stonden twee stoelen en een klein tafeltje, ik ging alvast in het zonnetje zitten, en niet veel later hoorde ik gestommel, Lisse was ook wakker geworden.

Ze kwam ook uit bed, en nadat ook zij onder de douche was geweest en zich had klaargemaakt voor het zwembad, gingen we eerst ontbijten, we gingen met onze tas met badlaken en zo naar het zwembad, maar jemig alles was al bezet ook veel ligbedden met alleen een handdoek en niemand in de beurt, dus we besloten maar de 10 minuten naar het strand te lopen en daar was een zee van ruimte, we zochten een leuk plekje uit en spreidde daar onze badlakens, ik ging zitten op mijn laken en trok mijn strandjurk over mijn hoofd uit, in de zon was mijn huid nog witter dus ik nam mijn Sun lotion factor 30 en begon me in te smeren, ook Lisse deed dat, en nadat ik alles had gedaan op mijn rug na vroeg ik Lisse mijn rug te doen, wat ze natuurlijk voor me deed.

Ik ging op mijn buik liggen en Lisse liet de koude lotion op mijn rug lopen, ik rilde maar toen waren daar haar warme handen en ze smeerde rustig de lotion op mijn rug, ze maakte het bh bandje los en zo kon ze me daar ook insmeren, heerlijk vond ik het, nadat ze klaar was deed ze mijn bandje weer vast, en was het haar beurt, ik deed bij haar hetzelfde ik smeerde haar rug in en liet mijn handen over haar huid heen gaan ook ik deed haar bandje los en smeerde haar ook daar in, ze zei me het los te laten zodat ze kon zonnen zonder het bandje, ik deed het en ging weer op mijn eigen badlaken liggen.

We hadden al meer dan een uur liggen zonnen en ik draaide me om nu op mijn rug liggend en voelde nu de warmte van de zon op mijn buik en borst, zo heerlijk dit is echt vakantie bedacht ik me, ik voelde dat iemand naar me keek en ik keek op en inderdaad waren er jongens vlakbij ons en die keken naar ons, ik moest even wennen aan het felle zonlicht maar toen kon ik ze beter bekijken het waren jongens van rond onze leeftijd, waarschijnlijk ook eindelijk weer op vakantie na de corona, en ze zagen er in hun zwembroeken en witte lijven uit als gasten die ook net hier waren.

Ik sloot mijn ogen weer en genoot weer van de zon, er was ineens een hoop kabaal en ik keek weer op de jongens hadden een bal en waren wat aan het voetballen en gingen richting de zee, ik draaide me weer op mijn buik en keek een beetje naar de ravottende jongens, en zo ging de dag razend snel voorbij we hadden heerlijk gezond en voor het eten gingen we ons lekker douchen de zonnebrand weg spoelen en lekker fris met schone kleren klaar voor het eten en het uitgaan.

Het eten was zeker niet slecht er was veel keus en met een lekker glaasje rosé smaakte het best, na het eten gingen we op stap in het stadje aan de boulevard vonden we een terrasje waar we koffie dronken, we werden door jonge gasten bestookt met uitnodigingen voor verschillende uitgaans mogelijkheden en we keken welke het dichtstbij was en daar zouden we gaan beginnen met stappen.

Het was al tegen tien uur dat we bij de eerste dancing waren en we mochten naar binnen we bestelde opnieuw een wijntje en we vonden een plekje waar we konden zitten, na ons glas leeg te hebben gingen we dansen we hadden lol en genoten van de heerlijke muziek en we hadden een enorme lol, we kregen een drankje aangeboden maar die weigerde we omdat je nooit weet wat erin is gedaan, we bestelde zelf een nieuwe en daarna weer dansen, Lisse moest naar de wc en bleef wel een tijd weg ik ging daarom kijken waar ze was gebleven en vlakbij de toiletten stond ze te kletsen met een man van ik schatte rond de dertig.

Ik ging eerst plassen en daarna stelde Lisse me aan hem voor Ramon was zijn naam en was een lokale Spanjaard, een knappe gebruinde kop en een goed lijf beetje gespierd en zag er fit uit, we kletsen met hem en na een uurtje gingen we op zijn verzoek naar buiten want hij wilde roken, bood ons ook iets te roken aan maar wij roken niet, het was ondertussen bijna 1 uur en ik was best moe na de hele dag in de zon en nu na mijn vierde glas rosé had ik het gehad, Lisse wilde nog even dansen en zo ging ik terug naar het hotel en Lisse met Ramon weer naar binnen.

Ik lag al een tijd in bed toen ik gestommel hoorde, het was Lisse die de kamer binnen kwam, zachtjes fluisterde ze “Anna slaap je?” ik was zojuist wakker geworden maar hield me stil, en in het Engels hoorde ik haar “Ramon kom maar binnen” zeggen, en ik hoorde niks maar wel dat de deur dicht ging, ik hoorde dat ze kuste en ik hoorde Lisse hijgen, en zacht kreunen, ik opende mijn ogen en het was niet heel donker ik zag hun staan tegen de badkamerdeur en ze stonden te zoenen en ik zag hoe Ramon zijn handen op Lisse haar billen had en Lisse haar handen in zijn nek had, ze stonden tegen elkaar op en ik zag hoe ze elkaar betaste en hoe Ramon zijn shirt uit ging en hij met ontbloot boven lichaam ook het topje van Lisse over haar hoofd heen trok de beste C cup borsten zaten nog in haar BH maar duidelijk zichtbaar in de witte BH.

De handen van Ramon pakte ze beet en een paar tellen later waren ze vrij haar BH viel op de grond ik zag hoe Ramon bukte en de tepels van Lisse kuste en erop zoog, ik hoorde haar kreunen, ik wist wel dat ze gek was op seks maar meer dan zoenen had ik haar nooit zien doen, en zeker geen one night stand, Ramon moest goed in de smaak vallen, ik zag hoe Lisse aan zijn broek friemelde en zijn riem los trok en zijn korte broek zakte naar zijn enkels, een dikke bobbel in zijn boxer die was duidelijk te zien.

Door dit te bekijken voelde ik me zelf ook geil worden, ik lag op mijn zij en kon hun goed zien het licht dat binnen kwam kwam van buiten en daar lag ik met mijn rug naartoe dus ze konden niet vermoeden dat ik ze kon zien, ik zag hoe Lisse de al harde lul van Ramon uit zijn boxer viste en haar hand eromheen klemde, Ramon gromde toen Lisse haar hand op en neer bewoog, hij had haar rokje omhoog getrokken en ik zag hoe zijn hand tussen haar billen tussen haar benen gleed, ook Lisse kreunde.

Ik zag hoe Lisse door haar knieën ging en met haar gezicht recht voor de stijf naar voren staande lul van Ramon zat, ik zag haar nog een paar keer aan zijn lul trekken en ze likte met haar tong zijn eikel en Ramon zijn handen lagen op haar hoofd en ik zag hoe Lisse de eikel tussen haar lippen nam en hoorde Ramon luider kreunen, ssssst hoorde ik Lisse sissen in de hoop zo zachtjes mogelijk te doen en mij niet te storen in mijn slaap.

Ramon had nu Lisse haar hoofd steviger vast en bewoog tegen haar op, ik zag hoe Lisse steeds meer van zijn lul in haar mond nam, ik hoorde haar smakkende geluiden maken en een aaarggh geluid dat ze zijn lul wel heel diep in haar mond had, ik had mijn hand tussen mijn benen en voelde dat mijn string aardig vochtig begon te worden, ik beet mezelf op mijn lip om geen geluid te maken, maar eigenlijk had ik luid willen kreunen, maar hield me stil, nu was het mijn beurt om hun niet te storen, ik hoorde Ramon luider hijgen en grommen.

Ik zag hoe hij Lisse omhoog trok een sliert spuug hing aan zijn eikel, en ik zag hoe Ramon de string van Lisse omlaag trok en zijn hand tussen haar benen stak, Lisse stond door haar benen heen gezakt haar benen wijd en ze hing aan zijn brede schouders en zijn hand maakte soppende geluiden tussen de benen van Lisse, ze kreunde luider en ik zag hoe ze haar lippen op zijn bovenarm drukte en gesmoord kreunde, ik kon niet precies zien wat Ramon deed maar kon me het wel voorstellen, dat hij zijn vingers in en uit het natte kutje van Lisse bewoog.

Ik had mijn vingers langs mijn natte schaamlipjes gehaald en wreef over mijn clit heen met moeite kon ik me stil houden, nooit eerder was ik getuige geweest van seksende mensen, maar het was super spannend en ik voelde me zo enorm geil, ik was ook wel wat jaloers op Lisse die heerlijk gevingerd werd, nadat ze lekker op zijn lul had gezogen, ik herinnerde me mijn laatste keer seks dar was al een beste tijd geleden, maar het gevoel van een harde lul tussen mijn lippen vond ik altijd zo geil en ik kreeg er de rillingen van door mijn lichaam.

Ramon trok zijn hand terug en draaide Lisse om en leunend tegen de badkamerdeur duwde Ramon haar rokje omhoog ik zag hoe Lisse uit haar string stapte en met haar billen naar achteren stond Ramon had zijn harde lul vast en duwde die tegen haar billen aan, ik hoorde Lisse “stop” zeggen en ze pakte haar tasje en pakte er een condoom uit, ze was nog genoeg bij haar positieve om daaraan te denken, ze gaf het condoom aan Ramon en die zei iets zachtjes tegen haar en ik hoorde haar nee zeggen, hij wilde het zonder doen maar Lisse was het daar niet mee eens, en ze pakte het condoom en opende de verpakking en ze nam duidelijk te initiatief en rolde het condoom om zijn lul heen even nam ze hem in haar mond en toen draaide ze zich weer om. Ik zag hoe Ramon haar penetreerde en hoorde Lisse kreunen toen hij dat deed, ze kreeg zijn harde lul in haar natte kutje geduwd, en Ramon begon haar te neuken, het sopte en ik hoorde dat Lisse wel behoorlijk nat moest zijn.

Ramon gromde en kreunde hij hijgde en ook Lisse kreunde en hijgde, ik hoorde het kletsen tegen haar billen en Ramon begon harder te hijgen en ik hoorde hem op haar billen slaan het kletsen en ik duwde nu twee vingers in mijn eigen kutje, weer moest ik op mijn lip bijten maar het voelde zo lekker, en ik wreef over mijn gezwollen schaamlippen die behoorlijk nat waren en met die natte vingers ging ik over mijn gezwollen clit, even maakte ik geluid, maar de twee hoorde mij niet en Ramon neukte Lisse behoorlijk hard en snel, hij kon wel behoorlijk goed neuken en ik zag hoe Lisse een hand tussen haar benen had en ook tegen hem terug neukte.

Aaaaaah hoorde ik haar kreunen en ik zag hoe ze op haar benen trilde ze greep zich vast aan de deur en kreunde luider en ze gromde dat ze klaarkwam en trillend en met haar benen wijder uiteen voor stevigheid kwam ze klaar, ik hield het ook niet meer en ik had mijn laken tussen mijn lippen en kwam ook trillend klaar, zo stil mogelijk deed ik dat, gelukkig waren ze druk bezig met hun zelf, en ik zag hoe Ramon zijn lul uit haar kut trok en het condoom eraf haalde en hij trok zelf aan zijn lul en zag hoe twee dikke stralen sperma over de billen en rok van Lisse spoot, hij gromde luid en trok de laatste druppels uit zijn lul.

Lisse stond tegen de deur van de badkamer aan ze hijgde en was buiten adem Ramon stond nog achter haar ook één hand tegen de deur en hijgde ook, hij liet een hand tussen haar benen gaan, Lisse kreunde toen hij weer haar kut beroerde, ze draaide zich om en kuste hem ze bukte en gaf hem zijn boxer en short, leek dat ze hem eruit probeerde te werken hij had haar klaar geneukt en hij moest verdwijnen ik moest om haar directheid lachen, Ramon begreep het en trok zijn kleren aan en ze kuste nog even en hij ging de deur uit.

Lisse ging de badkamer in en ik veegde mijn kut droog met de rand van het laken en ik deed mijn string goed aan en draaide me op mijn buik, al snel viel ik in slaap, ik hoorde Lisse niet meer naar bed komen, maar kon me wel voorstellen dat ze nog even naar het toilet moest.

Dit is het eerste deel van onze vakantie belevenis

Als er genoeg leuke reacties zijn dan volgt een vervolg van onze vakantie belevenissen
Trefwoorden bij dit verhaal: Neuken, Pijpen, Strand, Vakantie, Vingeren, Suggestie?

Geen Geld Voor ...Door: JustCrazy4Sex
Tags: Dikke Tieten, Dikke Billen, Likken, Tuinman, Grote Borsten,
"Het wordt alweer voorjaar daarom heeft mijn tuin enige aandacht nodig. Mijn man deed voorheen altijd de tuin maar nadat we zijn gescheiden moest ik alles zelf doen. Zelf heb ik totaal geen groene vingers. Zodoende heb ik via via een tuinman kunnen re..."
9.0
Het FeestDoor: Langevent
Tags: Anaal, Crossdressing, Feest, Pijpen, Rimmen, Sissy, Travestie,
" Hey, man Leuk je weer eens te zien. En wat ziet je er eh.. mooi uit zeg ik terwijl Ricky in mijn auto komt zitten. Yo Ja, is toch al weer even geleden. En inderdaad, heb mij helemaal opgedoft voor vanavond antwoordt hij. Zojuist haal ik Ricky..."
8.0
Eerste Keer Spannend ...Door: New Storyteller
"We spreken af om vanavond een spannende avond te hebben. Het wordt de eerste keer dat we sex gaan hebben, maar je weet wel dat ik de baas zal zijn. Je vraagt me daarom wat je aan moet trekken. Ik vertel je dat je een zwart jurkje moet aandoen zonder ..."
6.2
Johan En MariaDoor: Maria
Lengte: Zeer Lang
Tags: Anaal, Beffen, Neuken, Plas, Plassen, Spuiten, Vakantie,
" Johan en ik zijn op een Spaans resort. De eerste week is voorbij gevlogen met allerlei avonturen. En nu zaten we op het balkon bij onze buren, de ouders van Pedro, die ik gekoppeld had aan Marja. En d t terwijl mijn vriendin Anna en mijn dochter I..."
8.7
Elyne - 1Door: Amy-mae
"Dit verhaal is tot stand gekomen na een chat. Hierom hebben we besloten dat we per deel van perspectief ruilen. Het eerste deel is Patrick zijn perspectief en het 2de deel Elyne haar perspectief. Het lijkt me overbodig om te zeggen maar deze namen zi..."
7.9
De Nieuwe Leraar - 2Door: Jelle Mannes
Tags: Aftrekken, Dochter, Kut, Kutje, Leraar, Masturbatie, Masturberen, Moeder, School,
"Mijn naam is Silke Soete. Ik ben geboren in Nevada, waar mijn vader nog altijd voor de NASA werkt. Hij is een van top ingenieurs die meewerkt aan de controle over bemande ruimtevluchten. Mijn ouders zijn vier jaar na mijn geboorte gescheiden. Mijn va..."