Cees Desert Devil - 27-10-2025 om 22:16
Keith, ik was nog iets vergeten. Zo als een paar lezers voor mij al schreven, ja we hebben hier met spanning naar uit gekeken, maar we kijken zeker ook, met die zelfde spanning uit naar het vervolg, want niet alleen IVO, Kees en Fred, doen hun verhaal cq les in leiding geven onder vuur, maar ook Joline. En ook daar zal wel het een en ander in voor komen om ongenadig om te lachen. π π π Ik wacht met spanning en veel (on)geduld af, op wanneer en wat gaat komen.
Reactie op:
Cees Desert Devil - 27-10-2025 om 21:51
Keith, en bedankt. Man, man wat kan jij lullen, eh sorry, schrijven. Om je te bescheuren, en dan zijn we nog maar iets over de helft van de avond. Ivo's verhaal is, voor mij erg interessant, doe iets met WW2 voertuigen( Keep them Rolling), vandaar. En dan Kees en Fred, met soms de interrupties van enkele leden van de iets hogere officieren. Heerlijk. En nu maar wachten op het vervolg. π π π. Oja, maar dat wist je natuurlijk al, die dikke 10+++. Ja klopt gegeven. π
Reactie op:
Opa Fred - 27-10-2025 om 21:23
Heerlijk verhaal met een zeer gewillige nicht...wie wil dat nou niet π
Reactie op:
Sabine18401 - 27-10-2025 om 20:13
He, wordt t net sepannend!!!
Vlug de volgende??? He! Toeee!!??
Toppie ππππ
Reactie op:
Ron W - 27-10-2025 om 19:18
Zo dat was weer snel volgende verhaal, Joline regeerde weer eens 'lekker' van zo'n vrouw zou ik getikt worden veel beter weten en af en toe te beidehand... mijn meisje is ook blond maar geen beterweter. Ondanks ze de Duitsetaal en kultuur afgestudeerd is aan de Leidse Universiteit!!
Ik zeg wel eens tegen familie, jullie weten geeneens hoe slim ze is.
Maar Keith weer bedankt voor een hoop leidinggevende tips in en om het militaire gebeuren en bij DT
Thanks groet Ron
Reactie op:
Eric1985 - 27-10-2025 om 18:38
Lekker verhaal . Ik wacht op het vervolg
Reactie op:
Remco10732 - 27-10-2025 om 18:01
Spannend! Als je nu bij een volgend verhaal elke zin met een hoofdletter begint wordt het een stuk beter leesbaar. Nu ziet het er een beetje afgeraffeld uit en dat is best jammer! Toch een 8 gegeven terwijl het best een 9 verdiend. Doen hoor! π π π
Reactie op:
Anne24392 - 27-10-2025 om 17:01
Leuk verhaaltje, inleiding zou wat langzamer mogen, maar zwembad altijd leuk toch, met wat er te zien is
Reactie op:
Kees23144 - 27-10-2025 om 16:28
ben benieuwt
Reactie op: