menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Stanzie
Handige Harry Handige Harry - 22-03-2026 om 09:14
👍+40
Om de vorige reacties te herhalen, die zag je niet aankomen, zelfs in de verste verte niet..

Wat daarmee wél weer een fijne optie is, is dat er nog een heleboel afleveringen van Te nemen of te laten hier achteraan kunnen komen (ik was eigenlijk een beetje bang dat het verhaal na het afscheid van Frank en Tess snel klaar zou zijn) zeker als Frank hoort dat Tess meteen is gestopt met het werken voor het escort bureau.

Hopelijk komt het volgende deel snel, want zoals ook al eerder gemeld deze aflevering was wel een beetje erg kort ;)

Harry.

Reactie op: 

Tdid Tdid - 22-03-2026 om 09:11
👍+40
Dat heeft niemand aan zien komen wat een twist.
Wel een met gevolgen voor de toekomst want nu zou het dus wel een driehoeksverhouding kunnen worden.
Wat gaat Tess doen?
Mooi geschreven maar hou ons niet te lang in spanning

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 22-03-2026 om 09:01
👍+40
WTF

Stanzie toch 🤭🤭

Reactie op: 

Brechtje.S Brechtje.S - 22-03-2026 om 07:04
👍+42
Hoezo, ze waren elkaars type niet..!? Van een verrassing gesproken!!! Net als Tess vroeg ik me al lang af hoe het precies zat tussen Frank en zijn huishoudster en die vraag is nu van de baan, maar tegelijk komen er nieuwe vragen bovendrijven. Alsjeblieft zeg, laat Sabine maar snel aan het woord want ik wil weten wat ze precies komt doen.

Reactie op: 

Sabine18401 Sabine18401 - 22-03-2026 om 06:36
👍+42
Okeee!? Die zag ik ff niet aankomen! Je maakt er wel iets van, zeg!
Blijkbaar lijken ze niet echt op elkaar. Anders hadden anderen er allang iets van gevonden. Trouwens, nog korter had t bijna niet gekund.
Wat nu??
Ben benieuwd ...

Reactie op: 

Rainman Rainman - 22-03-2026 om 06:30
👍+42
Ha,ha,ha en wauw! Deze zag ik dus in de verste verte niet aankomen!
Ik houd wel van een plottwist op zijn tijd of om lezers op het verkeerde been te zetten, maar deze? Geniaal.

Briljant en innemend geschreven weer, zoals altijd.

Dank je, voor de zoveelste keer!

Raiman



Reactie op: 

TomS TomS - 20-03-2026 om 14:49
👍+38
Zou een bruut einde zijn...
Ik zou een fantastische polyamoreuze relatie voor me zien...
Maar een ontknoping die niemand verwacht is ook top natuurlijk..


Reactie op: 

Tdid Tdid - 20-03-2026 om 09:13
👍+39
Mooi geschreven is het eerste wat in mij opkomt.
Kort krachtig rauw. De ijsemmer die ze over zich heen krijgt, de vernederende werkelijkheid van het escort leven.
Ik hoop dat het ze dat leven los kan laten en dat Myrian haar laat gaan, er was namelijk nog iets van een contract waarvan wij niet alle details weten.
Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden hoe dit verhaal verder kan gaan, maar er is er maar één die daar het antwoord op heeft. Laat ons niet te lang in spanning leven Stanzie.

Reactie op: 

Dannyboy Dannyboy - 20-03-2026 om 08:55
👍+39
Het eerste wat ik dacht toen Tess geld kreeg voor haar studie, was: gelijk stoppen met escortewerk. Want ze deed dit werk om haar studie te financieren. Ik was verrast dat ze toch doorging. Maar ze werkt wel bij een slecht bureau. Die Miryam is geen gevoelsmens.
Achteraf heb je er goed aan gedaan om dit te doen. Zo kunnen we de gevoelens en gedachten van Tess lezen. En ik geef haar groot gelijk!
Kom maar door met het volgende deel!

Reactie op: 

Willem61 Willem61 - 20-03-2026 om 01:28
👍+38
Het voelt zo on-af nu.
Ik heb te veel gevoel voor verhaal om niet al 3 mogelijke vervolgen te bedenken; en dat is nog zonder reïncarnatieve opties te overwegen.
Als eerste popt een gastcollege/collegetourachtige setting op...

Driewerf dank weer voor het prikkelen van mijn fantasie!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 803  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net