Cis - 19-03-2026 om 21:15
Weer een prima verhaal...
maar wat ben je een plaaggeest voor je lezers...
Iedereen gunt Tessa het beste (=Frank) en jij laat de lezers aardig bungelen (ook een kunst)
Dit verhaal laat duidelijk zien, dat Tessa niet in het escortwereldje thuishoort: ze is emotioneel erg betrokken bij haar klanten of ze geweldig zijn - zoals Frank - of zo gevoelloos zijn als Van den Broek.
En Myriam is ook niet zo sympathiek: elke minuut moet voor haar geld opbrengen...
Reactie op:
Westy - 19-03-2026 om 20:17
Tess is terug in de realiteit en gelijktijdig ook weer terug bij af.
Als escort is ze niet erg geschikt. Maar deze klant is wel een hork van een vent.
Terug naar de studie.
Maar... Sabine regelt wel iets. Komt goed.
Reactie op:
Brechtje.S - 19-03-2026 om 18:35
"Kort en krachtig" valt hieronder al een paar keer te lezen en daar sluit ik me voor 100 procent bij aan. Ongelooflijk knap hoe je de 'sfeer' in de slaapkamer, en wat dat met Tess doet, in pakweg anderhalve alinea zo helder weet te schetsen. Knap staaltje schrijfwerk is dat... Van Tess lijkt het initiatief voor een nieuwe ontmoeting niet te zullen komen... Van Frank of Sabine dan maar? Iemand zal toch het eerste stapje richting een romantische ontknoping moeten zetten... Ik ben en blijf benieuwd.
Reactie op:
Hen3 - 19-03-2026 om 17:48
Geweldig vervolg!
Reactie op:
Rik21398 - 19-03-2026 om 14:17
Stanzie, nu ziet ze de keerzijde en het werkelijke van wat het escort zijn inhoudt. Ik hoop op een mooier vervolg en dat Frank haar niet kan vergeten en om nieuw contact opneemt hetzij via Miriam hetzij rechtstreeks. Mvg Rikken
Reactie op:
Sabine18401 - 19-03-2026 om 14:02
Wat goed geschreven. Kan me ook goed voorstellen dat ze toch de andere kant was opgegaan. Geestelijk veel afstandelijker worden. Daardoor, kan ik me voorstellen, had ze ook lichamelijk afstandelijker kunnen worden. Vind t knap vn haar dat ze ermee stopt. Hoop dat ze niet te veel moeilijlheden vn Miriam te verwachten heeft. Op contract gebied.
Reactie op:
Handige Harry - 19-03-2026 om 13:55
Zal dit echt het einde zijn van het avontuur van Tess, zal Myriam het accepteren of zit Tess aan een contract vast en wordt ze zo gedwongen om als escort meisje verder te moeten werken? Lastige vragen waar we hopelijk snel een antwoord op mogen lezen..
Weer een fijne aflevering Stanzie!
Reactie op:
Rainman - 19-03-2026 om 13:25
Inderdaad, zoals al eerder gezegd, een zéér krachtig en minder lang deel.
De pijn van het gemis, het ondergaan van haar werk en zichzelf weer oprapen.
Meeslepend, zeker. Boeiend, meer dan zeker. Verslavend? Pfff.
Benieuwd wat de toekomst Tess gaat brengen...!
Rainman
Reactie op:
Simone18795 - 19-03-2026 om 12:59
Ik 'proef' hier de rauwe werkelijkheid van wat het escorte bestaan moet zijn voor iemand die daar niet voor in de wieg gelegd is. Wat heb je dat mooi verwoord, net als het besluit van Tess om ermee te happen. Of haar conclusie dat ze een onbereikbare droom najaagt ook klopt dat zal nog moeten blijken... Kort maar wat een 'krachtig' deel.!
Reactie op:
Westy - 17-03-2026 om 18:30
Een voorlopig afscheid lijkt mij. Want Sabine kannTess niet missen en ze vindt vast wel een manier om Frank over te halen voor een boeking of waarschijnlijker meer dan een boeking.
Soms weet je pas wat je had als je het niet meer hebt.
Frank had Tess desondanks wel wat meer mogen bedanken voor haar (betaalde) diensten. Het was toch een zakelijk en koel afscheid na een voor beiden intense week. Tja… ik schreef het al eerder… Frank is geen grote beslisser. Hij laat zich teveel leiden door anderen. Dus het zal echt van Sabine moeten komen.
Reactie op: