Simone18795 - 17-03-2026 om 17:43
Zo'n onschuldig fotootje, zeg... Ik had me dus niet verwacht aan zoveel goed verwoordde, beeldende erotiek in dit deel, maar je hebt me wat dat betreft aangenaam verrast, om niet te zeggen omver geblazen... Minder aangenaam is de kille afknapper bij het afscheid, maar als ik dan lees dat er (minstens nog één) vervolgdeel komt, wil ik niet te vroeg (ver)oordelen... Ik blijf hopen dat het goed komt, stiekem hoop ik dat voor hen alle drie... Ja, jouw personages zitten in mijn hart, Stanzie, dus schrijven maar !
Reactie op:
Stanzie - 17-03-2026 om 17:23
Nee, lieve lezers, dit is geen (ook geen open) einde. Het verhaal is nog niet uitverteld, dus gaat het nog even door voor wie dat wil volgen. Bedankt voor al jullie fijne reacties onder alle 28 delen tot hiertoe. Liefs, Stanzie
Reactie op:
Sabine18401 - 17-03-2026 om 16:29
Stanzie!!
Dit vind ik dus echt niet leuk!!
Cliffhanger; ok! En gelukkig geen "slot"!
Maar zo kan je t niet laten verdorie!
WAT NU???
Schrijf aub nu vlug verder!?
Hoop echt op een uitermate fantastisch vervolg.
PLEASE???
Reactie op:
Cis - 17-03-2026 om 14:06
Mijn voorgangers schreven ook al zo iets. Het is goed dat er geen "Einde" onder deel 28 staat, dan weten (hopen??) we zeker, dat er nog minstens een deel achteraan komt. Het verhaal zoals het nu staat, is prima geschreven, heeft een prima en duidelijk einde, maar zeker niet het einde, waar ik op gehoopt had.
Je laat zo die arme, zwaar verliefde Tessa wel in de kou staan...
en wat met Sabine... die belangeloos Tessa stimuleert, maar zelf ook haar gevoelens voor Frank heeft.
De verwachtingen zijn hoog gespannen. Aan jou om te bepalen of je dit open einde voldoende vindt, of dat je er nog extra einde aan maakt.
Maar toch bedankt voor dit prettig en spannende verhaal
Reactie op:
Scary-Hary - 17-03-2026 om 13:01
Stanzie,
Ik ben het met beiden eens.
Supermooi, maar dit mag niet het einde zijn!!!
Reactie op:
MarWil - 17-03-2026 om 11:51
Weer een heerlijk vervolg met een mooi erotisch en geil avontuur. Heerlijk die breedte in de relatie, hopelijk blijft die ruimte er ook na deze week.
Maar eerst nog langzaam genieten naar het einde van die week, volgens mij zit er nog veel avontuur en brandende erotiek in het vaatje 🤗 😍
Reactie op:
Tdid - 17-03-2026 om 09:04
Nee, Stanzie laat het niet zo eindigen zo koel en koud. Daarvoor is het verhaal te mooi. Er staat nog wel geen slot geschreven maar het voelt wel als een einde.
Trouwens dat koala standje lijkt me ook wel wat, maar helaas is mijn liefde van mijn leven in de loop van ons leven teveel gegroeid qua massa zeg maar 🤭. Dat kan bruintje niet meer tillen zolang 😅
Reactie op:
Brechtje.S - 17-03-2026 om 08:59
Ben door mij superlatieven heen, Stanzie! Wow! Wat 'onderhoudend' erotisch schrijven betreft, is dit absolute topklasse en wat zijn ze alle drie heerlijk aan hun trekken gekomen. Geen platte seks maar met heel veel oog voor gevoel en dat spreekt mij enorm aan. Alleen is het een afscheid in mineur... Wie zet de eerste stap naar een nieuwe toenadering? Want dat het hier niet stopt is de logica zelf en dus kijk ik alweer uit naar het vervolg
Reactie op:
Ajg - 17-03-2026 om 07:59
Weer een fenomenaal verhaa, wat ik net als de vorige beoordeelde met een vette 10!
Neee, dit mag nog niet afgelopen zijn.
De week is dan voorbij maar de opgebloeide liefde moet een vervolg krijgen.
Zal Sabine het toch vertellen?
Het feestje Tess, Frank en Sabine mag wat mij betreft doorgaan in een niet betalende versie (dus echte liefde)🥰 Ajdeg
Reactie op:
Rainman - 17-03-2026 om 05:32
En ze leefden nog lang en...? Toch Stanzie?
Lijkt mij dat er wel wat deeltjes achteraan moeten komen, om bovenstaande te realseren? Toch Stanzie?
Het inkjkje in de gedachten en ervaringen van Tess, blijft mooi, boeiend en leuk om te lezen. Maar misschien wordt het toch tijd dat ze deze gedachten ook wat meer naar Frank gaat uitsprreken. Wellicht dat Sabine de verbindende factor kan zijn.
Maar dat laat ik graag aan jou over!
Rainman
Reactie op: