menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Stanzie
Wouter18108 Wouter18108 - 17-03-2026 om 00:47
👍+38
Ik hoop dat dit niet het einde id

Reactie op: 

Leen Leen - 15-03-2026 om 17:03
👍+35
Prachtig verhaal... het laat me een beetje in verwarring achter. Kan iets wat op verkeerde manier begonnen is (inhuren als escorte), eindigen als een sprookje? Een dilemma dat me waarschijnlijk de hele avond gaat bezighouden en waarvan het antwoord, vermoed ik, te vinden gaat zijn in een van de volgende delen.

Reactie op: 

77donkeys 77donkeys - 15-03-2026 om 07:17
👍+1
Heerlijke beschrijvingen van de vrouwenliefde!

Reactie op: 
Taboe - 20 (Familie)

77donkeys 77donkeys - 14-03-2026 om 07:24
👍+1
Komt helemaal goed met dat boeien!

Reactie op: 
Taboe - 11 (Familie)

77donkeys 77donkeys - 14-03-2026 om 04:22
👍+1
Damn, wat wordt het hier heet!

Reactie op: 
Taboe - 8 (Familie)

Cis Cis - 10-03-2026 om 20:49
👍+37
Zou het kunnen zijn, dat Sabine niets zegt tegen Frank - en dus haar woord houdt - maar hem wel een brief schrijft, waarin ze de toestand (zij en Tess) en gevoelens van Tess voor Frank uit de doeken doet. Misschien dat het balletje dan gaat rollen in de richting van een relatie Frank-Tessa en misschien wel een relatie Frank-Tessa en Sabine...

Je begrijpt, Stanzie, dat ik meeleef met jouw verhaal "Te nemen of te laten." Dat betekent ook, dat je dus heel meeslepend aan het schrijven bent. Top.
Bedankt Stanzie.

Reactie op: 

Rainman Rainman - 10-03-2026 om 18:44
👍+37
Boh Stanzie. Kappen nou! Ik ben door mijn superlatieven heen.

Ten nemen of te laten? Nemen natuurlijk!
Alle twee. Duh.

Fantastisch, zoals gewoonlijk.

Rainman

Reactie op: 

Westy Westy - 10-03-2026 om 18:27
👍+37
Het V woord is er eindelijk uit. Maar dan van de kant van Sabine.
Binnen een week 2x verliefd worden en dan ook nog eens op iemand van hetzelfde geslacht waar je daarvoor nog niets mee had is wat ongeloofwaardig maar het past mooi in dit verhaal.
De storm had dus tot doel om de beide vrouwen even een intiem onderonsje te gunnen zonder Frank.
Zal Sabine haar belofte houden door niets tegen Frank te vertellen? Straks is de week om en gaat de escort in principe weer naar huis. Het lijkt me niet dat Sabine zich daar bij neer wil leggen. Of gaan ze Tess na een tijdje missen en verteld Sabine Frank dan alsnog hoe de vork in de steel zit?
Ik kan me niet voorstellen dat het bij deze ene week gaat blijven. Daarvoor is er teveel gebeurd.




Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 10-03-2026 om 13:46
👍+37
Prachtig commentaar en wat een super verhaal:

Reactie op: 

Brechtje.S Brechtje.S - 10-03-2026 om 11:36
👍+37
Opnieuw durft Tess niet eerlijk te zijn over haar gevoelens, ditmaal richting de knappe huishoudster, die nu wel weet heeft van haar gevoelens voor Frank. Hehé, dat schiedt zo niet echt op... Gezien de hechte band die ze om een nog steeds onduidelijke reden met haar baas blijkt te hebben, is het maar de vraag of Sabine wel zal kunnen zwijgen tegen Frank... De deugniet in mij hoopt ergens van niet, maar ondertussen heb ik wel weer genoten van de stormachtige vrijpartij tussen de twee lekkere meiden. Knap hoe je dat hier weer hebt neergezet! Een erotische passage van jouw hand verveelt nooit, dat weet ik al veel langer dan vandaag. Op naar het vervolg maar weer..!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 788  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net