menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Dannyboy

Sabine18401

Sabine18401 - 15-06-2026 om 15:35

Dat is nou weer typisch Danny!
Cliffhanger!
Ok, ok je krijgt weer n 10.
Schrijf nou maar vlug verder!
Verdorie ... hihi

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 125 (Romantisch)
👍+12
Rob25888

Rob25888 - 15-06-2026 om 15:33

Ik ben sinds kort begonnen aan deze serie en ik geniet er echt van. Leuke verhaallijnen, sympathieke hoofdrolspelers en met humor geschreven. Maar het leukste is dat ik kan meegaan in het verhaal, het als filmbeeld voor me zie en in hun wereld kan stappen tijdens het lezen. En dan is een verhaal per definitie al geslaagd.

Heel erg bedankt, graag lekker door gaan 😃

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 125 (Romantisch)
👍+11
Cis

Cis - 15-06-2026 om 13:45

Gezellige aflevering, zelfs de tuinscene is grappig, maar ook het feest met Kelly. Leuk gevonden en de dames van de vriendenclub laten zich weer van hun beste kant zien: een avond met Danny op een feest zitten lijkt me best een verplichting...
En op het einde, die stalker, daar weet ik nog niet van wat de bedoeling is. Is dit iemand, die in Mandy geïnteresseerd is of is het een verlengstuk van Jenna? Beide niet prettig, maar dat horen we dan volgende keer wel...
Mooi, Danny!!!

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 125 (Romantisch)
👍+13
Bee

Bee - 07-06-2026 om 07:48

Hoi Danny,

Nu pas je hele serie gelezen, deze zondagochtend helaas er al door heen, want ook deze serie was weer erg mooi. Ik had ze elkaar graag gegund, maar eigenlijk is het wel heel mooi dat ze niet samen geëindigd zijn. Het is veel meer het echte leven zo..

Bedankt voor het schrijven weer, ik hoop dat je nog veel ideeën mag hebben.

Reactie op: Het Pinkstercadeau (Hetero)
👍0
Henk20968

Henk20968 - 04-06-2026 om 00:37

Hallo Dannyboy,
Net als de beeldschone huisgenote vond ik ook dit weer een mooie serie... Je hebt de gave om een verhaal mooi te kunnen opbouwen en ik was elke keer weer benieuwd naar het vervolg... Deze keer een verrassende afloop, maar dat geeft niet... ik blijf je verhalen volgen omdat je me elke keer weer weet te boeien! Er komt vast wel weer eens een nieuw uitstapje naast het verhaal van de beeldschone huisgenote en ook daar kijk ik weer naar uit!
Dank voor deze serie in ieder geval!
Groetjes,
Henk

Reactie op: Het Pinkstercadeau (Hetero)
👍0
69pietje

69pietje - 03-06-2026 om 17:14

Prachtig weer geschreven, helaas voel ik mij nu genoodzaakt om ten minste de eerste afleveringen weer te lezen van beeldschone huisgenoten.

Ga vooral door met schrijven je doet mij en vele onder ons er heel veel plezier mee


Reactie op: De Jeugdliefde - 4: Slot (Tiener)
👍0
Cis

Cis - 02-06-2026 om 20:40

Ik las de opmerkingen van Westy en eigenlijk verwoordt hij volledig mijn mening, alleen hij schrijft het wat mooier. Ik vond het verhaal al prima en je cliffhanger uit de kunst. Iedereen, behalve meneer of mevrouw Snolhobbel, kijkt uit naar de volgende aflevering.
Bedankt weer Danny.

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 124 (Romantisch)
👍+9
Cis

Cis - 02-06-2026 om 19:56

Ik ben geabonneerd op jouw "waarschuwing" voor het verschijnen van een nieuw verhaal van jou, maar (na onderzoek blijkt dat) Outlook weet de waarschuwingen die via Opwindend.Net komen te blokkeren. Jammer, maar ik had daardoor pas laat in de gaten dat er nieuwe afleveringen in de cadeau-serie waren uitgekomen. (inderdaad via een beeldschone huisgenote 124).
Ik ben zonder meer een groot fan van jouw schijfstijl en de variatie in gebeurtenissen die je in je verhalen weet te leggen, maar...
Ik dacht dat ik de enige was, maar de reacties lezende merk ik dat mijn mening in grote lijnen door anderen gedeeld wordt. Voorop gesteld: jij bent de schrijver en bepaalt de inhoud en het verloop. Maar als ik ergens een hekel aan heb is het aan "open einden" en slecht aflopende verhalen. Jouw voortreffelijke cadeau-verhaal valt wat mij betreft in beide categorieën. Voor mij jammer, jij had dit waarschijnlijk al eerder bedacht.
En toch lees ik straks weer graag het vervolg van een "beeldschoen huisgenote" of van een ander verhaal van jou. Sans rancune

Reactie op: Het Pinkstercadeau (Hetero)
👍+2
Snothobbel

Snothobbel - 01-06-2026 om 12:37

Wat mij betreft kun je beter stoppen met deze kasteelromannetjes. Er wordt niet meer geneukt, wat wel de bedoeling is bij sexverhalen. Het begin van de serie was leuk, maar zonder kleffe seks is de lol eraf.

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 124 (Romantisch)
👍+4
Tdid

Tdid - 01-06-2026 om 00:36

Mooie aflevering weer. En je blijft “ the King “
Als het gaat om cliff hangers

Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 124 (Romantisch)
👍+4
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 773  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net