
Sabine18401 - 15-06-2026 om 15:35
Dat is nou weer typisch Danny!Cliffhanger!
Ok, ok je krijgt weer n 10.
Schrijf nou maar vlug verder!
Verdorie ... hihi
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 125 (Romantisch)
👍+12
Startpagina > De Laatste Reacties aan Dannyboy

Sabine18401 - 15-06-2026 om 15:35
Dat is nou weer typisch Danny!
Rob25888 - 15-06-2026 om 15:33
Ik ben sinds kort begonnen aan deze serie en ik geniet er echt van. Leuke verhaallijnen, sympathieke hoofdrolspelers en met humor geschreven. Maar het leukste is dat ik kan meegaan in het verhaal, het als filmbeeld voor me zie en in hun wereld kan stappen tijdens het lezen. En dan is een verhaal per definitie al geslaagd.
Cis - 15-06-2026 om 13:45
Gezellige aflevering, zelfs de tuinscene is grappig, maar ook het feest met Kelly. Leuk gevonden en de dames van de vriendenclub laten zich weer van hun beste kant zien: een avond met Danny op een feest zitten lijkt me best een verplichting...
Bee - 07-06-2026 om 07:48
Hoi Danny,
Henk20968 - 04-06-2026 om 00:37
Hallo Dannyboy,
69pietje - 03-06-2026 om 17:14
Prachtig weer geschreven, helaas voel ik mij nu genoodzaakt om ten minste de eerste afleveringen weer te lezen van beeldschone huisgenoten.
Cis - 02-06-2026 om 20:40
Ik las de opmerkingen van Westy en eigenlijk verwoordt hij volledig mijn mening, alleen hij schrijft het wat mooier. Ik vond het verhaal al prima en je cliffhanger uit de kunst. Iedereen, behalve meneer of mevrouw Snolhobbel, kijkt uit naar de volgende aflevering.
Cis - 02-06-2026 om 19:56
Ik ben geabonneerd op jouw "waarschuwing" voor het verschijnen van een nieuw verhaal van jou, maar (na onderzoek blijkt dat) Outlook weet de waarschuwingen die via Opwindend.Net komen te blokkeren. Jammer, maar ik had daardoor pas laat in de gaten dat er nieuwe afleveringen in de cadeau-serie waren uitgekomen. (inderdaad via een beeldschone huisgenote 124).
Snothobbel - 01-06-2026 om 12:37
Wat mij betreft kun je beter stoppen met deze kasteelromannetjes. Er wordt niet meer geneukt, wat wel de bedoeling is bij sexverhalen. Het begin van de serie was leuk, maar zonder kleffe seks is de lol eraf.
Tdid - 01-06-2026 om 00:36
Mooie aflevering weer. En je blijft “ the King “