Stanzie - 02-03-2025 om 06:26
Ja zeg... Het wordt wel een bewogen afschijdsrondje daar op Ameland denk ik dan. Camera beelden bekijken met Eke, die zag ik nlet aankomen, maar jouw fantasie in deze vulde de mijne onmiddellijk. En Eke, tja, die zal zeker aan de pil zijn als er ooit nog een nieuw moment komt tussen hen... Wat een stappen heeft die meid niet gezet...? Laat deel 141 maar snel komen, want Kamila, Willemijn en Lucas vormen de ingredienten voor iets wat ongetwijfeld een ferfecte avond/nacht gaat worden.
Reactie op:
Stanzie - 02-03-2025 om 00:03
Je hebt weer eens compleet op het verkeerde been... maar dat maakt het beslist niet minder boeiend en broeiend. Heerlijk gewoon !
Reactie op:
Stanzie - 28-02-2025 om 00:18
Wat hebben Kamila en Lucas de afgelopen tijd zo uitvoerig besproken en wat en met wie valt er te 'delen'? Ik vermoed dat die belangrijke afspraak waar Lucas gespannen tegenaan kijkt Elise zal zijn... Cho wat een spanning creëer jij hier alweer! Prachtig schrijfwerk, Jefferson!
Reactie op:
Stanzie - 22-02-2025 om 16:57
Respect, Jefferson! Wat zet je "die schets in potlood' hier overtuigend neer. Maar al vind ik dit deel meesterlijk geschreven, ergens ben ik toch ook bang dat er op een bepaald moment enige ruis (of nog erger) zal komen op de prachtige relatie die Lucas en Kamila hebben. Eerlijk waar, dat zou ik betreuren... maar met Jefferson weet je nooit wat er staat te gebeuren en dat is anderzijds dan ook weer boeiend... maar toch... dat liever niet.
Reactie op:
Stanzie - 21-02-2025 om 17:41
Zoals jij deze nieuwe ervaring van dit koppel vertelt, llukt het mij nog aardig om mee te gaan in jouw verhaal, al verbaasd mij dat enigszins. 'Extreem' is niet bepaald mijn ding, maar zo mooi onder woorden gebracht... Daar kan ik nog wel eventjes in mee durf ik denken, ook al zijn er vast een boel mensen die dit misschien te soft zullen vinden. Ik niet, voor mij is dit precies goed...
Reactie op:
Stanzie - 21-02-2025 om 17:25
Mijn 'eerste keer' kwam bijlange na niet in de buurt van wat Eke hier ervaart. Zo'n hemelse eerste keer gun je toch elk meisje, nu ja, zonder het risico op een zwangerschap dan. Het zou pas des duivels zijn als Eke nu meteen zwanger zou blijken te zijn. Het zal toch niet...? Alweer enorm genoten van dit heel mooie vervolg, maar verder sluit ik me aan bij wat Rob zegt. Ook voor mij is Kamilla al te lang buiten beeld... Ik hoop dat ze Lucas snel belt, want ook de lezers die dit verhaal volgen hebben haar nodig.. nu ja, ik alvast wel ;)
Reactie op:
Stanzie - 19-02-2025 om 10:53
Niets gemerkt van een writers block, Jefferson en ja, het was het wachten waard. Ergens wel verbazend dat Lucas op het thuisfront, ondanks dat hij twijfels heeft of zijn relatie met Kamilla niet al te mooi is om bestand te zijn tegen de mogelijke verleiding op Mussa's feestje, hij zichzelf ook niet onbetuigd laat en hij na Willemijn nu ook Eke gaat "bekeren"... oprecht benieuwd hoe dit o zo mooie verhaal verder gaat.
Reactie op:
Stanzie - 19-02-2025 om 07:21
Oma's 'spoedcursus' komt die jongen wel goed uit u hij ook de oudere zus van Hilke een blijkbaar meer dan deugdelijke beurt heeft gegeven. Benieuwd wat voor geheimen oma's dagboek nog gaan prijsgeven en wat voor invloed dat gaat hebben op jongelui ben ik alvast wel
Reactie op:
Stanzie - 18-02-2025 om 08:16
Leuk verhaal en misschien moet John maar eens nadenken hoe hij op zijn beurt Simone en hun dochter ken verrassen
Reactie op:
Stanzie - 17-02-2025 om 22:40
Westy, dit deel is weer eens een bewijs van goed gedocumenteerd jij te werk gaat, met heel veel oog voor de juiste details. De ontmoeting met de teamcoach op zich is niet echt spectaculair maar verder schept dit deel wel heel veel verwachtingen. Logisch ook want deze reis is al van bij de allereerste plannen niet zomaar een toeristische uitstap. Ik kijk nu al uitlaat de reünie en wat er daarna nog in de pijplijn zit.
Het was wel weer even wachten maar absoluut het wachten waard. Graag gelezen en ik kijk alweer uit naar het vervolg.
Reactie op: