Leen - 15-12-2020 om 22:59
De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word...
Reactie op:
Dannyboy - 15-12-2020 om 07:49
Haha. Dit is zo gemeen maar wel leuk. Ik moest zelfs hardop lachen.
Strak geschreven kerel.
Reactie op:
Jim Walker - 14-12-2020 om 12:55
Chapeau Oelewapper, een ode aan de verbeelding
Reactie op:
Zazie - 14-12-2020 om 06:28
Whow Oele, wat een wapper van een verhaal. Wat een romantiek, wat een exotisch taalgebruik, wat een verbeeldingskracht! Maar helaas, wél een gemiste kans voor je met die mooie mevrouw in 't rood...
Thnx! Liefs, Zazie
Reactie op:
Eline89 - 08-12-2020 om 09:12
Mijn hemel, wat een lekkere serie! Heerlijk om mee op ontdekkingstocht te gaan naar de gebeurrenissen die leidden tot een mogelijk heel nieuw leven voor deze mensen. Ee welverdiende 10!
Reactie op:
Eline89 - 07-12-2020 om 18:22
Watkan ik nog zeggen? De andere reacties zeggen het eigenlijk al. Een super verhaal. Subtiel en heel erotisch,en toch een vleugje humor en spannende geheimen die steeds meer aan het licht komen.
Wat een geweldige serie!
Uiteraard weer een 10!
Reactie op:
Eline89 - 07-12-2020 om 17:16
Wederom een zeer goed geschreven verhaal. Ik ben super benieuwd waar dit heen gaat! Ik val in herhaling, maar ook dit jreeg een dikke 10.
Je weet spanning, humor, genot en onzekerheid tot een mooi geheel te brengen en een hele nieuwe wereld te openen voor Thijs. Geweldig!
Reactie op:
Eline89 - 07-12-2020 om 14:12
Ook deel 2 is echt fantastisch! Ik zou best in de schoenen van Marlies willen staan. Je schrijft het verhaal zo goed dat ik er helemaal in zit en zelfs met ze meevoel. Gelukkig staan er nog wat delen klaar, ik zou niet te lang kunnen wachten tot een nieuwe. Petje af! Soms zou je een hogere score dan een 10 moeten kunnen geven.
Reactie op:
Eline89 - 07-12-2020 om 11:28
Ik ben om eerlijk te zijn sprakeloos, en dat gebeurt niet veel. Wat een verhaal, wauw! Je leeft je helemaal in, je voelt de spanning toenemen. Een heerlijk verhaal waarin ze niet gelijk de hele kama sutra erbij halen. Zo realistisch... Heb het heerlijk gelezen.
Ik kan niet wachten tot ik weer een paar minuten voor mezelf heb om deel 2 te lezen. Deze serie had ik eerder mee moeten beginnen! Dikke 10 !
Reactie op:
Oelewapper - 29-11-2020 om 18:29
Dank jullie voor de hartverwarmende reacties.
Los van mijn reeks met Slet Julia ben ik momenteel vooral aan het brainstormen. Ik heb even een drukke periode op het werk, maar weldra komt er weer iets nieuws jullie kant op.
Reactie op: