Marlies - 26-11-2020 om 10:16
Het zou zomaar een (erotisch) boek kunnen zijn. Liefs, Mandy, x.
😛
Reactie op:
Zazie - 25-11-2020 om 13:23
Hoi Oelewapper. Wat een gloedvol verhaal! Ik had het niet van het begin gelezen, daarom nu alles achter elkaar. Mooi, sfeervol, prikkelend, thnx!! Liefs, Zazie
Reactie op:
Leen - 24-11-2020 om 22:36
Pakkend einde 👍
Reactie op:
Oelewapper - 24-11-2020 om 17:32
Dank jullie voor de fijne reacties.
@Roberteros: We hebben elkaar niet in het echt ontmoet, maar door deze verhalen merken we dat onze schrijfstijl langzaam naar elkaar groeit.
Reactie op:
Roberteros - 23-11-2020 om 13:19
Half als een dominante alter ego speel ik een bescheiden rol in de ontdekkingsreis van meester Oele. Langzaam durft hij zich open te stellen en na een dag gewoon shoppen gaat slet Julia, Oele leren de meester te worden die hij nu nog niet kent. Het is een omgekeerde wereld maar past in het verhaal en de setting. Oele heeft gewoon iets gekocht waar hij een week van mag genieten en het zou dom zijn niet maximaal gebruik te maken van zijn aankoop temeer Slet Julia niets liever wil en er naar verlangd. Daar waar ik in het begin dacht dat er geen klik was in het schrijven van dit dubbel verhaal zie ik nu dat dit langzaam wel het geval is. De vraag of jullie elkaar in het echt ontmoet hebben dringt zich aan mij op. Ik geniet van de spanning die heel erg langzaam verder wordt opgebouwd. Wordt het heter en geiler en natter. Ik hoop het zo. Ga er voor Oele, slet Julia wil het. Schaam je niet en geef de dominante man de ruimte om haar te laten genieten zoals zij dit wil. En tegen Slet Julia zou ik wil zeggen, dompel Oele maar lekker onder en maak de dominante man lekker wakker en geniet van elkaar. Zonder genot geen genieten en zonder genieten geen genot.
Roberteros
Reactie op:
Marlies - 22-11-2020 om 11:27
Allez, opnieuw een gastrolletje voor mij. Deze keer berijd ik een dildo op een zadel. Lijkt me heerlijk.
Liefs, Marlies, x.
Reactie op:
Harunobu11859 - 20-11-2020 om 19:31
Prachtige samenwerking, geweldig verhaal. Ga vooral door, zo!
Reactie op:
Dannyboy - 20-11-2020 om 07:44
Weer heerlijk deel!
Ik begin Julia ook steeds meer te begrijpen.
Ik ben heel benieuwd naar jullie nieuwe deel!
Bride erg goed geschreven. Spannend en opwindend.
Reactie op:
Oelewapper - 17-11-2020 om 14:32
Dank je voor de fijne reacties.
Ik ben volop bezig aan het allerlaatste deel van deze reeks. Er staat nog veel te gebeuren.
Reactie op:
Leen - 11-11-2020 om 13:42
Hopelijk laat je ons niet te lang in spanning en komt er gauw n vervolg.
Je schrijft schitterend, maar dat wist je wss al
Reactie op: