menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Oelewapper
Eline89 Eline89 - 26-12-2020 om 12:48
👍+2
Je weet dat het slecht moet aflopen, ik ken het origineel.
En toch hoop je dat het anders zal gaan.
Je leert zijn verleden kennen, hoe hij zichzelf, zijn zus en zijn vriendin kapot maakt. Het past bij de betekenisloze seks die hij inndeel 1 heeft met de prostituee. Seks verloor zijn betekenis en was niet iets intiems. Drugs maakte alles kapot.
Ik vind het knap dat je deze klassieker durft te herschrijven. Je hebt het echt heel goed gedaan, ik kan nu al niet wachten tot het vervolg. Dit krijgt een welverdiende 10 en een hoop bewondering.

Reactie op: 

Fenjah Fenjah - 23-12-2020 om 23:28
👍0
Het eerste verhaal dat ik op deze site lees, na een reactie onder mijn eerste schrijfsel.
Wat een verademing. Zo’n zorgvuldigheid in formulering en zo goed gedoseerd.

Óf ik val met de neus in de boter, óf het niveau hier is buitengewoon hoog.

Topverhaal!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 23-12-2020 om 13:27
👍0
Veel dank voor de fijne reacties. 😊
Het tweede deel is bijna klaar. Ik hoop het volledige verhaal in 2020 af te krijgen. Kerstdag zal niet meer lukken, maar de kerstsfeer duurt nog wel even verder.

Reactie op: 

Roberteros Roberteros - 23-12-2020 om 09:09
👍+1
Beste Oele, ik sluit mij aan bij de andere reacties dat de basis past bij een ouder bekender verhaal. Waar deze erotische variant naar toe gaat is nog de vraag en alleen jij kent het antwoord. Op welke wijze gaan de dames het leven van de gierigaard beïnvloeden en loopt het verhaal zo af als wij denken. Als schriftelijke cadeautjes bij de kerstboom verlangen wij naar het vervolg. Mooi, romantisch of gewoon lekker opwindend en geil. Kom maar op Oele, wees een gulle kerstman voor ons!!!

Reactie op: 

Eline89 Eline89 - 23-12-2020 om 01:11
👍0
Wauw wat een creatief verhaal! Ik kan niet wachten op het vervolg. Echt geweldig hoe je een klassiek verhaal in een modern jasje weet te steken en dan zeker nog eens met een seksuele draai eraan! Mijn respect en bewondering heb je.
We want more!

Reactie op: 

Leen Leen - 22-12-2020 om 09:19
👍+2
Het origineel ken ik niet, maar dit is alweer fantastisch. Geef mij maar n grumpy kerstmis 🧑‍🎄

Wat is er eigenlijk met Karen gebeurd?

Reactie op: 

Edwin11213 Edwin11213 - 21-12-2020 om 17:24
👍+1
Wow! Dat laatste stukje zag ik niet aankomen. Erg benieuwd naar het vervolg op deze moderne versie van de Dickens-klassieker! 👍 �� 👍 👍

Reactie op: 

Zazie Zazie - 21-12-2020 om 17:17
👍+1
Whow oelewapper, de moderne Scrooge, mooi van opbouw, spannend! De lagen die je erin legt, verbitterd tegenover aanvaarding, alleen tegenover samen, op afstand houden tegenover empatie. Wat worden zijn lessons to learn?!
So this is Xmas, ik zie uit naar het vervolg... Liefs, zazie.

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 19-12-2020 om 11:46
👍0
Dank jullie voor de lieve woorden. Hier doe ik het voor.

Reactie op: 
The Lady In Red (Romantisch)

Roberteros Roberteros - 19-12-2020 om 10:57
👍0
Beste Oele. Wat een heerlijk verhaal en wat zet je ons op verkeerde been alhoewel. Je beschrijf een lopende dame gekleed in rood wellicht gebaseerd op Lady in Red maar dat is niet relevant. Dat je stopt op een moment dat wij allemaal hopen te genieten van een heerlijk vrij en neukscene geef je het verhaal en de fantasie aan ons terug waardoor we allemaal de de gelegenheid krijgen het verhaal voor onszelf af te maken, ieder in zijn eigen fantasie. De kleur van haar jurk brand op mijn ogen en duwt mijn verlangen een kant op waar ik zo graag ben of wil zijn. Je hebt me iets gegeven Oele en daar ben ik je dankbaar voor.
Roberteros

Reactie op: 
The Lady In Red (Romantisch)

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 724  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net