Bee - 10-09-2022 om 18:19
Heelijk deel weer... Ik heb genoten... Goed verhaal, dat blijf ik een voorwaarde vinden om de sex en spanning te voelen. Blijf zo doorgaan!
Reactie op:
Bee - 03-09-2022 om 13:03
Francisca, woorden schieten te kort en veel is al gezegd in andere reacties welke ik allemaal onderschrijf.
En dit schrijf ik met waterige ogen van ontroering... Zo mooi weer
Heel erg bedankt voor jou tijd om dit voor ons te schrijven.. Ik hoop dat jij van het maken met zo geniet als ik van het lezen.
Reactie op:
Bee - 29-08-2022 om 13:10
In ieder goed boek gaat het bijna mis en komt het hopelijk goed... Deze delen van over het deeltje dat het mis gaat...
Knoop in mijn buik... Niet leuk en helaas.. Een boek kan je snel verder lezen om uit eindelijk de knoop kwijt te zijn, nu kan dat niet...
Dit is bijna bdsm... Je laten wachten en wachten, pijnigen en beetje met je knoop ... tot de schrijfster volgende delen geschreven heeft.. :-)
Fransisca wat schrijf je goed... Ga vooral door... Ik zal wachten op ieder deel.. Bedankt voor deze weer.
Reactie op:
Bee - 27-08-2022 om 09:15
Zeker genoten. Heerlijk. En weer eens wat anders uit twee perspectieven geschreven. Bedankt
Reactie op:
Bee - 26-08-2022 om 19:58
De andere delen heb ik ineens kunnen lezen.. Ik heb de serie pas net ontdekt...Heerlijk vakantie boek wat het..
Ik was vaak druk met lezen van 'Rosalie krijgt een beurt' van Fransica (als ik het goed opschrijf) ook een heerlijke romantische serie.. Even de eerste paar doorbijten en hij wordt steeds beter...
Nu heb ik dus voor het eerst op jou verhaal moeten wachten.het was het met dan waard.. Dikke 10...
Hopen dat Fransisca terug is van vakantie... Want ik ben bang dat het anders weer langs werken wachten worden.
Bedankt Danny
Reactie op:
Bee - 23-08-2022 om 11:37
Doorgaan! Ik lees het met veel plezier.. Vooral omdat er Ook echt een verhaallijn in zit.. Daar heb ik veel meer mee dan snelle sex in een verhaal.
Gr Bee
Reactie op:
Bee - 26-07-2022 om 19:05
Je denkt als loopt..Rosalie gaat de goede kant op... En dan die laatste twee alinea's, zucht... alle twijfels zijn er weer en de relatie kan weer alle kanten op...
Steeds uitstellen levert meer genot als je het eenmaal mag hebben..
jou prachtig schrijven is bijna het zelfde.. Al weken hoop ik op liefde tussen die twee.. Het is er steeds en voor het grijpen.. Maar ze pakken het beide niet aan... Zo jammer voor ze. Ik hoop dat ze elkaar snel wel vinden en jaren gelukkig zijn.. Bedankt weer Francisca.
Reactie op:
Bee - 02-07-2022 om 22:25
Hoi Francisca
Helemaal eens met Jan trouwens.
Alleen op het knopje 10 drukken en klaar is mij al vaker te kort door de bocht. Ook nu weer een heerlijke zaterdagavond doordat ik even een uurtje compleet in een andere wereld mocht zijn. Dat van jou verhaal. Bedankt weer!
Reactie op:
Bee - 28-06-2022 om 20:55
Weer heerlijk genoten. Wat een mooi verhaal is het, blijft het, wordt het, nog mooier? Ik hoop het... Ga zo door. X Bee
Reactie op:
Bee - 03-06-2022 om 20:07
Zo! dat is veel info over Julia, ineens veel tempo op dat gebied.
Ook nu weer ineens uitgelezen.. Ik een mede lezers vallen in herhaling, want dit is echt mooi geschreven.. Als je er een boek van maakt later graag! Al is het een pdf.. Dit wil ik later zeker nog eens rustig opnieuw lezen.. Ik heb het gevoel dat ik de helft nog mis van de schoonheid en het is al zo mooi.. Heerlijk.. Dank je wel..
Reactie op: