Marthijn - 23-06-2026 om 15:54
Dit vraagt om een vervolg! De onderzoeker zal zijn onderzoek toch zelf moeten uitvoeren...? Met buitenaardse (hulp) middelen... En hebben de aliens ook een vrouwelijke vorm...? Dat zou leuk zijn voor Antonio.
En Spaans tussendoor is oké, maar een vertaling erbij is wel zo fijn. 😉
Reactie op:
Marthijn - 30-09-2025 om 10:06
Jouw verhalen lezen als een boek dat je niet wil wegleggen. Ongeduldig en verlangend blijf ik wachten op het volgende hoofdstuk.
Daarnaast is het ook heel fijn om een goed opgebouwd en qua stijl, zinsopbouw en grammatica goed verzorgd verhaal te lezen. Het lijkt wel of er steeds minder mensen zijn die fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven... Vanuit die gedachte één klein aandachtspuntje: de verleden tijd van het werkwoord "leggen" is "legde", niet "lag" (wat de verleden tijd van "liggen" is).
Maar dat puur als een kleine "sidenote" (in goed Nederlands). Want nogmaals: je verhalen/ hoofdstukken lezen in alle opzichten heerlijk lekker weg en ik kijk uit naar het vervolg!
Reactie op:
Marthijn - 07-09-2024 om 20:54
Er zit potentie in jouw verhaal, maar je zinnen lopen niet lekker. Dat is storend en leidt erg af. Neem wat meer tijd om je eigen verhaal na te lezen of laat iemand anders meekijken om je te helpen.
De fantasie is veelbelovend. Nu nog zorgen dat je de lezer het zo makkelijk mogelijk maakt om in jouw verhaal gezogen te worden. Succes!
Reactie op: