Datum: 17-08-2014 | Cijfer: 8.1 | Gelezen: 28478x
Lengte: Gemiddeld | Lezers Online: 0
Het was in augustus 2011 dat ik met mijn gezin en tent neerstreek op een Spaanse camping aan de kust. Het was de eerste keer dat we in Spanje kampeerden. Eigenlijk gingen we altijd naar Frankrijk en een enkele keer naar Duitsland of Denemarken. Maar vrienden hadden ons overtuigd en het verre rijden viel eigenlijk ook best mee. Ik had een plek gereserveerd onder de bomen en dat zag er prima uit. Veel schaduw en dat was ook wel nodig want het was constant zo rond de 35 graden. Ik zette de tent neer samen met mijn vrouw terwijl onze zoon en dochter van 16 en 14 jaar de camping verkenden. Het stond snel en met een koud biertje in de hand zaten we al na een uurtje tevreden voor de tent. Moe van de reis vielen we al snel een beetje in slaap.

Ik werd gewekt door geluid naast ons. Er was nog een lege plek en daar kwam een ander gezin staan zag ik. Engelsen. Ik schatte de man en vrouw rond de veertig, de kinderen, twee meiden, zo rond de 17. Ze waren erg vriendelijk en we maakten kennis. Zij heette Sarah, hij Mike. Een van de meisjes (Kate) bleek niet familie maar de beste vriendin van dochter Anne. Ik vond Sarah al meteen heel erg leuk. Spontaan, meteen een hand op je arm, ontwapenende glimlach… Naar haar lichaam had ik nog niet eens gekeken, gevangen als ik was door die lieve lach. Ook zij zetten snel hun eenvoudige tent op, met een apart tentje voor de meiden. Toen ze klaar waren, kwamen ze gezellig een biertje drinken, terwijl de meiden ook de camping gingen verkennen. Ongetwijfeld zouden ze onze kinderen tegenkomen. Mijn vrouw (Lies, 45), normaal niet zo snel met vreemden, vond het ook gezellig. O ja, mijn naam is Bas en ik ben 46. We bleven nog lang met elkaar praten totdat we om een uur of tien, na het eten van wat gehaalde pizza’s en het drinken van veel wijn, allemaal uitgeput de tent opzochten. Een leuk begin van de vakantie, dat gevoel hadden we allemaal.

De volgende dagen kon ik Sarah eens wat beter bekijken. Ze was niet alleen leuk maar vooral ook erg mooi. Van dat glanzende pikzwarte Engelse haar, bruine ogen, volle mond en een prachtig figuur. Ze liep de hele dag in bikini dat dat was best goed om te zien. Terwijl ik zogenaamd in mijn boek las, keek ik vanachter mijn zonnebril mijn ogen uit. Mooie borsten, een lekker achterwerk en af en toe weer zo’n lieve glimlach mijn kant op. Het ophangen van de was leek eindeloos te duren, elke tentharing werd nog eens goed gecontroleerd met haar billen naar mij toe gekeerd… Ik werd gewoon verleid. Goed dat ik een boek op schoot had want het deed veel met me daar beneden.

Na drie dagen op de camping werd het wel eens tijd om naar het strand te gaan. Omdat we inmiddels een goede band hadden met de Engelse buren, stelde ik voor dat we met z’n achten zouden gaan. Ik had gehoord dat er een mooi strand was op een kwartiertje lopen en we vonden dat allemaal een goed idee. Nog best wel een rottig pad met veel klimmen maar toen we er waren, bleek dat het helemaal waard. Een mooi tussen rotsen verscholen wit strand, niet zo druk maar wel met een paar tentjes voor versnaperingen en zelfs een kanoverhuur. Tevreden pakten we onze matjes en gingen we liggen. Onze kinderen bij die van de Engelsen en wij ook bij elkaar. Ik voelde me helemaal happy zo vlak bij Sarah de hele tijd. We kletsten en genoten van de zon.

Na een paar uur was verder iedereen in slaap gevallen, zo leek het. Sarah en ik waren nog aan het kletsen. Af en toe gingen we een stukje zwemmen. Onze echtgenoten boeiden het allemaal maar weinig wat we deden, zo leek het. Bij het zwemmen was ik vlak bij haar en we raakten elkaar een beetje onwennig aan, wijzend op mooie vissen onder water en een beetje spatten met water. Ik zag de tepels van haar mooie borsten door haar gele bikini prikken, van het water of van opwinding. Ik moest zelf af en toe ook wat langer in het water blijven om niet al te opzichtig met een stijve piemel over het strand terug te moeten lopen. Sarah zag het wel een keer, wees er naar en moest lachen.

Na een tijdje vroeg ik of ze zin had om een stuk te gaan kanoën met mij. We overlegden even met onze eega’s en die vonden het allemaal prima, zo lang zij maar konden blijven liggen. Ik pakte handdoeken en wat om te eten en drinken. De kinderen waren ergens verderop bezig bij een volleybalnet. We konden een kano huren voor 2 uur. De man van de kano’s vertelde me welke kant we op moesten voor de mooiste natuur en dat we uiteraard niet te ver van het strand mochten gaan want daar stond best stroming. Sarah ging voorin zitten. Ze peddelde wat onwennig maar van achter uit de boot kon ik het makkelijk bijsturen en we gingen vlot de golven door. Ik vond het prachtig om zo tegen Sarah aan te kijken. Af en toe draaide ze haar hoofd om en zei ze iets aardigs. Boven haar gele bikinislipje zag ik het begin van haar ronde stevige billen. Helemaal te gek.

We gingen best hard en na een half uurtje kwamen we bij een strandje. Helemaal omringd door hoge rotsen. Daar kon je vanuit land nooit komen, dat was duidelijk. Ik stelde voor om even te pauzeren en wat te drinken. We stapten uit in het ondiepe warme water en trokken de kano het zand op. Ik legde de handdoeken op het hete zand en pakte de fles witte wijn die ik had meegenomen. Gelukkig was de wijn nog best koel. Ik vroeg of ze wat wilde en dat wilde Sarah wel. Helaas was ik niet zo bijdehand geweest om glazen mee te nemen maar goed, om de beurt uit de fles drinken ging ook best en was wel zo gezellig. De wijn deed ons goed. Het zoete spul ging in snel tempo naar binnen en we rukten de fles zo’n beetje uit elkaars mond. Toen we bijna tegelijkertijd uit fles aan het drinken waren, was een zoen niet meer tegen te gaan. We waren er beide zo aan toe. Niemand hoefde iets te vragen. Ik trok Sarah naar me toe en we zoenden alsof we dat minstens een jaar niet hadden gedaan. Dronken van de wijn en de zon verstrengelden onze tongen zich in onze monden. Sarah duwde me op de grond en ging op me liggen, nog steeds hevig kussend. Ik voelde haar borsten op mijn huid, mijn pik zat stijf in mijn broek en ik wilde nog maar een ding. Voor Sarah gold hetzelfde, dat was wel duidelijk. Blijkbaar hadden we elkaar de afgelopen dagen goed gek gekregen. Een en al geiligheid. We stonden even op en gooiden bikini en zwembroek op de grond. Gingen staande verder met elkaar overal aanraken en onze bezwete lijven tegen elkaar duwen. Ik kneep in haar billen, Sarah in die van mij. We zoenden en grepen naar alles waar we bij konden, alsof de aarde binnen vijf minuten zou vergaan. Van voorspel kwam niet veel meer. Ik legde haar op de handdoek en ging op haar liggen. Niks voelen of aaien. Gewoon mijn keiharde pik in haar natte kut. Het ging vanzelf. Sarah gromde en schreeuwde en zei dat ze maar een ding wilde: hard geneukt worden en klaarkomen. Dat duurde niet lang. Ik ging een paar keer flink op en neer, diep en hard in haar strakke natte kutje, en toen kwamen we allebei al met een enorme schreeuw klaar. Mijn zaad spoot met een enorme kracht naar binnen terwijl Sarah onder mij kronkelde en nog warmer werd dan ze al was.

Uitgeput vielen we naast elkaar op onze rug. Veel meer dan “wow’ konden we niet uitbrengen. We keken verliefd naar elkaar en moesten giechelen. We hadden allebei iets van “wat was dat nou?”. Eindelijk had ik tijd om haar naakte lichaam eens goed te bekijken. Wat was ze mooi. Niet eens van die hele grote borsten, gewoon prima. Mooi strak allemaal en lekker bruin. Ik legde een hand op haar buik en streelde haar zachte huid. Ik zei dat we misschien wel al terug moesten. Ik had geen idee van de tijd en we hadden allebei geen horloge of telefoon bij ons. Volgens Sarah kon het nog wel even. Ze ging overeind zitten en pakte de fles waar nog een flinke bodem wijn in zat. We deelden het restant via onze monden. Zoenen en wijndrinken tegelijkertijd, best geil.

Sarah streelde mijn pik die al weer flink hard was geworden. “Ik wil nog wel een keer”, zei ze met een lieve lach. Ik kuste haar en zei als grapje dat ik echt niet meer kon. Naar wat ze zag, wat dat niet helemaal waar maar ze vond het wel leuk. “Oh, dan doe ik het wel zo”, zei ze, en ze pakte de lege fles. Het was zo’n mooie fles met een langzaam dikker wordende hals. Ze pakte hem bij de bodem vast en duwde hem langzaam bij zichzelf naar binnen. Ze was nog nat en geil en de fles ging zonder moeite een eind naar binnen. Ik vond het een geweldig gezicht, boog me er naar toe en drukte langzaam verder terwijl ik met mijn andere hand in haar tepels kneep en haar clit aanraakte. Sarah trok haar benen helemaal op naar de zijkant en het was een prachtig gezicht. Ik neukte haar met een fles wijn, aaide even haar kontgaatje dat ook helemaal nat was van de wijn, het zweet en wat al niet meer. Zo te zien zou ze zo weer klaarkomen. “Wat is dit lekker Bas”, zei Sarah, “kom eens”. Ze draaide zich om met de fles nog steeds in zich en zei “Kom maar in mijn kontje, ik ben zo geil nu”. Terwijl Sarah op haar knieën ging zitten voelde ik aan haar gaatje, met een vinger rustig naar binnen en daarna met twee. Ze ontspande en ik drukte mijn keiharde pik tegen het gaatje. Alles was zo nat en ontspannen dat ik snel naar binnen gleed. Eerst maar een klein stukje maar al snel helemaal. Ik voelde de fles die Sarah nu snel aan het bewegen was. Ik pompte hard in haar kontje, opgezweept door de kreten van Sarah die zei dat ze zo ging komen. In dat strakke gat van haar zou dat voor mij ook niet lang duren. Binnen een paar minuten kwamen we weer tegelijkertijd klaar. Ik spoot mijn zaad diep in haar kont terwijl Sarah aan het trillen was…
Pff… nog even liggen en misschien moesten we weer naar ons eigen strand, opperde ik. We zoenden nog even en deden onze kleren aan. Op het stuk terug waren we stil. Voelden we ons schuldig of waren we al aan het denken over een vervolg? O ja, de fles hebben we per ongeluk op het strandje achtergelaten. Misschien als je hem vindt en aan de hals ruikt of proeft, voel je nog iets van ons avontuur op dat hete Spaanse strand…
Trefwoorden bij dit verhaal: Spaans, Strand, Vakantie, Suggestie?

Zittend BabysittenDoor: Janus Petersen
Tags: Waargebeurd, Puber, Eerste Keer,
"Ik zag tijdens koningsdag een oude vriendin van toen ik 16 17 jaar oud was. Het is de zus van mijn toenmalige vriend Thomas, die ik al jaren niet meer zie, hij is een heel andere kant opgegaan. Ik had toen eigenlijk geen vrienden, Thomas was de enige..."
9.1
De Nieuwe Leraar - 8Door: Jelle Mannes
Tags: Vader, Ontmaagding, Verkracht, Leraar,
" Een tweede keer ontmaagd En nu over je vierde liefje vertellen, Steven. Die zal toch ook niet toevallig in je leven gekomen zijn, zoals die anderen Zuster Aldgegonde die ik eerst Lieve moest noemen, heeft nu lieve..."
9.6
De Kerstvakantie - 3Door: Aadje
Tags: Cuckold, Cuckolding, Exhibitionisme, Fantaseren, Kerst, Kerstmis, Vakantie, Voyeurisme, Cuckolding, Kerst,
"Ik stond op het punt te reageren toen in mijn ooghoek beweging zag. Even later kon ik zien dat het mannen waren die naar ons toe kwamen lopen. Greg, er lopen twee jongens in je achtertuin, waarschuwde ik Greg. Greg draaide zich om en tuurd..."
9.3
Goed GedragDoor: Buurman
"Ik was haar al vaker tegengekomen op weg naar mijn favoriete fotostek, de slanke rijpe dame met de tas. Eerst nog in bikini, maar later ook wel naakt, niet verkeerd Kleine borsten, mooie tepels en lange benen. Daartussen een vast zalig smak..."
8.1
Uit ElkaarDoor: Simandber
" Pijpte jij je ex wel eens Lena s vaag starende blik vooruit, draaide meteen naar me toe en haar blik fronste, terwijl ze die donkere ogen in de mijne boorde. Wat vraag jij nu vroeg ze en in tegenstelling tot al mijn andere vragen lee..."
7.9
Wat Me Nu ... - 47Door: Kjerag
Tags: Cougar, Neuken,
"De woorden van Mary bleven in mijn oor hangen Ik hou van jou . Ik kan niet ontkennen dat ik ook gevoelens heb voor deze mooie cougar. Zij is iets ouder dan ik maar zij is mooi, intelligent, gezellig en ook nog een lekkere sexy dame. Ik kijk haar in..."
9.3
18 Jaar En ...Door: Tepelspeler
Tags: 18 Jaar, Buitensex, Jong En Oud, Milf, Park,
"Ik denk dat ik pas 18 was en nog een knappe slanke jongen. Iedereen vond dat ik er nog maar 14 of 15 uitzag. Het was een heel warme zomerdag en ik was gaan fietsen in het park. Ik had alleen een t shirt aan en een shortje. Op een gegeven moment wou i..."
8.8
Lunch Met Een ...Door: Genieter56
Tags: Beffen, Borsten, Collega, Likken, Neuken, Pijpen, Tepel, Tepels,
"Mijn naam is Ben en sinds kort vervroegd met pensioen. Heb altijd nog contact met oud collega s. Er zijn sommige waarmee ik een warme band had en zo ook met Anna. Zij was een van de managers waarvoor ik respect had omdat ze vanuit het ooste..."
8.9
Åland 34 ...Door: Muffer
" Om de draad van de land saga weer op te pakken is het goed om deel 32 terug te lezen. Vooral het gebeuren aan het einde van deel 32 in de Tuin der Lusten is van belang voor het verdere verloop van het verhaal. En bijna alle namen en plaatsen zi..."