Oelewapper - 21-11-2023 om 00:14
Wat ben je toch een heerlijke schrijfster.
En inderdaad… je verhoogt ons verlangen.
Reactie op:
Oelewapper - 20-11-2023 om 06:35
Nu klopt het wel: eind goed al goed.
Mooie afronding. Ik zal Luuk missen, maar jou kennende zullen er nog vele prachtige personages de revue passeren.
Je bent en blijft een topschrijfster, Zazie!
Reactie op:
Oelewapper - 19-11-2023 om 00:40
Hoop!
Doorheen de 90 delen van deze reeks is dat één van de dingen die je verhalen kenmerken. Zo ook dit keer weer.
Prachtig, Danny. Zoals steeds!
Reactie op:
Oelewapper - 18-11-2023 om 15:11
Ook jij liet me smeken, lieve Eline.
Je liet me smeken om niet te stoppen met dit verhaal; om het getease nog wat langer te laten duren, om je woorden vol opwinding nog langer door mijn geest te laten waaien.
Zoals steeds liet je me zweven in je wonderlijke wereld, zoals steeds vond ik het jammer dat het deel weer voorbij was.
Op naar het volgende deel...
Reactie op:
Oelewapper - 17-11-2023 om 06:41
Eind goed al go…
Nee.
Gelukkig is dit nog niet het einde. Het lot van Symfy blijft de gedachten en het gemoed beroeren.
Ik denk, ik hoop dat Luuk toch nog tot haar zal weten door te dringen.
Prachtverhaal!
Reactie op:
Oelewapper - 16-11-2023 om 06:43
Lust en verlangen
Soms samen
Soms gescheiden
Allebei hebben ze hun waarde
Heel mooi en intens.
Reactie op:
Oelewapper - 16-11-2023 om 00:36
Openheid en eerlijkheid.
Ze zijn de basis van alles.
Dit verhaal toont het overduidelijk.
Mooi. Alweer!
Reactie op:
Oelewapper - 16-11-2023 om 00:19
Morgen ga ik liften.
Wil ik liften.
Wil ik…
Nee, ik wil jullie lifter zijn. De lifter die uitverkoren wordt om getuige en deelnemer te zijn van de hemelse opwinding.
Nee.
Ik ben het al.
Ik ben de lifter.
Enkel en alleen door het lezen van je woorden, je zinnen, je verhaal…
Een wervelstorm in mijn lijf en leden, mijn hoofd, mijn…
Heerlijk, Floortje, heerlijk!
Reactie op:
Oelewapper - 14-11-2023 om 00:35
Daar waar mensen elkaar begeren
Naar elkaar verlangen
Het mooiste in elkaar naar boven brengen
Daar wordt men Mens
Stanzie, voor de zoveelste keer vul je mijn lezershart met woorden die warmte uitstralen.
Wauw!
Reactie op:
Oelewapper - 13-11-2023 om 00:33
Een gunst voor Luuk
En tegelijk een gunst voor ons, lezers
Dat we weer een blik mogen werpen op je creatieve brein dat gonst van lust en genot.
Dank je, sekteleidster van deze kring der opwindende verhalen.
Reactie op: