Stanzie - 15-06-2025 om 12:44
Helemaal eens met Harry, doe vooral zo voort Tdid
Reactie op:
Stanzie - 14-06-2025 om 00:31
Delen 18 en 19 achter elkaar gelezen... Het zal wel aan mij liggen en aan het niet vertrouwd zijn met het genre, maar dat Thomas al 2 delen zo goed als uit beeld blijft, terwijl Isabel vol voor haar eigen genot gaat, terwijl ze ook nog eens haar ware gevoelens voor haar 'meester' verzwijgt voor haar vriend, dat verontrust mij nogal... Die 'vele' verhelderende gesprekken met Thomas, daar had ik willen bijzijn, snap je? Maar goed, dan nog blijf je me boeien en kijk ik alweer uit naar het volgende deel.
Reactie op:
Stanzie - 11-06-2025 om 06:26
Mandy die onder bedreiging van waterpistool wordt vastgehouden door Lotte, terwijl zowat de hele vriendengroep in het 'complot' lijkt te zitten... nu maar hopen dat Danny niet sl te erg gekwetst is en anders moet Anna er maar voor zorgen dat hij snel weer op de been is... ten slotte heeft Danny dringend een klere ontvoeringszaak op te lossen ... hoe leuk bedacht is dit, zeg? Kom maar snel met het vervolg, want het kan toch niet zo zijn dat Mandy op hun huwelijksverjaardag de hele dag gebonden en gemuilkorfd met een stuk tape moet doorbrengen... in combinatie met de ongetwijfeld trauwmatisch aanvoelende dreiging van Lotte's geladen waterpistool ... tja, dan gaat een mens al gauw vrezen dat Mandy jarenlang in therapie gaat moeten om dit "trauma" te verwerken... Lang leve jou ongebreidelde dantay, Danny. Hylarisch dit!
Reactie op:
Stanzie - 10-06-2025 om 21:12
Een prachtig prequel in 4 delen is dit geworden, Danny... Petje af hoor!
Reactie op:
Stanzie - 09-06-2025 om 06:12
Heerlijk vervolg alweer en nu "figuurlijk" even op adem komen voor de nieuwe barones en baron in spé... Al wachten hen misschien in Rotterdam nog uitdagingen waar vooral Gerda nu nog geen weet van heeft. Ik ben en blijf benieuwd
Reactie op:
Stanzie - 06-06-2025 om 07:11
Hoe mooi alweer, Annemiek... Subtiel opwindend zal ik het maar noemen... Een genot om te lezen
Reactie op:
Stanzie - 05-06-2025 om 17:01
Inderdaad een relatie die veel verder gaat dan het gewone... Boeiend en mooi !
Reactie op:
Stanzie - 01-06-2025 om 21:14
Prachtig hoe jij de diverse emoties zo lekker weet te verwoorden... Isabelle en Thomas zullen inderdaad moeten praten want hun treintjes rijden niet aan dezelfde snelheid en hun verwachtingen zijn ook zo verschillend van elkaar. Martins vraag komt niet helemaal uit de lucht vallen, maar als opstapje naar het volgende deel kan dat tellen !
Reactie op:
Stanzie - 28-05-2025 om 19:57
Soms zegt behaaglijke stilte meer dan woorden... Heel mooi deel alweer, Danny
Reactie op:
Stanzie - 27-05-2025 om 20:25
Wat een wijs goed en lekker verhaal, Annemiek.! WoW...!
Reactie op: