Datum: 12-01-2011 | Cijfer: 7.7 | Gelezen: 20699x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Dit is het vervolg op: Met Vrienden Naar USA - 3
Hoi met Johnny weer. In de vorige delen heb ik verteld dat ik met mijn vrienden op vakantie was in de USA en dat we op deze vakantie behoorlijk aan ons trekken zijn gekomen.

Ik en mijn broer Dennis en Jeroen hadden afscheid genomen van de Engelse meiden en liepen nu terug naar het hotel. Ik vroeg aan Jeroen wat er bij hen op de hotelkamer precies gebeurd was in de. Hij vertelde dat Liz hem uit het niets begon te zoenen en dat hij natuurlijk terugzoende. Dennis deed hetzelfde met Jenny. Binnen de kortste keren waren de kleren van iedereen uit en werden Jeroen en Dennis allebei door de dames gepijpt.
Jeroen vertelde: en toen wilden ze allebei geneukt worden. Nou je begrijpt dat we dat natuurlijk niet weigerden. Ik neukte Liz doggy en Dennis begon Jenny te neuken. Terwijl ik met mijn lul in Liz zat zag ik dat Dennis boven op Jenny lag te pompen.
Jeroen vertelde het zo geil dat ik mijn eigen lul weer langzaam naar boven voelde komen. Mijn broer vertelde dat ze dit een tijdje zo gedaan hadden en dat Jeroen als eerste was klaargekomen. Daarna was Dennis gekomen en toen de meiden. Toen ze nog even aan het bijkomen waren wisselden de dames plotseling van bed en begonnen ze de jongens weer te pijpen. Nu had Jenny de lul van Jeroen in haar mond en Liz die van Dennis. Hun pikken waren binnen no time weer hard geworden net als die van mij op dit moment.
Mijn broer vertelde dat de dames zich toen allebei over de lul van hun nieuwe bedpartner hadden laten vallen en hen weer hemels begonnen te neuken. Hij zei: en ook nu kwamen we binnen een paar minuten klaar.
Ja,ging Jeroen verder met een geile blik, en dat was nog niet alles want de dames gingen verder met elkaar. Ze gingen in standje 69 liggen en likten elkaar klaar met ons als toeschouwers. Helaas moesten we daarna weer terug naar jou.

Mijn pik stond ondertussen keihard en ik mijn eikel was zeiknat geworden. Dennis en Jeroen vroegen nu wat ik gedaan had met Heidi en ik vertelde precies wat er bij ons gebeurd was (zie deel 3). Ik weet zeker dat Dennis en Jeroen nu ook een stijve hadden. Nadat ik alles verteld had waren we het er over eens dat het een geweldig idee van Jeroen was geweest om naar een museum te gaan.
We waren nu bijna bij het hotel en gingen snel naar onze kamers. Esmeralda was er al en vroeg of het leuk geweest was. Behoorlijk zeiden we en we vertelden wat we gedaan en gezien hadden. Maar natuurlijk zeiden we alleen wat we bij het museum hadden meegemaakt, de rest vertelden we maar even niet.
Daarna gingen we naar beneden eventjes wat eten bij een pizzeria. Daar besloten we om naar Madame Tussauds te gaan, het bekende museum waar standbeelden staan van beroemdheden. Het was gelukkig niet al te ver lopen en we waren er snel.
De beelden waren levensecht. We gingen op de foto met de hulk, met Britney Spears, Jessica Simpson, Wayne Gretzky, Beyoncé, Frankenstein, Jennifer Aniston, Jennifer Lopez en nog vele anderen. Er was ook een podium waar je auditie kon doen met Simon Cowell als jurylid. Iedereen zong natuurlijk hartstikke vals maar iedereen deed mee en we lachten ons natuurlijk kapot.

Daarna gingen we nog even naar de bios toe waar ik naast Esmeralda zat. Ze had weer eens een kort rokje aan en tijdens de film plaagde ik haar door expres af en toe mijn hand onder haar rokje te laten glijden, haar kutje aan te raken maar dan gauw weer terug te trekken. Toen de film afgelopen was gingen we weer terug naar ons hotel.
Ik was amper op onze kamer of Esmeralda stortte zich op mij. We begonnen eerst heftig te zoenen. Toen riep ze: jij vuil kutjong dat je bent, een beetje mij overal aanraken maar niets klaarmaken. Lik me nu. Nu meteen! Esmeralda had duidelijk de touwtjes in handen.
Ik rukte de kleren van haar lijf en gooide haar op bed. Ik duwde haar benen uit elkaar en begon haar meteen wild te beffen. Ik likte haar binnen de kortste keren klaar. Esmeralda gilde het uit. Ik voelde haar sappen mijn mond binnenstromen toen ze klaar kwam.
Toen deed ook ik mijn kleren uit en gingen we samen douchen. Daar was het behoorlijk krap. Tijdens het douchen pakte Esmeralda mijn lul beet en zeepte hem goed in. Mijn pik stond binnen de kortste keren recht overeind. Ik moest nu ook haar rug wassen en toen haar schouders. Daarna waren haar buik en haar heupen aan de beurt. Toen mocht ik haar lekkere billen wassen en daarna haar kutje. Ik liet ook mijn vinger af en toe ik haar kutje glijden. Esmeralda begon heerlijk te kronkelen.
Toen ze bijna weer klaarkwam zei ze stop eens. Ze begon nu mij in te zepen, mijn rug, mijn buik en mijn billen. En tenslotte begon ze weer mijn stijve pik en mijn volle ballen in te zepen. Toen ze die schoon gespoeld had ging ze op haar knieën zitten en nam mijn pik in haar lekkere mondje. Ze begon me weer eens te pijpen zodat mijn lul nog harder werd.
Na een tijdje liet ik Esemaralda op haar knieën voorover buigen. Ik zette haar in doggystyle neer en begon haar weer te neuken. Met elke stoot in haar werd ik geiler en geiler. Na haar een tijdje zo te hebben geneukt pakte ik Esmeralda weer op en zette haar met haar gezicht tegen de muur. Ik duwde mijn pik weer in haar en begon haar nu tegen de muur op te neuken. We zoenden en neukten er op los en al snel werd me dit teveel en kwam ik klaar. Ik spoot de kut van Esmeralda helemaal vol. Toen voelde ik haar kutje samentrekken en kwam ook Esmeralda kreunend klaar. Nadat we ons helemaal schoongespoeld hadden gingen we weer op bed liggen en uitgeput vielen we in slaap.

De volgende ochtend werden we weer wakker gebeld door de wake up call. We gingen snel ontbijten want we moesten om 8 uur met de bus mee. Vandaag zou de rondreis beginnen en we gingen dus het geile New York verlaten voor de rest van de USA en Canada. Na het ontbijt pakten we snel de koffers en even later stonden we bij de bus. De reisleider stelde zich voor. Een behoorlijke mafketel was wat trouwens.
We zaten in de bus met veel Nederlanders een paar Belgen en Zuid Afrikanen dus werd er Nederlands en Engels gesproken aan boord. Iedereen in de bus maakte een andere rondreis maar de komende paar dagen zouden we samen een gedeelte doen.
In de bus zaten een paar leuke meiden, een moeder met haar dochters, een paar meiden alleen, een groepje jongens, zusjes en een paar verliefde stelletjes. De bus was dan ook redelijk vol. Wij als groep zaten lekker achter in de bus bij elkaar.
Vandaag zouden we van New York naar de Niagara Falls rijden, dus zaten we zo’n kleine 700 kilometer in de bus. Terwijl de bus nog door New York reed donderde ik in een diepe slaap.

Toen ik wakker werd maakten we een stop. Tijdens deze eerste stop konden we even wat kennismaken met onze nieuwe medepassagiers. Er zaten gelukkig mooie en gezellige mensen in onze bus.
Na zo heel de dag in de bus te hebben gezeten passeerden we rond 8 uur de grens met Canada. Aan de zijkant zagen we de Niagara Falls wat een geweldig gezicht was. Deze mooie waterval was echt een fantastisch natuurverschijnsel. Vandaag reden we er alleen voorbij morgen zouden we de Niagara Falls goed gaan bezichtigen.
Gelukkig was ons hotel in de buurt maar toen kwam de reisleider naar ons toe. We hadden maar 3 kamers. Het waren wel kamers van 4 personen maar we moesten toch even een nieuwe indeling maken. Robin en Kelly en Karin en Kimberly kregen een kamer, Irene Jeroen en Dennis gingen op een kamer en ik ging op een kamer met Esemeralda en haar zusje Sandra. Zo dat probleem was snel opgelost. Dat betekende waarschijnlijk wel dat er geen geile dingen zouden gebeuren ’s avonds met Esmeralda. Jammer maar ja, ik had al genoeg plezier beleefd tot nu toe. Maar Sandra leek gelukkig veel op haar zus dus dat maakte veel goed.

’s Avonds zouden we vrij zijn. Sommigen van de groep wilden nog naar het plaatsje bij de watervallen, maar anderen zoals ik waren kapot moe en wilden wel een beetje rust. We spraken af dat iedereen mocht doen wat hij wilde. Zo ging dus een groepje naar het plaatsje maar ik, Robin en Kelly en Sandra bleven in het hotel.
Ik was nu dus met Sanda het zusje van Esmeralda alleen op de kamer. Dat was wel meer gebeurd toen ik verkering had met Esmeralda dus dat was geen enkel probleem. Ik moet zeggen dat Sandra een jongere versie is van Esmeralda. De twee meiden lijken veel op elkaar maar hebben ook verschillende eigenschappen.
Sandra plofte neer op bed en zei dat ze eventjes een uurtje ging slapen. Ze vroeg of ik haar over een uurtje wilde wakker maken. Dat is goed beloofde ik maar ik donderde zelf in slaap. Dus werd ik 1,5 uur later wakker gemaakt door Sandra die met gespeelde boosheid riep: waarom maak je mij nou niet wakker klootzak? Dat half uurtje extra maakt toch niet uit antwoordde ik. Toen moest Sandra eigenlijk lachen dat ik in slaap was gedonderd. We raakten aan de praat en het werd reuze gezellig.
Opeens werd Sandra gebeld door Esmeralda die vertelde dat de groep uit ging en dat ze niet op haar hoefde te wachten want ze had zelf een sleutel van de hotelkamer bij zich.

We praatten verder over de vakantie en zo maar na een tijdje vroeg Sandra opeens: klopt het wat Esmeralde tegen me gezegd heeft? Wat dan vroeg ik? Dat jullie hier op deze vakantie lekker geneukt hebben? Dat klopt antwoordde ik.
Geil zei Sandra, sex met je ex.
En heb jij al wat gedaan met sex?
Ja ik ben al ontmaagd hoor als je dat bedoelt.
Nee dat bedoel ik niet, heb je op deze vakantie al iets gedaan op sexgebied?
Nee hier nog niet zei Sandra maar wat niet is kan nog komen.
Een ding moet ik wel toegeven zei Sandra. Ik ben wel altijd nieuwsgierig geweest hoe je zoende. Als ik jou en Esmeralda zag zoenen dan kreeg ik altijd kriebels in mijn buik en wilde ik dan ook. En mijn kamer lag naast die van Esmeralda dus ik heb jullie vaak genoeg bezig gehoord. En ik moet toegeven dat ik gefantaseerd heb hoe jij mij lekker aan het neuken was in plaats van mijn zus. Misschien komt dat omdat het toen verboden was omdat jij de vriend van mijn zus was. Maar ja nu ben je dat niet meer.
Wat wil je daar mee zeggen dan?
Nou dat ik jou ook wel geil vind. En nu we lekker met zijn tweetjes zijn ben ik ook best nieuwsgierig of je echt zo goed bent als mijn zus zegt. Of vind je mij niet geil genoeg?

Sandra deed meteen haar t shirt uit en zat nu in haar bh en lekker kort rokje voor me. Ze maakte me net zo gek als haar zus en natuurlijk gaf ik toe aan haar krachten. Ik liep op haar af en we begonnen lekker te tongen. Ze kuste op dezelfde manier als haar zus.
Ik voelde plotseling Sandra haar hand in mijn broek gaan. Ze ging naar mijn zak en begon met mijn ballen te spelen. Ik ging gelijk met mijn hand onder haar rokje. Ik begon met het strelen van haar dijen. We zoenden lekker door terwijl ik heerlijk werd afgetrokken en ik Sandra lekker aan het vingeren was.
Na een tijdje deden we allebei onze kleren uit. Toen we allebei naakt op bed lagen zag ik dat Sandra bijna hezelfde kutje had als haar zus. Ik stortte me nu op haar geweldige borsten en begon ze te kussen en te strelen. Na een tijdje pakte Sandra mijn lul en leidde deze naar haar kutje toe. Kom neuk me maar eens lekker Johnny riep ze met een geile stem. Ik deed wat ze vroeg en begon haar gelijk heerlijk hard te neuken. Wauw wat wilde ik dit al lang zeg. Maar dit is nog beter dan in mijn droom dacht ik bij mezelf terwijl ik Sandra lekker aan het neuken was. Haar borsten bungelden lekker heen en weer bij elke stoot die ik gaf. Ik bleef haar lekker doorneuken en keek af en toe diep in haar ogen en zag Sandra’s geile blik.

Opeens zei Sandra ik wil bovenop.Geen enkel probleem zei ik en ging op bed liggen. Even later zat Sandra met haar heerlijke kut lekker boven op mijn pik te rijden. Heel mijn paal verdween steeds weer in haar kut en mijn ballen ketsten bij elke stoot tegen haar lippen aan. Met mijn handen kneedde ik ondertussen haar borsten.
Niet veel later hijgde Sandra dat ze op het punt stond om te komen en met een heerlijke gil kwam ze klaar. Ook ik voelde dat ik bijna klaarkwam. Snel haalde ik mijn lul uit Sandra’s kut en duwde hem in haar mond. Sandra begon me lekker af te zuigen. Binnen de kortste keren spoot ik Sandra haar keeltje vol. Ze slikte alles keurig door.
Wauw wat heerlijk zei ze even later, mijn zus heeft zeker niet gelogen het was geweldig. Eindelijk een droom die waarheid wordt. Zo dacht ik er ook over. We knuffelden nog even en gingen daarna slapen. En zo kwam er weer een geweldige vakantiedag ten einde.
Trefwoorden bij dit verhaal: Amerika, Vakantie, Vrienden, Suggestie?

Wat Me Nu ... - 47Door: Kjerag
Tags: Cougar, Neuken,
"De woorden van Mary bleven in mijn oor hangen Ik hou van jou . Ik kan niet ontkennen dat ik ook gevoelens heb voor deze mooie cougar. Zij is iets ouder dan ik maar zij is mooi, intelligent, gezellig en ook nog een lekkere sexy dame. Ik kijk haar in..."
0.0
18 Jaar En ...Door: Tepelspeler
Tags: 18 Jaar, Buitensex, Jong En Oud, Milf, Park,
"Ik denk dat ik pas 18 was en nog een knappe slanke jongen. Iedereen vond dat ik er nog maar 14 of 15 uitzag. Het was een heel warme zomerdag en ik was gaan fietsen in het park. Ik had alleen een t shirt aan en een shortje. Op een gegeven moment wou i..."
8.8
Lunch Met Een ...Door: Genieter56
Tags: Beffen, Borsten, Collega, Likken, Neuken, Pijpen, Tepel, Tepels,
"Mijn naam is Ben en sinds kort vervroegd met pensioen. Heb altijd nog contact met oud collega s. Er zijn sommige waarmee ik een warme band had en zo ook met Anna. Zij was een van de managers waarvoor ik respect had omdat ze vanuit het ooste..."
8.9
Åland 34 ...Door: Muffer
" Om de draad van de land saga weer op te pakken is het goed om deel 32 terug te lezen. Vooral het gebeuren aan het einde van deel 32 in de Tuin der Lusten is van belang voor het verdere verloop van het verhaal. En bijna alle namen en plaatsen zi..."