Datum: 17-04-2024 | Cijfer: 8.9 | Gelezen: 9245x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Nadat we een hele moeilijke periode achter de rug hebben na een zwaar auto ongeluk zijn we er weer bovenop gekomen, mijn vrouw Debbie had 4 gebroken ribben en een gebroken been, en ik(John 37 jaar) gebroken bekken, waarna er 4 pennen in mijn bekken zijn gezet, en we een lange revalidatie periode achter de rug hebben.

Het was kantje boord, we zijn echt aan de dood ontsnapt, maar gelukkig hebben we het achter ons kunnen laten en Debbie is alweer voor 50% aan het werk, en ik gaat langzamer hand ook de betere kant op.

Debbie(36 jaar) heeft een administratieve baan op een accountant kantoor, dus die kon vrij snel weer thuis werken, maar ik moest langer wachten want ik werk in de bouw, dus dat gaat wat langer duren.

Heel veel mensen leefde met ons mee, vandaar dat vrienden en familie, en zelfs van Debbie haar werk ons een reis cadeau hadden gedaan om weer tot elkaar te komen en weer van het leven kunnen gaan genieten.

We zijn 6 jaar getrouwd en hebben een dochtertje van 5 (Mila)die grotendeels bij oma en opa woonde in de tijd dat wij in het revalidatie centrum zaten, en nu mocht ze lekker bij opa en oma logeren terwijl wij op reis gaan.

Wij kunnen nu even lekker tot elkaar komen en keken er ook volop naar uit om dit reisje te gaan ondernemen.

Wij kennen elkaar al van vroeger en zijn heel snel samen gaan wonen en pas na heel wat jaren besloten we toch te gaan trouwen en ons definitief te verbinden en aan kinderen te beginnen.

Een tweede kind wilde we wel heel graag, maar het is er door het auto ongeluk niet meer van gekomen, we waren wel al bezig om zwanger te worden maar daar is het dan ook bij gebleven.

Nu zaten we heerlijk in het vliegtuig en keken naar buiten door het raampje, en zagen de donkere wolken hangen.

In Spanje(had ik al nagegaan )zou het gewoon lekker 26 graden worden met volop zon.

Er was geregeld dat we opgehaald zouden worden en in een heel klein plaatsje aan de kust een mooie hotelkamer zouden krijgen met uitzicht op zee en van alle gemakken voorzien zouden zijn.

Deze vakantie hadden wij nog wel in twijfel getrokken omdat ik met name nog moeilijk te been was, en we allebei nog in onze herstelfase zaten.

Seks hadden we al lang niet gehad omdat het gewoonweg nog niet lukte, alles deed zeer, met name bij mij verstoorde de pijn bij het aanspannen mijn complete zin om verder te gaan met de seks.

We hadden het een keer geprobeerd, maar we zijn ermee gestopt omdat het vooral voor mij nog te intensief bleek.

Debbie is ongeveer 1.61 en ik ben 1.79 we zijn echt heel dol op elkaar en close, we hebben allebei voordat wij wat kregen wat losse vriendjes en vriendinnen gehad, maar dat was het dan ook wel.

We hebben elkaar heerlijk ontdekt en je mag ons seksleven dan ook gewoon normaal noemen.

Als we seks hebben is het altijd heel liefdevol en met aandacht voor elkaar, Debbie is wat terughoudender maar als ze eenmaal is opgewarmd dan kan ze zich wel laten gaan.

We doen nooit echt gekke dingen, maar dat hoeft van ons ook niet, we zijn gelukkig met elkaar en hopen door deze vakantie weer tot elkaar te komen en weer te genieten, en niet hele dagen bezig zijn met ons herstel.

We keken elkaar aan en ik boog voorover en gaf een kus op haar voorhoofd,, we gaan lekker genieten , ik heb er zin in lieverd”

Op dat moment hoorde we de steward zeggen,, riemen vast we gaan de daling inzetten en u mag vanaf nu niet meer van uw stoel en rond lopen”

We maakte onze gordels vast en keken naar buiten en zagen hoe de zon zijn weg vond door het raampje, de zon was nog niet zo lang op maar was al flink bezig alles op te warmen.

Het vliegtuig landde voortreffelijke en al taxiënd ging reed het vliegtuig richting de aankomst haven.

Na uitgestapt te zijn en onze koffers van de band gehaald te hebben liepen we samen de aankomsthal in en keken rond naar iemand die ons zou opwachten.

Opeens hoorde we onze namen en keken tegen een vrolijke vrouw aan die ons vriendelijk aankeek.

Nadat ze een karretje had gepakt en onze koffert erop had gelegd liepen we de hal uit, en je voelde de heerlijke warme lucht over ons heen komen.

We stapte het busje in en kregen een heel verhaal te horen van Rosita(zo heette ze )over de omgeving en het hotel waar we heen gingen.

Na een mooie rit van het vliegveld naar de kust kwamen we bij het hotel aan, he was een klein hotel wat mooi gelegen was aan de boulevard/haven en stond te stralen in de zon.

We stapte uit en liepen gezamenlijk met Rosita naar de ingang en melde ons bij de balie, we kregen de sleutel van de kamer en er liep iemand mee voor de koffers, omdat ze zagen dat we allebei niet al te goed te been waren en maakte de kamer voor ons open.

Er verscheen een mooie kamer met een luxe inrichting en als kers op de taart 2 openslaande deuren naar het balkon wat uitkeek op zee.

We stapte allebei het balkon op en keken naar beneden en genoten van het mooie uitzicht op de zee en het haventje.

,,Ga je mee lieverd, dan lopen we even de boulevard op en misschien kunnen we straks ergens even op terras even lunchen.

We trokken zomerse kleren aan en mijn vrouw zag er heerlijk uit een zomers jurkje war haar volle iets wat dikke billen mooi in uit kwam.

Ook haar heerlijke peervormige borsten staken recht vooruit en haar grote lach, wat een prachtvrouw was het toch.

Ikzelf had een afgeknipte spijkerbroek aan met daaronder mijn spillen pootjes en een shirt wat mijn beginnende buikje niet echt kon verdoezelen.

Maar ik had een leuke kop en we waren volop in love met elkaar.

We liepen over de boulevard en waren op zoek naar een leuk terras, ik merkte op dat voor zo’n klein haventje er wel hele luxe jachten lagen, we genoten er ook behoorlijk van en zagen hoe sommige personeelsleden bezig waren met schoonspuiten van hun dek.

Opeens hoorde ik een gil naast me, ik zag dat Debbie geschrokken naar mij stond te kijken , omdat ze een straal water over zich heen had gehad.

Ik zag hoe een man over de rand van zijn boot naar ons keek en zich onmiddellijk excuseerde in het Engels.

Ik keek omhoog en zag een wat oudere grote man staan met ontbloot bovenlijf met gigantische bos borsthaar en een stoppelbaard en zonnebril op.

Zijn buik was echt een soort kogel en deze kogel hing strak boven het veel te strakke broekje wat hij aan had.

,,sorry, i’ll just get off board right away”

We keken hoe hij wat terug liep en over de aanlegsteiger de kade opliep en naar ons toe kwam.

Opeens zag ik de naam staan de Vrijheid,, ohh het is een Nederlander Debby” we keken elkaar aan en voordat hij wat kon zeggen ,,lekker bezig ben je zo, mensen een beetje natspuiten” daarna lachte ik wat ongemakkelijk en wachtte op zijn reactie.

,,Het spijt me echt ik was een beetje lomp, ik liet de slang uit mijn hand vallen waardoor het water over de rand van mijn boot kwam, en natuurlijk zo op jullie terecht kwam”

,,Debbie lachte ook voorzichtig ,, nou maak je maar niet te druk hoor het droogt wel weer hoor”

We stelde ons voor, en nadat Geert zich nog meerdere keren zijn excuses had aangeboden raakte we aan de praat en bood hij aan om even aan boord te komen om een handdoek te gebruiken en misschien hebben jullie trek in een bakje koffie.

Debbie en ik keken elkaar aan en besloten om op zijn aanbod in te gaan en stapte op de luxe boot van Geert om daar na een mooie rondleiding op zijn boot een bakje koffie te krijgen.

We zaten op het voordek en keken zo over het haventje, nadat Geert verteld had dat hij een huis had in Nederland maar eigenlijk voor 10 maanden per jaar hier vooral op zijn boot woonde en af en toe voer hij naar andere plaatsen om daar ook even aan te leggen.

Maar zijn thuishaven was hier, omdat het nog zo lekker rustig was.

Geert vertelde natuurlijk veel over zichzelf, en het viel me op dat hij eigenlijk niks aan ons vroeg.

Geert was 63 en was 7 jaar geleden zijn vrouw verloren en sindsdien woonde hij 10 maanden op zijn boot, en wilde weg zijn uit Nederland, teveel herinneringen zei hij.

Geert stond op en keek uitgebreid naar ons, en bleef vooral hangen met zijn blik op Debbie haar borsten.

Ik zag hoe zijn harige buik over zijn strakke korte broekje heen en weer schudde bij elke beweging die hij maakte, maar hij schaamde zich daar totaal niet voor, had ik de indruk.

Geert bood ons nog wat aan, maar we wilde verder om ergens op terras nog wat te eten en drinken.

Nadat we van boord liepen zag ik hoe Geert naar Debbie haar billen stond te staren, en eigenlijk maakte mij dat wel een beetje trots.

Na een stukje verder gelopen te zijn, gingen we op een terras zitten en bestelde wat te eten en te drinken.

Ik nam nog geen alcohol en Debbie is al helemaal geen drinker, dus gewoon een fles bruiswater.

,,Wat een rare vent was dat, hij stond me gewoon van top tot teen te bekijken” lachte Debbie, ik geloof dat hij nou niet echt de schoonheidsprijs zou winnen.

,,Het is volgens mij gewoon een oude snoepert, die graag naar jonge meiden kijkt” zei ik lacherig.

,,Zag je dat broekje John, je kon zo zijn geval zien zitten opgekropt en al “

We moesten er allebei om lachen, nadat we hadden uitgegeten waren liepen we terug naar het hotel.

Ik ging op bed liggen, want ik moest nog altijd veel rusten i.v.m. de pijn die ik had vanuit mijn bekken, Debbie ging op balkon zitten en zei,, ga jij maar lekker liggen ik vermaak me wel hier op balkon met een boek.

Ze gaf me een lucht kusje en ik viel in slaap.

Toen ik wakker schrok was het al 17.23 en ik zag dat Debbie al gedouchte en al bezig was zich mooi aan te kleden om e.v.t. ergens wat te gaan eten, ik ging mijzelf even douchen en aankleden en eigenlijk om 19,30 liepen we weer het haventje in en vonden daar een heel leuk tentje.

We zaten heerlijk te eten en ik bestelde er een heerlijke fles witte verdejo bij.

Nadat we aan het toetje aangekomen waren hadden we de fles al op en was het echt gezellig zo met zijn twee.

We liepen hand in hand terug naar het hotel en voor het hotel gaven we elkaar nog een innige zoen.

We wild het hotel inlopen toen we ineens onze namen hoorden, we keken om en daar op terras zat Geert die aan een tafeltje zat met een glas whiskey voor hem.

We bleven voor zijn tafeltje staan en hij probeerde ons over te halen om ook een drankje te doen, ik twijfelde even, maar ik hoorde Debbie zeggen ,, nee sorry het was een lange dag en ik ben erg moe, dus we gaan lekker naar de kamer”

Ik keek naar Geert die ongegeneerd naar de borsten van Debbie stond te kijken en haar hand beet pakte, hij keek Debbie aan en zei ,, nou dat zal een liefdevolle nacht woorden met zo’n mooie vrouw als jouw, je boft maar John met zo’n heerlijke vrouw”

Debbie trok haar hand terug en bleef hem aankijken , op dat moment stond Geert op en wilde zijn excuses aanbieden, ik wilde er wat van zeggen maar ik hoorde Debbie zeggen ,, geen probleem Geert ik kan wel wat hebben hoor, maar misschien een volgende keer”

Debbie liep weg en ik knikte naar Geert, opeens zag ik de grote bobbel in zijn broek, had hij nou een stijve???

We kwamen op de kamer aan en gingen ons tanden poetsen en Debbie was bezig haar make up eraf te halen.

Ik lag in bed en riep naar de badkamer ,, wat een raren vent is dat toch die Geert”

Debbie kwam de badkamer uit en deed het badkamerlicht uit en schoof naast me het bed in, ze keek me aan en begon wat te lachen ,,ja ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken”

We lagen in bed naast elkaar onder een laken, toen Debbie langzaam tegen me aan ging leggen, ze begon kusjes op mijn mond te geven en ging zo langzaam over mijn borst naar beneden ,,blijf maar lekker liggen lieverd “zei ze zachtjes.

Ik voelde hoe ze met haar hand mijn bobbel in mijn onderbroek begon te kneden en zachtjes kussend meer naar beneden ging.

Ik dacht,, dit ga je toch niet menen ze gaat toch niet mijn lul in haar mond nemen” ik bleef roerloos liggen en voelde hoe ze mijn onderbroek van mijn kont schoof, ik trapte hem uit en voelde hoe ze met haar zachte hand mijn pik zachtjes begon af te trekken,, kom maar John geniet maar je hebt het verdiend” ik voelde hoe haar hete adem tegen mijn lul kwam, en na een paar keer trekken voelde ik een paar warme lippen over mijn eikel gaan, zachtjes ging ze met haar tong over mijn plasgaatje, om daarna weer zuigend mijn slappe lul in haar mond te zuigen.

,,oh ik moet niet stressen anders word hij niet stijf” zei ik tegen mijzelf, weer voelde ik hoe ze me pik naar binnen zoog ,, mmm kom maar laat je gaan en ontspan” ik merkte dat mijn lul zachtjes wat stijver werd, maar ik moest niet te geforceerd doen.

,,ohh John ik verlang er zo naar om jouw stijve weer in mijn kutje te voelen”

Op dat moment schoof ze met haar billen wat naar achter naar mij toe waardoor ik met mijn hand zachtjes haar slipje opzij deed en met 2 vingers met haar schaamlippen begon te spelen.

,,ohhh John jaaa “ weer zoog ze mijn lul in haar warme mond en maakte zelfs met haar hoofd pijpende bewegingen.

,,Ohh Debbie je hebt zo’n warme mond oohh wat heerlijk” ik duwde zachtjes mijn twee vingers in haar kutje en merkte dat ze supernat was, dit was echt na het ongeluk nooit meer zo voorgekomen, omdat we gewoonweg niet bezig waren met elkaar, alleen maar herstellen dat is wat we deden.

Ik begon mijn vingers dieper in haar te stoten alsof het een lul was, ik merkte dat Debbie de controle begon te verliezen, want ze liet mijn slappe lul uit haar mond glijden en begon te hijgen.

Mijn teleurstelling kwam in mij naar boven, want ik merkte dat mijn lul niet stijf werd.

Debbie daarin tegen kromde haar rug en begon haar volle billen naar achter te duwen, ik keek naar haar en zag hoe ze met haar ogen dicht zat ,,oh John ga door ik wil klaarkomen” ik begon met mijn vier vingers bij elkaar wild in haar soppende kutje te bewegen ,,oohhh ga door John oohh ik ben zo geil”

,,Oh lieve Debbie ik gun je zo graag een lekkere harde pik, sorry Debbie het lukt me niet”

,,Ohh hou je mond verpest het nou niet ga door alsjeblieft” ze begon steeds harder naar achter te duwen , ik begon met mijn duim tegelijkertijd over haar klit te wrijven ,, oohh Debbie ik gun je zo graag een harde pik” en al pompend met mijn vingers zag ik hoe ze naar haar hoogtepunt toe ging.

Waar ik vandaan haalde weet ik niet, misschien kwam het doordat ik zag dat vanavond een man van 63 (Geert) een stijve kreeg van Debbie ik weet het niet.

,,Oh Debbie denk maar aan een andere man die met een stijve pik jouw kutje aan het neuken is”

Even wachtte ik op haar reactie maar die kwam er niet, ze begon alleen harder te hijgen, waardoor ik meer lef begon te krijgen.

,,oh Debbie denk maar dat je geneukt word door een harige man met een grote pik”

Ik zag hoe ze in een trance zat en haar kutje wild naar achter duwde op mijn vingers, ik haalde mijn duim even van haar klit af omdat ik niet wilde dat ze al klaar zou komen, ik wilde haar meer uitdagen.

,,oh Debbie zeg maar wie zijn harde pik wil je nu hebben” ze bleef door stoten ,,oohh niet stoppen John ik wil klaarkomen “ze doelde erop dat ik gestopt was met haar klit te stimuleren, op dat moment zag ik hoe ze met haar hand naar haar klitje ging en begon ze zichzelf wild met haar vingers over haar klit te wrijven.

,,ooohh John ik wil jouw pik in me voelen, ik verlang er weer naar” ,,sorry Debbie het spijt me maar ik krijg geen stijve de pijn zorgt ervoor dat ik geen stijve krijgt.

,,Ohh John hou je mond maak niet uit praat tegen me” wild ging ze met haar vingers over haar klit en maakte neukende bewegingen op mijn vingers.

Ik wist dat ik nu door moest gaan, en het wond me gewoon op hoe geil ze was op dit moment.

,,Ohh laat je lekker neuken door iemand anders met een lekkere harde pik, zeg het wie zijn pik wil je”

,,oohh John ik wil geneukt worden ooohhh zeg jij het maar” ik begon met mijn vingers echt hard in het kutje van Debbie te stoten terwijl ze wild en hijgend naar een orgasme toewerkte,, ik wil dat je laat neuken door een grote pik oohhh Debbie ik wil het zien dat die je neukt”

Ik hoorde soppende geluiden en zag hoe ze wild zichzelf klaarmaakte en ze begon te trillen en kromde haar rug waardoor haar kut naar achter kwam, ik zag hoe vocht uit haar kutje kwam en mijn vingers werden zeiknat.

,,Ooohhhhh jaaaaa ik kommmm neuk mijn kut nu ohhhhhh”waarna ze haar hoofd opzei deed en wild mijn lul die inmiddels iets omhoog was gekomen begon te zuigen en te likken.

Ze masseerde mijn ballen en begon mijn lul met haar warme mond te pijpen, opeens voelde ik mijn lul trillen en ik raakte compleet buiten adem ,, oooh Debbie ga door jaaaaaa heerlijk”

Steeds sneller ging ze met haar mond over mijn half slappe lul heen totdat ik trillend klaarkwam en na maanden eindelijk weer stralen zaad in haar mond spoot ,,oooohhh mijn god ooohh jaaa” proestend kwam ze omhoog en het zaad liep uit haar mond, ze keek me aan en slikte bijna alles door ,,Ohh John ik ben zo blij je bent klaargekomen, ik hou zo van je”

Word vervolgd!!!
Trefwoorden bij dit verhaal: Spanje, Suggestie?

Buurvrouw Heeft Fantasieën ...Door: Max V
Tags: Buurvrouw, Hoer,
"Pien en Ted woonden al jaren in hetzelfde huis naast hetzelfde stel. Trudy en Karel. Hoewel dit stel ongeveer dezelfde leeftijd had, zagen ze eruit als oude mensen. Hij liep altijd in een oud kostuum en zij droeg het liefst een bloemetjesjurk die zo ..."
9.4
Weerzien Na 20 JaarDoor: JohnvanB
Tags: Pijpen, Neuken, Likken, Beffen, Spuiten,
"Karin ken ik al sinds mijn jeugd. Ik ontmoette haar tijdens een vakantie in het buitenland. Ik was bijna 19, en zij 16. Er gebeurde wat tussen ons. Mijn stijve pik was de eerste pik die ze ooit in haar hand voelde, en haar licht behaarde kutje was he..."
Vergissing Met Grote ...Door: Geert
Tags: Beffen,
"Voor mijn firma was ik 3 jaar in het buitenland geweest, en wilde mijn ex collega waar ik ook een seksuele relatie mee had verrassen op haar verjaardag Met een duur bos bloemen was ik bij haar appartement waar net iemand naar binnen ging en..."
8.5
Waargebeurd... Voor Herhaling ...Door: Kinky But With Style
Tags: Exhibitionisme, Plagen, Openbaar, Voyeurisme,
"K. keek me met pretoogjes aan haar mooie blauwe ogen straalden. We zaten in een bistro in Nederland, we waren op city trip en dan gebeurde er altijd wel iets met en tussen ons. Ik keek er altijd naar uit haar mee te nemen naar s..."
Chauffeur Voor Buurvrouw ... - 2Door: Sjak
Tags: Buurvrouw, Buurman, Droom, Pijpen, Vingeren, Kutje, Neuken, Strand,
"Twee maanden later gingen we weer naar Herman. In de tussenliggende periode was er niets bijzonders gebeurt. Thea ging deze keer ook mee. In het ziekenhuis bleven Thea en ik in de kantine zodat Anneke alleen naar boven ging. Een half uurtje later kwa..."
9.2
Een Deftige DameDoor: Tepelspeler
Tags: Milf, Buitensex, Grote Borsten, Dikke Billen, Exhibitionisme, Dikke Tieten,
"Zo stond het in de advertentie deftige dame 56 wil iets spannends meemaken, bij voorbeeld een date in het park. En ik was daarop ingegaan en had voorgesteld mekaar te ontmoeten op een wat afgelegen plekje in de rozentuin. Zij ging akkoord maar st..."
8.9
Elyne - 2Door: Amy-mae
" Dit verhaal is tot stand gekomen na een chat. Hierom hebben we besloten dat we per deel van perspectief ruilen. Het eerste deel is Patrick zijn perspectief en het 2de deel Elyne haar perspectief. Het lijkt me overbodig om te zeggen maar deze namen..."
7.8
De Nieuwe Leraar - 3Door: Jelle Mannes
Lengte: Zeer Lang
Tags: Beffen, Dagboek, Directrice, Eerste Keer, Leraar, Slipje, Tepel, Tepels, Tiener, Vader, Vingeren,
" Dat de twee vrouwen die naar de gunsten van de nieuwe leraar dingen helemaal anders zijn en totaal andere verwachtingen koesteren van een geheime relatie, wordt duidelijk door het dagboek van Zuster Aldegonde, in de wereld Lieve Ballegeer. br..."
9.3
Een Geile Vrouw ...Door: Corree
Tags: Schaamlippen, Supermarkt,
"Het is half zeven in de morgen als ik wakker word. Mijn vrouw is al beneden en hoor haar in de keuken bezig. Ik besluit ook maar op te staan, wrijf eens over mijn dikke ochtenlul en trek langzaam mijn Joggingbroek aan. Ik loop de trap na..."
De Receptioniste, Het ...Door: Martin
"Badoo, Tinder, sexweb en in de weekenden clubs, genoeg dames die op zoek zijn naar een ONS Ik ben Martin, 24j en een gezonde Hollandse knul. Ik werk bij een ICT dienstverlener, en sinds een jaar mag ik naar buiten, klantbezoek in heel het..."