Datum: 13-12-2010 | Cijfer: 7.9 | Gelezen: 28345x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Hoi met Johnny, ik ben een leuke normale Nederlandse jongen van 24 jaar oud. Al sinds ik op de middelbare school zit hebben ik en mijn vriendengroep van de middelbare school al de droom om op vakantie te gaan naar Amerika. Dat hadden we op ons 13e al afgesproken bij het begin van de groep die toen nog uit 4 man bestond.
Na veel sparen was het ons eindeijk gelukt om ons groepje, dat inmddels is uitgebreid tot 4 man en 6 vrouwen, eindelijk een rondreis te maken door de usa. We zouden een busreis maken van 29 dagen en we zouden naar alle gebieden gaan. Naar New York, Washington, Miami, Orlando, San Francisco, Boston, Las Vegas, Key West en we zouden ook de Niagara Falls en Toronto aandoen en ook langs natuurgebieden als Death Valley en Grand Canyon komen. We zouden onze reis pas na ons 21e jaar maken omdat je dan pas mag drinken en gokken in Amerika.
Ik zal even de namen geven van onze groep, dat is wel zo makkelijk. Natuurlijk ik, Johnny (24) mijn beste vriend Robin (23), mijn buurjongen Jeroen (21) en mijn broer Dennis (26). Van het vrouwelijk gezelschap gingen mee Kelly (21), de vriendin van Robin, klasgenoot Kimberly (24), haar vriendin Karin (22) en mijn oud-klasgenoot Irene (24). Mijn ex Esmeralda (23) en haar zusje Sandra van 21 gingen ook mee. Mijn ex heeft een paar rijke ouders dus zij en haar zus konden zonder probleem mee. We hadden al geboekt toen mijn verkering met Esmeralda uitging. Maar deze vakantie was mijn droom en omdat ik en Esmeralda nog wel gewoon goede vrienden waren was het geen probleem dat we samen gingen.
We zouden door onze ouders opgehaald en teruggebracht worden naar Schiphol. Ik reed mee met mijn buurjongen Jeroen. Om 6 uur ’s ochtends ging de wekken. Mijn koffer had ik de nacht van tevoren al ingepakt. Ook mijn paspoort en geld had ik al klaargelegd. Ik had natuurlijk genoeg dollars bij me, daar had ik tenslotte ook al zo’n 10 jaar voor gespaard. Ik was al vaker op vakantie geweest ook al met mijn vrienden maar dit voelde toch anders aan. Om 7 uur belde Jeroen aan dat we binnen een kwartier zouden vertrekken. Nadat ik en mijn broer onze ouders gedag gezegd hadden en beloofd hadden hun op de hoogte te houden en dat we natuurlijk voorzichtig aan zouden doen gingen we met het minibusje van Jeroens pa naar Schiphol toe. We hadden afgesproken dat we er tussen 8 uur en half 9 zouden zijn en dan gezamenlijk zouden inchecken.

Bij Schiphol aangekomen stonden Robin en Kelly al te wachten. Ook Irene was er al. Niet veel later kwamen de anderen ook. Als laatste kwamen Sandra en Esmeralda aangezet dus konden we nu gezamenlijk inchecken. Toen we op de ticket zaten zat ik aan de raamkant in het vliegtuig met naast me mijn broer Dennis aan de buitenkant en Irene tussen ons in. Na al het gezeik met onze koffers en de controle te hebben gehad gingen de dames nog wat laatste inkoopjes doen bij het tax free shoppen. Daarna dronken we nog wat en toen gingen we aan boord.
De vlucht Amsterdam – New York duurde ongeveer 9 uur lang en was de langste vlucht die ik ooit gevlogen had. We zaten gelukkig allemaal gezellig bij elkaar in de buurt want voor mij zaten Esmeralda, Karin en Kimberley en achter ons zaten Robin, Kelly en Jeroen. Sandra zat in het midden aan het gangpad naast mijn broer. Die ging daar zitten omdat ze bij het wachten op het instappen van het vliegtuig aan de praat was geraakt met een jongen en zijn broer die toevallig naast haar zat tijdens de reis.
Tijdens de vlucht zag ik dat Robin en Kelly toevallig tegelijk moesten plassen. Dat duurde wel heel erg lang dus we wisten genoeg wat die twee hadden gedaan. Er werkte ook een lekkere stewardes aan boord en elke keer als zij bukte om eten en drinken aan te geven had je een mooie inkijk op haar geweldige borsten. Ik kreeg een behoorlijke paal in mijn broek maar ja ik zat natuurlijk vast.
We praatten tijdens de vlucht over van alles en nog wat, ik speelde wat spelletjes tegen mijn broer en keek de nieuwste films en luisterde naar muziek. Voordat we het wisten zaten we in New York. Daar aangekomen moesten we eerst even de visa papieren invullen en door de controle. Daar werd een irisscan gemaakt en moest je vingerafdrukken achterlaten. Ook stelde een agent een paar vraagjes en kreeg je een papiertje mee wat je verblijfsvergunning was. Voor een maand mocht je nu in de usa blijven. Ook kreeg je en stempel in je paspoort. Toen iedereen door de controle was moesten we onze koffers nog halen. Dat duurde gelukkig niet zo lang.
Daarna moesten we nog de rij in voor een taxi. Aangezien we er in de zomer waren stonden we er ongeveer een half uurtje. Terwijl we wachtten maakten we even een taxi-indeling. We besloten met 5 taxi’s te gaan want een ritje kostte ongeveer 50 dollar. De taxi-indeling was als volgt: taxi 1 Kelly en Robin, taxi 2 Karin en Kimberly, taxi 3 Irene en Sandra, taxi 4 Jeroen en Dennis en taxi 4 ik en Esmeralda. Je zou zeggen dat ik en mijn broer ik een taxi zouden gaan, maar Esmeralda kwam zelf met deze indeling. Iedereen vond het allemaal wel best.

Wij gingen de laatste taxi in en gaven de taxichauffeur het adres van het hotel. Eindelijk waren we dan in New York, echt geweldig. Onderweg zag je al de gebouwen in de verte. De chauffeur vroeg of het de eerste keer was dat we in Amerika waren. Ja antwoordden we en we vertelden wat we gingen doen. De taxichauffeur zei dat we een leuk verliefd koppeltje waren en dat we vooral moesten genieten in dit romantische New York. Voordat ik iets kon zeggen zei Esmeralda Thank you sir en gaf mij een lekkere zoen op de mond. Toen we ophielden met zoenen fluisterde ze Mmmmm dat was weer net zoals vroeger, ik moest je eventjes zoenen op Amerikaanse bodem. Het was wel lachen dat de taxichauffeur dacht dat wij een stelletje waren. Dit voelde toch weer zo vertrouwd en lekker aan. We keken onze ogen uit en na een tijdje kwamen we bij ons hotel aan, wat zo’n 10 minuten van Times Square lag. De anderen stonden er al met de koffers op ons te wachten. We stapten uit en gaven de taxichauffeur zijn geld plus een kleine fooi.
Toen we wilden inchecken vroeg Irene wie er eigenlijk bij wie op de kamer ging. Dezelfde indeling als de taxi riep Esmeralda of heeft iemand daar problemen mee? Niemand had er echt problemen mee dus de kamerindeling was snel geregeld. Dit betekende wel dat ik dus op de kamer ging met mijn ex. We spraken af om even een uurtje of twee te rusten en om half 8 weer in de lobby bij elkaar te komen. Onze kamers lagen naast elkaar op de 21e verdieping van het hotel. Op onze kamer aangekomen keek ik even naar buiten. De mensen beneden leken wel op poppetjes. Toen ik me weer omdraaide zag ik pas dat we een tweepersoons bed hadden. Gezellig lekker knus zo’n bed, net zoals vroeger zei Esmeralda. Ja lachte ik nog. Ik vond het geen enkel probleem dat ik weer naast haar zou slapen. We ploften naast elkaar neer op het bed en gingen even tv kijken om bij te komen.

Opeens werd er op de deur geklopt. Toen ik mijn ogen opende zag ik dat het 10 over half 8 was. Kut zei ik tegen Esmeralda. Zoals altijd werd ze wakker met haar hoofd op mijn borst wat wel weer even lekker was. Ik liep naar de deur toe en zag dat Jeroen voor de deur stond. Komt er nog wat van of waren jullie met andere dingen bezig vroeg hij en lachte smerig. Natuurlijk niet idioot. Ik en Esmeralda deden de deur achter ons dicht en liepen met Jeroen mee naar beneden.
Na wat geklaag van onze vrienden liepen we naar Times Square. Wauw wat een lichtjes zeg zo in het donker, echt geweldig gewoon. We gingen als hele groep op de foto en maakten daarna nog wat foto’s van alleen de jongens en alleen de meiden. Nadat we ook de gebruikelijke foto’s van de stellen gemaakt hadden, waarbij ik natuurlijk met Esmeralda op de foto moest, gingen we wat eten bij de Mac op Times Square. We gingen aan de raamkant zitten. Als je naar buiten keek zag je Times Square en tegenover de Mac zag je de MTV studio. Wauw wat een gek gevoel, normaal zie je het alleen op tv en nu ben je er vlakbij.
Na nog wat te hebben rondgelopen in de buurt en nog wat winkels te zijn ingegaan, onder andere Toys Rus waar gewoon een reuzenrad in de winkel staat en Foot Locker en nog wat souvenirwinkels te hebben bezocht gingen we terug naar onze hotelkamer want we hadden er al een lange dag opzitten en we moesten de volgende dag ook nog eens vroeg op. Dus iedereen ging gelijk richting kamer. Ik ging nog even tv kijken voor het slapen gaan en Esmeralda ging nog eventjes douchen. Ik wilde mijn trainingsbroek en t short aanhouden met slapen hoewel ik het daar eigenlijk al snel te warm voor vond. Nou ja het was niet anders. Maar toen Esmeralda uit de douche kwam had ze ook alleen maar een t-shirt aan. Van mij mag je wel in je boxer slapen hoor zei Esmeralda ik heb je al zo vaak zo gezien. Hiermee was ik toch wel blij want in een boxer slaap ik makkelijker.
Esmeralda kroop naast me in het tweepersoonsbed waar we maar 1 groot laken overheen hadden dus dat werd lekker gezellig dicht tegen elkaar aan liggen vannacht. Na een paar minuten deed ik de tv en het licht uit. Ik en Esmeralda begonnen weer een gesprekje. Tijdens het praten kwam Esmeralda steeds dichter naar mij toe gekropen. Ik voelde haar warmte en haar lichaamsdelen tegen me aanliggen. Mijn pik lag nu dicht bij haar kut, slechts gescheiden door ons dunne ondergoed. Ik werd natuurlijk opgewonden. Opeens zei Esmeralda wat voel ik daar tegen mijn been aan. Wat denk je antwoordde ik.

Weet je nog dat je het altijd had over als we in Amerika waren dat je me daar dan lekker zou neuken? Ja dat weet ik nog wel zei ik, maar we zijn nu toch uit elkaar? Dat maakt helemaal niets uit zei Esmeralda of vind je mij niet geil meer? Ja natuurlijk vind ik je nog steeds een geil wijf. Dankjewel zei ze en pakte mijn hoofd vast en begon me te tongzoenen. Ik pakte haar bij haar heupen en draaide me boven op haar. We bleven lekker zoenen met elkaar. Ik trok Esmeralda’s t-shirt uit en begon haar b-cup tieten lekker te zoenen.
Esmeralda ging nu met haar hand mijn boxer in en begon me lekker af te trekken. Met mijn hand ging ik nu ook de string van Esmeralda in en begon haar heerlijk te vingeren. Ik begon haar ook in haar hals te zoenen. Er ontsnapte bij ons allebei wat kreuntjes links en rechts. Opeens ging Esmeralda met haar mond naar beneden. Ze kuste eerst mijn hals en mijn nek. Toen likte ze eventjes aan mijn tepels die gelijk hard werden. Ondertussen pakte ik haar beet bij haar lekkere kontje. Esmeralda kuste terwijl mijn buik en liet haar vingers door mijn schaamhaar kroelen. Toen nam ze mijn pik in haar mond en begon me te pijpen. Ondertussen pakten haar vingers mijn ballen en kneedde ze lekker terwijl ze bleef doorpijpen. Wat heb ik dit gemist kreunde ik. Na zo’n 5 minuutjes kwam ik bijna klaar. Ik probeerde Esmeralda nog te waarschuwen maar ze liet mijn pik niet los en ik spoot haar hele mond vol. We begonnen weer te zoenen en ik proefde nog wat restjes van mijn eigen sperma.
Nu legde ik Esmeralda op bed en begon haar hals te zoenen. Ik ging steeds lager en likte en beet voorzichtigjes in haar tepels. Esmeralda kreunde en zei jij weet hoe je me geil moet maken Johnny. Ook ik ging steeds meer naar beneden, kuste haar buik en likte haar navel. Haar kutje was nog steeds lekker kaal. Ik beet eerst voorzichtig aan haar schaamlipjes. Esmeralda smeekte me bijna om haar uitgebreid te likken. Uiteindelijk stak ik mijn mond in haar lekkere kut en begon haar te likken. Ik likte en zoog afwisselend aan haar clitje. Je maakt me gek kreunde Esmeralda en ook zij kwam na een paar minuten klaar.

Je hebt wel wat bijgeleerd in de tussentijd zei Esmeralda. Jij ook zei ik. Na nog wat lekker geknuffeld te hebben werden we weer goed geil en konden we allebei weer lekker verder. Esmeralda pakte mijn keiharde pik en leidde hem nu haar natte kut in. Eerst zat alleen de bovenkant er in maar met elke stoot ging hij verder haar kut in. Binnen een paar stoten zat heel mijn pik in haar kut. Ik hoorde mijn ballen tegen Esmeralda aan ketsen en neukte haar steeds sneller. Ja ja, o god ja neuk me geile beer, neuk me net zoals vroeger kreunde Esmeralda.
Ik voerde het tempo lekker op en begon Esmeralda steeds wilder te naaien. Tijdens het neuken draaiden we een paar keer om. De ene keer bepaalde ik het tempo en dan zat Esmeralda weer boven op mij en bepaalde zij het tempo. Na een paar minuten zo te zijn doorgegaan voelde ik bijna mijn ballen ontploffen. Ik ga zo komen riep ik. Laat het maar gaan kreunde Esmeralda, spuit me helemaal vol net als vroeger. O jaaa jaaaaa kreunde ik en ik spoot Esmeralda lekker vol. Ook voor Esmeralda werd het nu te veel en ze kwam met een klein gilletje klaar.
Wat lekker zeg zei Esmeralda even later, en zo lang geleden, hier was ik echt wel aan toe. Eigenlijk heb ik dit plannetje al een maand in mijn hoofd zei ik. Hebben we toch nog in de usa geneukt met elkaar, dat had je zeker nooit meer verwacht vroeg Esmeralda. Dat klopt antwoordde ik, maar het was zeker lekker. Na nog even wat gepraat te hebben vielen we uitgeput in slaap. Het was een goed begin van onze gedroomde vakantie door de usa.
Trefwoorden bij dit verhaal: Amerika, Vakantie, Vrienden, Suggestie?

De Kerstvakantie - 3Door: Aadje
Tags: Cuckold, Cuckolding, Exhibitionisme, Fantaseren, Kerst, Kerstmis, Vakantie, Voyeurisme, Cuckolding, Kerst,
"Ik stond op het punt te reageren toen in mijn ooghoek beweging zag. Even later kon ik zien dat het mannen waren die naar ons toe kwamen lopen. Greg, er lopen twee jongens in je achtertuin, waarschuwde ik Greg. Greg draaide zich om en tuurd..."
9.3
Goed GedragDoor: Buurman
"Ik was haar al vaker tegengekomen op weg naar mijn favoriete fotostek, de slanke rijpe dame met de tas. Eerst nog in bikini, maar later ook wel naakt, niet verkeerd Kleine borsten, mooie tepels en lange benen. Daartussen een vast zalig smak..."
7.8
Uit ElkaarDoor: Simandber
" Pijpte jij je ex wel eens Lena s vaag starende blik vooruit, draaide meteen naar me toe en haar blik fronste, terwijl ze die donkere ogen in de mijne boorde. Wat vraag jij nu vroeg ze en in tegenstelling tot al mijn andere vragen lee..."
7.3
Wat Me Nu ... - 47Door: Kjerag
Tags: Cougar, Neuken,
"De woorden van Mary bleven in mijn oor hangen Ik hou van jou . Ik kan niet ontkennen dat ik ook gevoelens heb voor deze mooie cougar. Zij is iets ouder dan ik maar zij is mooi, intelligent, gezellig en ook nog een lekkere sexy dame. Ik kijk haar in..."
9.3
18 Jaar En ...Door: Tepelspeler
Tags: 18 Jaar, Buitensex, Jong En Oud, Milf, Park,
"Ik denk dat ik pas 18 was en nog een knappe slanke jongen. Iedereen vond dat ik er nog maar 14 of 15 uitzag. Het was een heel warme zomerdag en ik was gaan fietsen in het park. Ik had alleen een t shirt aan en een shortje. Op een gegeven moment wou i..."
8.8
Lunch Met Een ...Door: Genieter56
Tags: Beffen, Borsten, Collega, Likken, Neuken, Pijpen, Tepel, Tepels,
"Mijn naam is Ben en sinds kort vervroegd met pensioen. Heb altijd nog contact met oud collega s. Er zijn sommige waarmee ik een warme band had en zo ook met Anna. Zij was een van de managers waarvoor ik respect had omdat ze vanuit het ooste..."
8.9
Åland 34 ...Door: Muffer
" Om de draad van de land saga weer op te pakken is het goed om deel 32 terug te lezen. Vooral het gebeuren aan het einde van deel 32 in de Tuin der Lusten is van belang voor het verdere verloop van het verhaal. En bijna alle namen en plaatsen zi..."